• Soms heb ik het gevoel dat ik de enige Quizletter ben die naast het schrijven ook dol is op sporten. Ikzelf beoefen korfbal en tennis, maar als ik tijd over had, deed ik er nog tig andere balsporten bij. Ik vind sporten heerlijk en het ontspant me heel erg en ik vraag me wel eens af of er hier veel mensen zijn die dat ook erg leuk vinden.

    Soms kom ik er eens eentje tegen, maar voor mijn gevoel is dat meer de uitzondering dan de regel en ik wil wel eens weten of mijn veronderstelling klopt! :P

    Dus, sport jij ook graag? En zo ja, wat voor sport doe je graag?

    Sport jij?

    20.8% (15 stemmen)
     
    Ja, ik doe aan een balsport

    6.9% (5 stemmen)
     
    Ja, ik fitness

    4.2% (3 stemmen)
     
    Ja, ik doe een vechtsport

    4.2% (3 stemmen)
     
    Ja, ik dans

    36.1% (26 stemmen)
     
    Ja, maar mijn antwoord staat er niet bij

    27.8% (20 stemmen)
     
    Nee


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Wallace schreef:
    Ja, ik sport graag, maar op dit moment houd het geld me een beetje tegen. Ik heb voor een lange tijd fitness gedaan.


    Maatschappelijk werk e.d organiseren vaker gratis sport activiteiten. Bij ons in het stadje (ja stadje want een dorp is het niet maar een stad kun je het ook niet bepaald noemen) geven ze een/twee keer (eerst was het twee, tegenwoordig is het een, maar dat veranderd dus nog al eens) in de week basketbal voor meisjes en freerunnen voor jongens.^^ Misschien eens kijken of maatschappelijk werk bij jou in de buurt ook zo iets organiseert?(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik softbal heel graag. ^^


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik badminton :3


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    SPECS schreef:
    (...)

    Maatschappelijk werk e.d organiseren vaker gratis sport activiteiten. Bij ons in het stadje (ja stadje want een dorp is het niet maar een stad kun je het ook niet bepaald noemen) geven ze een/twee keer (eerst was het twee, tegenwoordig is het een, maar dat veranderd dus nog al eens) in de week basketbal voor meisjes en freerunnen voor jongens.^^ Misschien eens kijken of maatschappelijk werk bij jou in de buurt ook zo iets organiseert?(:

    Oh mijn god. Ik houd van basketbal.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik dans en ga twee keer per week naar de sportschool (:


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Ik rij al een jaar of tien paard, maar dat wordt door veel mensen niet als een sport gezien. Toch ren ik al die voet- en volleyballers er makkelijk uit met gym :Y).


    i put the fun in funeral

    Wallace schreef:
    (...)
    Oh mijn god. Ik houd van basketbal.


    Nou ja, het is in zuid Limburg (Nederland), maar daar zal je wel niet wonen?='D In ieder geval, ik zou even nakijken of jou gemeente of een omliggende gemeente zoiets organiseert, want ja basketbal is awsome.:Y)


    You were born original, don't die as a copy.

    Hardlopen en pilates. (:


    Pretty is just a pretty word.

    Paardrijden ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik sport op dit moment niet, maar ik zou best wel graag op schermen gaan :')

    Ik hou van sport. Op dit moment judo ik op internationaal toernooi. Ik kan mezelf echt geen leven keer zonder (top)sport voor kunnen stellen.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2014 - 17:48 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jaaah (:

    Ik doe zelf aan paardrijden (Dressuur, met afgelopen onderlinge wedstrijd L1 gereden.) en aan atletiek, en dan het liefst sprinten, hoogspringen of een afstand die niet veel langer is dan 400 meter. Ghehe. Ben totaal geen afstandslopen. Boven de 600 meter haak ik dan toch echt af.


    take me back to the basics and the simple life

    Op het moment doe ik helemaal niks, aangezien ik een verschrikkelijke hekel heb aan bijna alle sporten, maar als ik een keertje de loterij win of zo, wil ik wel weer heel graag op paardrijden. Ik mis het enorm. D:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik zit in een sportlijn -dus dat ik meer sport en meer afwisselingen heb in sporten dan jullie. Aka terwijl jullie trefbal spelen doen wij aan schaatsen enzo en wij hebben het recht op meer verzuim (cat)- dus ik sport al minimaal 4 a 6 uur in week. Daarnaast doe ik in de zomer aan boogschieten en ik oefen ook met een aantal vrienden wat baseball. Ook heb ik 8/9 jaar lang aan kunstschaatsen gedaan. Maar dat doe ik niet meer. Mijn all-around the year sporten zijn Ji Jitsu en atletiek. En paardrijden ook wel ondanks ik het niet onder een sport zal neerzetten aangezien ik het niet echt train. Ik doe het voor de lol. Ondanks ik wel af en toe western rijd ^.^ Zo ongeveer is het wel.: Voel mij nu een sportief kind als ik het nalees. Haha


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Miyano schreef:
    Ik zit in een sportlijn -dus dat ik meer sport en meer afwisselingen heb in sporten dan jullie. Aka terwijl jullie trefbal spelen doen wij aan schaatsen enzo en wij hebben het recht op meer verzuim (cat)- dus ik sport al minimaal 4 a 6 uur in week. Daarnaast doe ik in de zomer aan boogschieten en ik oefen ook met een aantal vrienden wat baseball. Ook heb ik 8/9 jaar lang aan kunstschaatsen gedaan. Maar dat doe ik niet meer. Mijn all-around the year sporten zijn Ji Jitsu en atletiek. En paardrijden ook wel ondanks ik het niet onder een sport zal neerzetten aangezien ik het niet echt train. Ik doe het voor de lol. Ondanks ik wel af en toe western rijd ^.^ Zo ongeveer is het wel.: Voel mij nu een sportief kind als ik het nalees. Haha


    Ik vind het zo raar dat je 'jullie' zegt in plaats van iets anders, aangezien ik denk dat je op gym/LO doelt en heel veel mensen dat niet eens meer hebben. Dus eigenlijk doel je niet op 'ons'.


    Your make-up is terrible