• Remember: Op 11 december is het tijd om elkaar de lootjes te geven. -wbw-



    Lieke - Hennig - 8 maart | 17
    Miriam - Treaty - 5 maart | 15
    Gabriëla - Kramer - 29 december | 17
    Aniek - Memoria - 24 december | 15
    Melissa - Nickelback - 22 januari | 16
    Marlijn - Mallory - 24 december | 15
    Noek - Tethys - 27 juni | 15
    Marie - Sangster - 3 juni | 14
    Aline - Aniston - 14 maart | 14
    Eva - Frickfrack - 30 maart | 14
    Demi - Denys - 24 september | 15
    Eddie - eddiefohnen - 4 juni | 12
    Marleen - Faiding - 24 september | 15
    Esmee - Styson - 18 oktober | 16
    Ruth - Fusce - 31 augustus | 21
    Meike - Glyceris - 9 augustus | 17
    Crystal - Sciathan - 25 november | 13
    Tamara - TomRiddle - 1 januari | 13


    [ bericht aangepast op 9 dec 2014 - 5:39 ]


    'Darling, just hold on'

    Kramer schreef:
    Godverdomme ik wil gewoon normaal zijn.

    Same, maar normaal bestaat niet.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Dan wil ik zijn hoe ik vroeger was. Ik wil gewoon een normaal leven lijden. That's it.


    Danmarks Dynamite.

    Ik ook, denk ik. Ik zou bepaalde dingen anders doen, ook gewoon kleine dingen, want ik schaam me nog steeds voor dingen die in groep vier en daaromheen zijn gebeurd en die ik heb gedaan. Ik word zo gek van mezelf, kut adhd.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    In dutch you don’t say “I love you”, you say “godver mijn klote fiets is alweer gejat” which is like “our hearts will be together forever, even when we’re apart”, I love that. Such a beautiful language.


    Danmarks Dynamite.

    Je bent niet de enigste, Eef..


    Danmarks Dynamite.

    Kramer schreef:
    In dutch you don’t say “I love you”, you say “godver mijn klote fiets is alweer gejat” which is like “our hearts will be together forever, even when we’re apart”, I love that. Such a beautiful language.

    HAHAHAHA. Nederlands is kut.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik kan om het feit dat ik een keer toen ik zeven was, chocolade-eitjes in Armijn's vak heb gedaan, nog steeds helemaal panikeren en gestrest worden, wtf.

    Het fijne aan mijn leven is, dat als je iets probeert te verzinnen, er zoveel gedachten door je heen vliegen dat je op niks uitkomt. Of dat je ergens op wilt reageren, maar de woorden blijven in de lucht zweven en je zegt dit en dat maar je kan maar niet to the point komen. En met wiskunde, nog beter, dat je een som of formule moet uitrekenen, en ergens weet je hoe het moet, maar je komt er niet op en begint maar dingen op te schrijven en het lukt niet en je wordt gestrest en het gevoel dat je gewoon liever geen lichaam en geen gedachten meer wilt hebben, omdat je hersenen geen rem hebben met gedachtes en gevoelens. Geniet ik van.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ja, ik snap je heel erg. Jammer genoeg. :c


    Danmarks Dynamite.

    Ik ga mijn laptopje dichtklappen, dus ik kom denk ik niet meer hier. Goodnight Eef!

    Ps. Ik ga morgen echt RPG reageren, denk ik, doe ik. Ja. Dat dus.


    Danmarks Dynamite.

    TomRiddle schreef:
    (...)

    Ik voel me loner op Whatsapp. Iedereen negeert me.


    Ik wil wel met je praten? Arme schat, die mensen zijn niet aardig dat ze je negeren. :s


    'Darling, just hold on'

    Het is echt klote als je ziek bent, mweh.


    'Darling, just hold on'

    Fusce schreef:
    (...)

    Ik wil wel met je praten? Arme schat, die mensen zijn niet aardig dat ze je negeren. :s


    JA VRIENDEN! WHQEKSKSSB OHMYGOOOOD

    -Directioner


    wat was dit ookalweer

    Beterschap Ruthekut


    wat was dit ookalweer

    Ik kan het nummer van school niet vinden, natuurlijk, altijd als je dat nodig hebt, is het niet te vinden, grom.


    'Darling, just hold on'

    TomRiddle schreef:
    (...)

    JA VRIENDEN! WHQEKSKSSB OHMYGOOOOD

    -Directioner


    Je bent zo'n schatje, haha.


    'Darling, just hold on'