• Hoi!

    Dit jaar vieren we kerst met de familie bij ons thuis. Dat vraagt om een extra kerstachtige woonkamer. De kleuren die we gaan gebruiken in de kerstboom zijn rood, zilver/grijs en wit.
    In de Ikea hebben we ook een paar nieuwe spulletjes ingeslagen, zoals mooie servetten voor de brunch en rode kaarsen.

    Daarnaast ben ik natuurlijk aan het haken geslagen, sinds ik van de Sint een kersthaakboek heb gekregen =D (foto's zullen nog komen, ben nog niet klaar ;p) Deze creaties zullen in de kerstboom komen te hangen, andere creaties komen er onder of ergens anders in de woonkamer.
    Verder wil ik wat creaties die ik al gewoon voor mezelf gemaakt had, beneden zetten, zoals de sneeuwpop en de pinquin met rood-witte muts.
    En mijn moeder is kerstballen (wit met rood) aan het breien x)

    En natuurlijk stuur ik elk jaar een aantal mensen een kaartje :)

    Wat doen jullie met kerst? Ga je nog iets speciaals doen?

    nee ik denk gewoon mijn 2 favo kerstfilms kijken :)


    http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=121&t=1725293

    Ik ga nog een aantal kerstkaarten sturen en, of course, Home Alone kijken :W


    26 - 02 - '16

    Wij gaan dit jaar niet met eerste kerstdag naar mijn tante, want die vond het allemaal teveel werk. Dus heeft mijn moeder mijn neef met z'n vrouw en kinderen uitgenodigd en gaan we een kerstdiner houden. Natuurlijk hebben we een kerstboom (hij staat al, maar door omstandigheden issie nog niet versierd) en tweede kerstdag gaan we cadeautjes uitpakken en grillen. ;3 Wij versieren nooit zoveel, teveel werk, hahaha.


    Your make-up is terrible

    Eten met mijn opa en oma en mezelf opsluiten met Titanic en chocola. Sociaal all the way.


    wat was dit ookalweer

    Kerstkaarten versturen naar de familie, buren en wat vrienden. Wij vieren zoals elk jaar Kerstmis gewoon thuis. En hopelijk weer How the Grinch stole Christmas kijken, hehe (:


    16 - 09 - '17

    Deze kerst ga ik voor het eerst mijn stiefzus ontmoeten. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Kerstkaarten swap, kerstkaarten sturen, cadeautjes kopen en mooi inpakken, met familie gezellig eten, kerstfilms (yaaaay!(H)) zoals home alone, santaclause, ect, kijken, cadeautjes uitpakken en deze gebruiken en oja, ik wil nog kerstkoekjes bakken.(=

    en de kerstboom is al opgezet op zes december en ook de rest van de kerstdecoraties hangt al een paar dagen (zowel in de woonkamer/keuken als in mijn slaapkamer en buiten in de tuin).

    [ bericht aangepast op 10 dec 2014 - 19:02 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik moet blokken tijdens de kerstvakantie dus echt zotte dingen kan ik niet doen. Ik heb vorige week al een deel kerstcadeautje gaan halen en dit weekend ga ik om de rest.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Allemaal gebreide kerstversieringen, wat leuk. Dan hoef je ook niet bang te zijn dat de kerstballen stukvallen, haha. ^^

    Met de Duitse kant van de familie zullen we ons zoals ieder jaar op Tweede Kerstdag allemaal in de kleine woonkamer van mijn grootouders proppen. Met de Nederlandse kant zijn we nog bezig iets te verzinnen, want normaal gesproken was dat op Eerste Kerstdag, maar nu mijn opa begin dit jaar is overleden en het huis net deze week officieel verkocht zal zijn, is dat een beetje puzzelen. We gaan waarschijnlijk ergens na Kerst een keer uit eten. En voor Kerst inderdaad kerstkaarten versturen en de boom opzetten, zoals ieder jaar. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    GrumpyCat schreef:
    Ik ga nog een aantal kerstkaarten sturen en, of course, Home Alone kijken :W


    Elk jaar. Home Alone, snap niet dat ik em ieder jaar weer even grappig en leuk vind.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik vind de kerstperiode altijd ge-wel-dig!
    Met kerst (en ook met nieuwjaar) komt het gezin samen en blijven ze allemaal bij ons thuis eten.
    We zijn in totaal met 8 mensen, inclusief de kindjes en we geven dan ook aan iedereen een cadeau.
    Maar we hebben het geweldige systeem bedacht om er een spelletjesavond van te maken en elke keer als er een winnaar is, mag hij of zij een pakje openen.
    Elk jaar is het al iets anders geweest, zo hebben we al een keertje op de Wii gespeeld, Sing star, een spelletje waar we plakbriefjes op ons voorhoofd moesten plakken en dan proberen te raden welk personage we voorstelden en ook zo'n spelletje waar je de tanden van een hond moet indrukken en moet vermijden dat de bek toe klapt.

    Elk jaar is het dus echt super gezellig en grappig en wat de versiering betreft, die neem ik uiteraard op mijn rekening.
    Ik heb niet voor niets etalage en decor gestudeerd hé :'D

    Ja, ik ben echt al helemaal enthousiast, lol.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Wij gaan uit eten met mijn oma, tante, neefje en nichtje. Dat nichtje eet dus niets en die tante zeurt alleen maar over hoe verschrikkelijk haar seksleven wel niet is, dus ik ben blij als de eerste dag om is. :')
    De tweede dag ga ik met mijn andere opa en oma uit eten.

    Bij ons thuis staat de boom inmiddels al op, en mijn moeder heeft de woonkamer en de keuken versierd met lichtjes.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Op de avond voor kerst ga ik met m'n stieffamilie, aan m'n vaders kant uitgebreid dineren en geven we cadeautjes op basis van lootjes, een beetje zoals sommigen Sinterklaas vieren, maar dan groter. Waarom de avond vóór kerst? Ze zijn (deels) Duits en zij vieren kerst de avond ervoor.
    Met m'n familie aan m'n moeders kant organiseren we altijd een kerstdiner, wat we ieder jaar bij een ander familielid doen. Ik heb geen idee hoe ik al dat eten in die twee korte dagen op krijg, maar tot nu toe is het me altijd gelukt x)
    Oh en 'natuurlijk' is er na het diner een wedstrijdje sjoelen. Die bak past dus alleen op de eettafel, dus het jaarlijkse afwasslachtoffer zal heel snel moeten afruimen :p
    En voor mezelf kijk ik al twee jaar dezelfde (filmhuis)film met kerst 'Frozen River', maar die ken ik inmiddels al uit m'n hoofd, dus ik denk dat ik voor dit jaar maar een andere film ga zoeken. Suggesties?

    Oh ja en kerstbomen, kerstkaarten en Home Alone enzo :p


    Allergie informatie: Bevat gluten, sexyness en sporen van pinda's

    Films kijken, met wat vrienden uit eten en het is de eerste kerst voor mijn jongste twee zusjes dus ik ga tweede kerstdag naar mijn ouders toe ^^.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ik moet ook blokken, maar de twee kerstdagen zet ik dat even opzij. Op kerstavond gaan we met ons vieren naar de kerstmis en dan drinken we gezellig iets daarna. De ene dag vieren we met opa en oma en de andere dag vieren we met oma. Dat verschilt per jaar.
    En natuurlijk ga ik de doctor Who aflevering kijken. :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt