• Soms heb ik het gevoel dat ik de enige Quizletter ben die naast het schrijven ook dol is op sporten. Ikzelf beoefen korfbal en tennis, maar als ik tijd over had, deed ik er nog tig andere balsporten bij. Ik vind sporten heerlijk en het ontspant me heel erg en ik vraag me wel eens af of er hier veel mensen zijn die dat ook erg leuk vinden.

    Soms kom ik er eens eentje tegen, maar voor mijn gevoel is dat meer de uitzondering dan de regel en ik wil wel eens weten of mijn veronderstelling klopt! :P

    Dus, sport jij ook graag? En zo ja, wat voor sport doe je graag?

    Sport jij?

    20.8% (15 stemmen)
     
    Ja, ik doe aan een balsport

    6.9% (5 stemmen)
     
    Ja, ik fitness

    4.2% (3 stemmen)
     
    Ja, ik doe een vechtsport

    4.2% (3 stemmen)
     
    Ja, ik dans

    36.1% (26 stemmen)
     
    Ja, maar mijn antwoord staat er niet bij

    27.8% (20 stemmen)
     
    Nee


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Yes, eindelijk een moment dat ik dit plaatje kan gebruiken


    26 - 02 - '16

    Mijne staat er niet bij:
    Ik doe namelijk atletiek.
    Het liefst rennen: 200 tot 1000 meter.
    Andere onderdelen doe ik ook graag,


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Jaa! Ik rij bijna elke dag 2 paarden en doe aan hardlopen om mijn conditie op pijl te houden. (:


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Jep, zwemmen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ben zo jaloers op elk van jullie die sport. Ik houd van sport maar mag en kan het niet omdat mijn lichaam kut zwak is.
    Maar tot mijn elfde heb ik gedanst én ik voetbalde drie weken.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Hockey en ik deed aan paardrijden, maar daar ben ik mee gestopt.
    Ook wil ik eens aan een vechtsport beginnen :3
    En over een paar jaar wil ik ook aan fitness gaan doen xd


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Frary schreef:
    Ik ben zo jaloers op elk van jullie die sport. Ik houd van sport maar mag en kan het niet omdat mijn lichaam kut zwak is.
    Maar tot mijn elfde heb ik gedanst én ik voetbalde drie weken.


    Hoezo is je lichaam te zwak?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Hoezo is je lichaam te zwak?


    Ik heb een rare vorm van HMS, hypermobiliteitssyndroom, waarbij mijn tussenspiertjes te zwak zijn en ik eigenlijk altijd nek-, rug en schouderpijn heb. Na vijf minuten rennen beginnen mijn heupen te kraken, mijn knieën beginnen te krampen en het komt voor dat ze vastzitten.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Frary schreef:
    (...)

    Ik heb een rare vorm van HMS, hypermobiliteitssyndroom, waarbij mijn tussenspiertjes te zwak zijn en ik eigenlijk altijd nek-, rug en schouderpijn heb. Na vijf minuten rennen beginnen mijn heupen te kraken, mijn knieën beginnen te krampen en het komt voor dat ze vastzitten.


    Dat is zeker balen, ja. ;c


    Your make-up is terrible

    Niet echt een fanatieke sporter... Ik fiets wel enorm graag, maar voor de rest is het me niet gegeven! ;D


    None but ourselves can free our minds.

    Fitness wohoee! Ik ga nu ook Funxtion doen, halfuur workout waar je alles traint (kracht, conditie, core, etc). Ben benieuwd, haha. ^^
    Met mijn gewone fitnesstraining ben ik nu heel erg aan het focussen op mijn corestability, omdat die nog echt nul is bij mij...


    Deep inside, I've never felt alive

    Jup, voetbal :)

    Al hoef ik niet zo heel erg veel te doen, ik ben namelijk keeper :')


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ja, ik doe een vechtsport. Ik heb 5 jaar lang Taekwondo gedaan en mijn zwarte band behaald. Tussendoor heb ik ook een half jaar aan Aikido gedaan, een stukje kickboksen meegekregen en ben ik begin dit jaar begonnen met Kuk Sool Won.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ik heb van 2003 gedanst en hielt daar voor de zomervakantie van 2007 mee op. Sinds 30 juni 2007 doe ik aan boogschieten bij de grootste vereniging van Nederland.
    Die sport is mijn alles, waarbij ik de eerste zes jaar op de zaterdagochtend heb getraind bij de jeugd en sinds begin juli schiet ik op de dinsdagavond bij de jongvolwassenen en houtschutters. Ik val onder allebei, omdat dit mijn boog is. Ze heet Snow White en weegt 27 pond, terwijl zulke bogen normaal zo'n 40 pond wegen. Ik heb haar in mijn bezit sinds 31 augustus 2013. Daarvoor schoot ik met een ander soort boog, dat je recurve noemt. De bogen waarmee ik eerst schoot zagen er zo uit.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Jaa ik doe aan fitness/pilates en vind het echt leuk :D


    As travars