• Het One Direction Foto/Gif Topic.

    Lieke - Hennig - 8 maart | 17
    Miriam - Treaty - 5 maart | 15
    Gabriëla - Kramer - 29 december | 17
    Aniek - Memoria - 24 december | 15
    Melissa - Nickelback - 22 januari | 16
    Marlijn - Mallory - 24 december | 15
    Noek - Tethys - 27 juni | 15
    Eva - Frickfrack - 30 maart | 14
    Demi - Denys - 24 september | 15
    Eddie - eddiefohnen - 4 juni | 12
    Marleen - Faiding - 24 september | 15
    Esmee - Styson - 18 oktober | 16
    Ruth - Fusce - 31 augustus | 21
    Meike - Glyceris - 9 augustus | 17
    Crystal - Sciathan - 25 november | 13
    Tamara - TomRiddle - 1 januari | 13

    [ bericht aangepast op 11 dec 2014 - 19:54 ]

    Larry is real?


    "Family don’t end in blood”

    TomRiddle schreef:
    (...)

    Mooi. c:

    1 week en 6 dagen ;x


    Oeh, dat schiet al op, haha.
    Ik moet nog tot de 27e wachten en dan ga ik het nieuwe jaar in met een leuke username. ^.^

    Ik ben trouwens begonnen aan je OS, het schiet alleen niet echt op.
    Ik hoop hem dit weekend af te krijgen. (:


    'Darling, just hold on'

    Ik ben er gewoon klaar mee. Niet alleen met wat er de laatste paar dagen aan de hand is, maar alles wordt gewoon steeds zwaarder en ik ze het leuke van 'leuke' dingen niet meer in. Ik zit thuis elke dag en nog heb ik zoveel problemen aan mijn hoofd en idk what to do with them anymore.


    Danmarks Dynamite.

    Fusce schreef:
    (...)

    Oeh, dat schiet al op, haha.
    Ik moet nog tot de 27e wachten en dan ga ik het nieuwe jaar in met een leuke username. ^.^

    Ik ben trouwens begonnen aan je OS, het schiet alleen niet echt op.
    Ik hoop hem dit weekend af te krijgen. (:


    Puh, mijne is er eerder -wbw-
    Yaaay! Heb je al ideeën? :3

    WOEHOE.
    Maakt niet uit, I like it already c:


    wat was dit ookalweer

    Kramer schreef:
    Ik ben er gewoon klaar mee. Niet alleen met wat er de laatste paar dagen aan de hand is, maar alles wordt gewoon steeds zwaarder en ik ze het leuke van 'leuke' dingen niet meer in. Ik zit thuis elke dag en nog heb ik zoveel problemen aan mijn hoofd en idk what to do with them anymore.


    Nahw Gabster.
    Heb je er al met iemand over gepraat? Iemand die je in het echt ook kent, die je even een knuffel kan geven? Want ik weet hoe moeilijk het is om mensen zo dingen te moeten vertellen maar soms maakt het dingen wel beter. Ik hoop dat het heel snel weer beter gaat en je mag altijd bij mij komen praten.

    Huggies!


    wat was dit ookalweer

    TomRiddle schreef:
    (...)

    Nahw Gabster.
    Heb je er al met iemand over gepraat? Iemand die je in het echt ook kent, die je even een knuffel kan geven? Want ik weet hoe moeilijk het is om mensen zo dingen te moeten vertellen maar soms maakt het dingen wel beter. Ik hoop dat het heel snel weer beter gaat en je mag altijd bij mij komen praten.

    Huggies!



    Hmhm ja, het is namelijk al drie jaar aan de gang. 'T is alleen zo dat het nu erger is dan normaal.
    Dankjewel. - Ik weet het gewoon even niet meer zo goed. Het is ook niet dat ik iemand iets kwalijk neem trouwens, het gaat gewoon om mijzelf.


    Danmarks Dynamite.

    Lieve Gabsie, je kunt bij ons allemaal terecht als je het even niet meer ziet zitten en je wilt praten.
    Misschien geef ik dan wel rare antwoorden, maar je moet weten dat ik het echt met je meen en dat ik je ontzettend graag wil helpen.
    We houden allemaal van je en we willen je nog niet kwijt. <3



    'Darling, just hold on'

    TomRiddle schreef:
    (...)

    Puh, mijne is er eerder -wbw-
    Yaaay! Heb je al ideeën? :3

    WOEHOE.
    Maakt niet uit, I like it already c:


    Ja, daar heb ik niks op te zeggen. *gayhandje*
    Uhm ja, ik heb zat ideeën, maar van de meeste weet ik ook niet of ze al bezet zijn, maar ik ben te lui om te gaan zoeken, haha.

    YES, GOED ZO, HAHA.


    'Darling, just hold on'

    Fusce schreef:
    Lieve Gabsie, je kunt bij ons allemaal terecht als je het even niet meer ziet zitten en je wilt praten.
    Misschien geef ik dan wel rare antwoorden, maar je moet weten dat ik het echt met je meen en dat ik je ontzettend graag wil helpen.
    We houden allemaal van je en we willen je nog niet kwijt. <3




    Hm, dankjewel lieverd. It makes me a bit more happy. <3

    [ bericht aangepast op 12 dec 2014 - 20:58 ]


    Danmarks Dynamite.

    Ik ga maar eens stoppen met zielig doen. Mensen gaan toch wel denken dat ik dit expres doe, dus ik houd het wel voor mezelf. Dankjewel lieverds, jullie zijn de beste.


    Danmarks Dynamite.

    Gabs, je doet niet zielig, we begrijpen je wel.


    Reality's overrated.

    Alright, Noekie, thank you. Lovely username btw! c:


    Danmarks Dynamite.

    Noekerd heeft een leuke username, haha.


    'Darling, just hold on'

    Heyo. ^^


    •*• Lululu •*•

    Hey Lijnie!


    Danmarks Dynamite.

    Gabbie!<33
    Ugh ik haat het echt, maar ik moet gaan slapen. Ik ben dood, maar ik ga proberen om binnenkort meer online te komen. Slaaplekker iedereen! xx


    •*• Lululu •*•