• Ik ben dit jaar begonnen aan de opleiding Audiovisuele Media op de HKU (Hogeschool Kunsten Utrecht) en eindelijk mochten we een filmpje maken na weken lang alleen maar fotografie opdrachten te hebben gedaan. Ik ben best trots op het resultaat - ook al zitten er nog wat dingen in onder de montage de montage die beter hadden gekund, maar we hadden niet echt de tijd en de ervaring om die nog op te lossen.
    De opdracht was om een videoclip te maken en daarbij gebruik te maken van bestaand beeldmateriaal en zelf geschoten materiaal - sinds het een montage opdracht was.
    Dus, wat vinden jullie ervan? Wat zouden jullie verbeteren? Snappen jullie het verhaal dat we proberen te vertellen?


    Er is trouwens een blog waar het storyboard/concept/decoupage etc. op staat, dus als je het leuk vindt om die te zien, dan kan ik die wel geven (:

    [ bericht aangepast op 9 dec 2014 - 21:10 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    lovelyreads schreef:
    Wauw, je mag hier zeker trots op zijn! De boodschap is zeker aangekomen en het beeldmateriaal is echt prachtig. Vooral hoe bepaalde scenes gefilmd zijn en dan ook nog met die muziek er onder: het raakt echt. Ik ben nu benieuwd naar andere filmpjes van je, heb je er nog meer? (:

    Oh wauw heel erg bedankt! En nee nog niet, maar ik ben nu bezig met een documentaire, die is als het goed is volgende week klaar (:

    Pelekai schreef:
    Oh, wauw, dan zitten wij bij elkaar op school. Ik doe daar Game Art :'D

    Ziet er goed uit! I like it.

    Echt? Toevallig haha, welk jaar? En bedankt! (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Echt? Toevallig haha, welk jaar? En bedankt! (:

    Eerste jaar (:


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Pelekai schreef:
    (...)
    Eerste jaar (:

    Me too, misschien heb ik je wel eens zien lopen haha


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Aah. Hij is echt heel leuk om naar te kijken. Soms heb ik bij zulke dingen nog wel eens de nijging om middenin te stoppen omdat het te saai is ofzo. En dat had ik hier totaal niet!
    Ondanks sommige montagefoutjes, was het heel mooi gedaan c:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lizor schreef:
    (...)
    Me too, misschien heb ik je wel eens zien lopen haha

    Haha, dat zou best eens kunnen :Y)


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Even MT (:


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik vind je videoclip wel leuk, maar vanaf 2:46 vind ik wat je hebt gedaan, met de overlays wat... ik zou daar eerlijk gezegd bij wegklikken


    Ex astris, sciencia

    Dit is echt heel mooi gedaan. Alleen rond 2:58 als de jongen weg loopt, lijkt het alsof hij twee hoofden heeft. Maar het is echt super mooi gemaakt!
    Ook het liedje is heel erg leuk. Ik vind het bij elkaar passen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mulford schreef:
    Ik vind je videoclip wel leuk, maar vanaf 2:46 vind ik wat je hebt gedaan, met de overlays wat... ik zou daar eerlijk gezegd bij wegklikken

    Hoe bedoel je? (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik zou het zelf niet kunnen en ik vind het echt mooi en goed in elkaar gestoken.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Lizor schreef:
    (...)
    Hoe bedoel je? (:

    De overlays van de Savanne, wolken enzo storen me enorm. Ze zijn té plots ( de scheidingslijn tussen orgineel beeld is duidelijk) en vooral in het begin loopt de overlay door zijn hoofd.


    Ex astris, sciencia

    Mulford schreef:
    (...)
    De overlays van de Savanne, wolken enzo storen me enorm. Ze zijn té plots ( de scheidingslijn tussen orgineel beeld is duidelijk) en vooral in het begin loopt de overlay door zijn hoofd.


    Ja, dit bedoelde ik ook. Alleen dit is professioneler uitgelegd.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ungoliant schreef:
    Even mijn topics. Ik bekijk 'm later vanavond.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    lovelyreads schreef:
    Wauw, je mag hier zeker trots op zijn! De boodschap is zeker aangekomen en het beeldmateriaal is echt prachtig. Vooral hoe bepaalde scenes gefilmd zijn en dan ook nog met die muziek er onder: het raakt echt. Ik ben nu benieuwd naar andere filmpjes van je, heb je er nog meer? (:


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Iedereen hierboven heeft al mijn gedachten al verwoord, maar ik wilde nog even kwijt dat ik het ook heel erg goed gemaakt vind! Dat jongetje vind ik ook echt een hele goede acteur :3