• Remember: Op 11 december is het tijd om elkaar de lootjes te geven. -wbw-



    Lieke - Hennig - 8 maart | 17
    Miriam - Treaty - 5 maart | 15
    Gabriëla - Kramer - 29 december | 17
    Aniek - Memoria - 24 december | 15
    Melissa - Nickelback - 22 januari | 16
    Marlijn - Mallory - 24 december | 15
    Noek - Tethys - 27 juni | 15
    Marie - Sangster - 3 juni | 14
    Aline - Aniston - 14 maart | 14
    Eva - Frickfrack - 30 maart | 14
    Demi - Denys - 24 september | 15
    Eddie - eddiefohnen - 4 juni | 12
    Marleen - Faiding - 24 september | 15
    Esmee - Styson - 18 oktober | 16
    Ruth - Fusce - 31 augustus | 21
    Meike - Glyceris - 9 augustus | 17
    Crystal - Sciathan - 25 november | 13
    Tamara - TomRiddle - 1 januari | 13


    [ bericht aangepast op 9 dec 2014 - 5:39 ]


    'Darling, just hold on'


    'Darling, just hold on'

    Als hij lacht, lach ik automatisch mee, aldsfkjhg.



    Dit is zo aldkgdfjgh.



    'Darling, just hold on'

    Sorry voor de Louis spam, maar oh mijn god, ik heb veel te veel feels. <3


    'Darling, just hold on'

    Treaty schreef:
    Well, sorry. :') Ik voel me aangesproken. Mijn lootje ga ik niet af krijgen en ik vind dat ook jammer. Nu ga ik redenen opnoemen waarom ik het niet af heb want daar is blijkbaar behoefte aan:
    - Ik was er al lang mee begonnen, maar toen raakte mijn inspiratie op en heb ik er een tijd niks aan gedaan.
    - Ja, het was al heel vroeg bekend, maar juist daarom vergat ik de lootjes een beetje en ben dus niet gelijk al in de zomer ofzo begonnen.
    - Mijn lootje is bijna klaar, dus eind deze week zal ik hem zeker al af hebben. Misschien 2 dagen na 11 december.
    - Ik heb veel schoolwerk te doen en daarnaast werk ik ook, en deze week werk ik extra vaak.

    Ik bedoel hier niets aanvallends mee, maar het irriteert me gewoon dat er conclusies worden getrokken zonder te vragen waarom.
    I hope you understand.


    Er worden geen conclusies genomen zonder iets te vragen, want we zeggen niet 'je hebt het niet gedaan want je bent lui' ofzo. We zeiden gewoon dat de meeste het niet hebben gedaan en dat we dat jammer vinden. Vooral omdat dat heel vaak gebeurd en om dat ik het meerdere keren heb lopen herhalen dat het binnenkort af moet. Maar goed, er valt niks aan te veranderen dus ik hoop dat diegene die jou heeft het niet erg zou vinden.


    Danmarks Dynamite.

    RUTH GA JE NOU STIEKEM - NEE NIET STIEKEM, OPENLIJK - ZITTEN TE FLIRTEN MET TAMARA? BITCH. D:


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    TomRiddle schreef:
    Niet gemeen voor hem, maar ik werd een beetje chagrijnig als ik zag wie er uitgekozen waren.
    Wie is je favoriete en waarom: Harry... Want hij is zo knap. Bitch wat, ik kan 100 redenen om Liam bedenken waarom hij perfect is.
    Hoelang ben je fan? 2 jaar.4 jaar. Ga maar weg meid. Laat de echte fans er maar bij.

    Sorry hoor, ik zeg niet dat ik perse had moeten gaan, maar iets betere fans...? :'d

    Same, nou ja, ik ben nog geen vier jaar fan, maar elke dag dat ik verder leef ben ik 24/7 bezig met One Direction en dood te gaan om hun perfectheid, maar dat over Harry in ieder geval wel. Ik maakte een handstand van boosheid.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Frickfrack schreef:
    RUTH GA JE NOU STIEKEM - NEE NIET STIEKEM, OPENLIJK - ZITTEN TE FLIRTEN MET TAMARA? BITCH. D:


    SHIT.

    TROUWENS, DAT WAS LOUIS DIE DAT DEED.


    'Darling, just hold on'

    WIL TAMARA OOK NIET IN DE WHAT'S APP GROEP?


    'Darling, just hold on'

    Shit, capslock stond nog aan, xd.


    'Darling, just hold on'

    Fusce schreef:
    (...)

    SHIT.

    TROUWENS, DAT WAS LOUIS DIE DAT DEED.

    BULLSHIT GRRR.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Eva, ik kom helemaal door de regen naar je toe, het spijt me zo.


    'Darling, just hold on'

    Ik ben ziek, ik wist niet wat ik deed.


    'Darling, just hold on'


    'Darling, just hold on'

    Kramer schreef:
    (...)

    Er worden geen conclusies genomen zonder iets te vragen, want we zeggen niet 'je hebt het niet gedaan want je bent lui' ofzo. We zeiden gewoon dat de meeste het niet hebben gedaan en dat we dat jammer vinden. Vooral omdat dat heel vaak gebeurd en om dat ik het meerdere keren heb lopen herhalen dat het binnenkort af moet. Maar goed, er valt niks aan te veranderen dus ik hoop dat diegene die jou heeft het niet erg zou vinden.

    Hoezo gebeurt het heel vaak? Ik weet alleen dat ik, Noek en Aline het niet af krijgen.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Van Aline wist ik het nog niet eens. Dat betekent dus dat helft het maar heeft. - Nou, zoiets gebeurd altijd.


    Danmarks Dynamite.