• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 21:58 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Kanda schreef:
    (...)

    Nee nee...zeker wel 5 cm te lang. Het zwiept en bounced alle kanten op *horrorface*


    Whahaha. Ik vond je wel schattig. :3

    @Sura: Thanks! ^^ ik ga werkelijk geen topics meer cijfertjes aanmaken... Mijn struikelblok...


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Vergilius schreef:
    (...)

    Whahaha. Ik vond je wel schattig. :3

    @Sura: Thanks! ^^ ik ga werkelijk geen topics meer cijfertjes aanmaken... Mijn struikelblok...


    Het ziet er misschien leuk uit, maar het is verschrikkelijk irritant. En binnenkort ga ik het dus lekker zwart verven :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.


    Ik zal degene die mij dat opstuurt eeuwig en dan ook echt eeuwig dankbaar zijn (wbw)


    -

    Jezus Christus, dat het maar snel weggaat. It freaking irritates me.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben aan het huilen. Heb net dan eindelijk TFIOS gezien. En omg ik moet er om zeven uur weer uit.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Gvd, ik wil slapen. Ik ben moe, maar de slaap wil maar niet komen ;-;


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Bowlen met gym vandaag hehehe.


    i put the fun in funeral

    En dan kom je er achter dat Erieka iemand kent (vrienden op fb) die het zusje van mijn vriend ook kent :'D

    [ bericht aangepast op 9 dec 2014 - 7:37 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Over vier minuten rij ik naar mijn toets. Oh dear.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    Over vier minuten rij ik naar mijn toets. Oh dear.


    You can do it!
    Succes Mitchell!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jezus, volgens mij zou je het niet eens door hebben als een jaar niet zouden praten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben gezakt... Tyfuszooi. Ik dacht echt dat ik het kon maar blijkbaar zuig ik extreem. Ik ging veel te hard en lette niet genoeg op. Ik heb zin om me vol te vreten met ijs en om te janken.

    Ik heb maar vrij genomen van mijn werk want zo kan ik niet werken. I feel like a total letdown and failure...

    [ bericht aangepast op 9 dec 2014 - 10:08 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    Ik ben gezakt... Tyfuszooi. Ik dacht echt dat ik het kon maar blijkbaar zuig ik extreem. Ik ging veel te hard en lette niet genoeg op. Ik heb zin om me vol te vreten met ijs en om te janken.

    Ik heb maar vrij genomen van mijn werk want zo kan ik niet werken. I feel like a total letdown and failure...


    Hé, niet iedereen slaagt de eerste keer. De volgende keer ga je slagen! (flower)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    (...)

    Hé, niet iedereen slaagt de eerste keer. De volgende keer ga je slagen! (flower)
    Ik heb mij theorie drie keer over moeten doen en nu ben ik dus bang dat het me pas de derde keer lukt. Ik heb niet eens geld om het te betalen ugh.

    Fuck this.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Why the hell zeg je dat je er bent terwijl je er niet bent? Ugh. Stom gedoe.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife