• Soms heb ik het gevoel dat ik de enige Quizletter ben die naast het schrijven ook dol is op sporten. Ikzelf beoefen korfbal en tennis, maar als ik tijd over had, deed ik er nog tig andere balsporten bij. Ik vind sporten heerlijk en het ontspant me heel erg en ik vraag me wel eens af of er hier veel mensen zijn die dat ook erg leuk vinden.

    Soms kom ik er eens eentje tegen, maar voor mijn gevoel is dat meer de uitzondering dan de regel en ik wil wel eens weten of mijn veronderstelling klopt! :P

    Dus, sport jij ook graag? En zo ja, wat voor sport doe je graag?

    Sport jij?

    20.8% (15 stemmen)
     
    Ja, ik doe aan een balsport

    6.9% (5 stemmen)
     
    Ja, ik fitness

    4.2% (3 stemmen)
     
    Ja, ik doe een vechtsport

    4.2% (3 stemmen)
     
    Ja, ik dans

    36.1% (26 stemmen)
     
    Ja, maar mijn antwoord staat er niet bij

    27.8% (20 stemmen)
     
    Nee


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik vind het zo raar dat je 'jullie' zegt in plaats van iets anders, aangezien ik denk dat je op gym/LO doelt en heel veel mensen dat niet eens meer hebben. Dus eigenlijk doel je niet op 'ons'.


    Sorry, zo bedoelde ik het niet. Ik kan het wel verwoorden als: Ik heb meer variatie in sport dan de normale klassen. Zo goed?


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Miyano schreef:
    (...)

    Sorry, zo bedoelde ik het niet. Ik kan het wel verwoorden als: Ik heb meer variatie in sport dan de normale klassen. Zo goed?


    Yess! Scholen zouden dat wel meer mogen doen, trouwens! Ik heb drie jaar lang honkbal, badminton en hockey gespeeld, tot we in het laatste jaar sporten mochten kiezen en daar dan drie lessen van gingen volgen. Dingen als fitness, boksen, roeien, om van alles uit te proberen. Schaatsen en alles lijkt me veel leuker. ;o


    Your make-up is terrible

    Ik zeil wedstrijden in mijn zeilboot, zie spoiler (:



    Foto is inmiddels 2-3 jaar oud.


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Ik hockey een keer per week.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik heb 3 uur per week dans op school en ik fiets 20 kilometer per dag naar school, dat vind ik al wonderbaarlijk van mezelf. (krul)
    Mja en ik wil hardlopen maar lui..


    wat was dit ookalweer

    SPECS schreef:
    (...)

    Nou ja, het is in zuid Limburg (Nederland), maar daar zal je wel niet wonen?='D In ieder geval, ik zou even nakijken of jou gemeente of een omliggende gemeente zoiets organiseert, want ja basketbal is awsome.:Y)

    Haha, nee, dat snap ik.
    Ik woon ook niet in Zuid Limburg lol. Maar ik zal ervoor kijken, thanks c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik duik, maar dat is niet echt een sport, hahaha


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Boot camp (yeah)


    tiptoe through the tulips...

    Yes! 3 keer per week voetbal, 1 keer fitness en als het weer en de planning het toelaten ook nog hardlopen (:

    Waaauw, dat zijn meer sportievelingen dan ik had verwacht! Superleuk om te lezen dat zoveel mensen toch nog wel graag sporten, al zijn het (en dat had ik toch ergens wel verwacht) niet heel veel balsporters. Maar ik vind het juist heel leuk dat er zoveel mensen zijn die andere hobby's hebben (:


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Wat als ik zowel dans als op een vechtsport zit :')?
    Doe aan streetdance/hiphop en thaiboksen

    [ bericht aangepast op 11 dec 2014 - 20:21 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik hockey 3x per week en ik rij paard :Y)


    Valar Morghulis.

    Ik hockey drie keer per week c:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    ChandlerBing schreef:
    Waaauw, dat zijn meer sportievelingen dan ik had verwacht! Superleuk om te lezen dat zoveel mensen toch nog wel graag sporten, al zijn het (en dat had ik toch ergens wel verwacht) niet heel veel balsporters. Maar ik vind het juist heel leuk dat er zoveel mensen zijn die andere hobby's hebben (:


    Ik speelde vroeger handbal, maar vanwege de club ben ik ermee opgehouden. Het was wel erg leuk.


    Your make-up is terrible

    Ik hockey, maar momenteel lig ik eruit vanwege een blessure, en ik begin binnenkort weer met hardlopen om mijn enkel weer te versterken.


    Take risks and conquer your fears.