• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 21:58 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Kan ik dit wel.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Kan ik dit wel.


    Yes.


    i put the fun in funeral

    Hmn geen zin in school en al helemaal niet in een van mijn projectgroep. Ugh. Toch moet hij er zijn morgen en anders ga ik overleggeb met mijn andere persoon in de groep of hij mag blijven of niet (cat) het liefst gooi ik hem er nu al uit

    [ bericht aangepast op 9 dec 2014 - 20:29 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    "Mam, pap, ik heb een leuke serie voor jullie; The last ship."
    "Die hebben we al gezien."

    Wuuut o.ô wanneer ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik moet echt stoppen met mensen advies geven (op de mensen na waarvan ik weet dat ze het waarderen). Het wordt toch wel genegeerd -_-


    Happy Birthday my Potter!

    Tjonge jonge, je kunt ook wel erg snel op je teentjes getrapt zijn...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Dan denk je origineel te zijn... Pfft, maar weer aanpassen, want hier heb ik toch geen zin in. D:


    Your make-up is terrible

    Ik moet zo nodig pissen. /Jankjank. Maar ik wil ook die rol af hebben.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nikki, ga je nou niet overal aan irriteren, je doet dit voor je lol, oké? Niet iedereen kan even origineel zijn.


    Your make-up is terrible

    Heerlijk mijn hart eruit gejankt bij BOFA. :c


    Caution first, always.

    Hoe leuk, ik ben ziek. :s


    'Darling, just hold on'

    Ik moet in een toneelstuk spelen die echt flut is..
    Ik speel een rijstplantages boerin , met drie kinderachtige jongens uit mijn klas :(
    Een voordeel, we krijgen dansles van Scapino


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Omg. De stress...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mijn dr martens zijn binnen and I'm very happy

    Dadelijk praktijk examen beweging. Raad eens wie er gaat zakken. Ik ja!


    "Ignite, my love. Ignite."