• Het One Direction Foto/Gif Topic.

    Lieke - Hennig - 8 maart | 17
    Miriam - Treaty - 5 maart | 15
    Gabriëla - Kramer - 29 december | 17
    Aniek - Memoria - 24 december | 15
    Melissa - Nickelback - 22 januari | 16
    Marlijn - Mallory - 24 december | 15
    Noek - Tethys - 27 juni | 15
    Eva - Frickfrack - 30 maart | 14
    Demi - Denys - 24 september | 15
    Eddie - eddiefohnen - 4 juni | 12
    Marleen - Faiding - 24 september | 15
    Esmee - Styson - 18 oktober | 16
    Ruth - Fusce - 31 augustus | 21
    Meike - Glyceris - 9 augustus | 17
    Crystal - Sciathan - 25 november | 13
    Tamara - TomRiddle - 1 januari | 13

    [ bericht aangepast op 11 dec 2014 - 19:54 ]

    Larry is real?


    "Family don’t end in blood”

    Laten we er maar gewoon over ophouden.


    'Darling, just hold on'

    Fusce schreef:
    Ik zag wat Gabsie voor Eva heeft gemaakt en wauw, dat was erg mooi. <33
    Well done.


    Thank you, Ruthie. c:


    Danmarks Dynamite.

    Kramer schreef:
    (...)

    Thank you, Ruthie. c:


    <33


    'Darling, just hold on'

    Treaty schreef:
    (...)
    Noek is ook niet de enige die ik noem. En jij was degene die zo boos erom werd. :'D
    Ja ik heb hier ook geen zin in hoor, maar nu word ik er wel even gek van, dit gezeik. :')


    Natuurlijk word ik er boos om. Het was al vrij lang bekend dat het vandaag af moest zijn en dan nog presteren sommige het om het dan niet af te hebben, dan is het logisch dat ik er boos om word, want diegene die er dan wel voor hebben gezorgd om het vandaag af te hebben daar is het gewoon jammer voor. Die doen er wel moeite voor om het vandaag te kunnen geven en dan gebeurd er zoiets. Maar sorry hoor, ik snap dat het druk is met school en al dat soort, maar dat blijf ik geen goed excuus vinden.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2014 - 22:37 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Kramer schreef:
    Diegene die echt boos waren zijn nu weg. :'D


    En uiteindelijk allemaal om niets. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Hennig schreef:
    (...)

    Natuurlijk word ik er boos om. Het was al vrij lang bekend dat het vandaag af moest zijn en dan nog presteren sommige het om het dan niet af te hebben, dan is het logisch dat ik er boos om word, want diegene die er dan wel voor hebben gezorgd om het vandaag af te hebben daar is het gewoon jammer voor. Die doen er wel moeite voor om het vandaag te kunnen geven en dan gebeurd er zoiets. Maar sorry hoor, ik snap dat het druk is met school en al dat soort, maar dat blijf ik geen goed excuus vinden.

    Nee, eigenlijk is dat niet logisch. Dat is ons eigen probleem als wij het niet af hebben, waarom zou jij daar boos om worden? En ook onzin dat het jammer is voor de rest want er is maar 1 iemand die een lootje van me krijgt en alleen voor diegene is het jammer en aan haar heb ik ook al sorry gezegd.
    Oke dan, wil je mijn gemiddelde dag weten? Blijkbaar is het nodig.
    - Ik ga naar school.
    - Na school ben ik thuis en ga ik even tv kijken en wat drinken en zo. Soms even op de laptop of een boek lezen en andere keren (meestal) werken.
    - Na mijn werk ga ik eten.
    - Na het eten ga ik huiswerk maken en leren.
    - Dan ga ik slapen.
    Snap je het nu wel? Sorry hoor, maar ik weet niet wat er nog meer nodig is om mijn/onze redenen te begrijpen en anders gewoon te accepteren. Ik heb het even helemaal gehad


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Kramer schreef:
    Diegene die echt boos waren zijn nu weg. :'D

    Denk eens na wat de reden waaromd diegenen boos zijn dan. Gosh.

    Ik vind je lootje trouwens heel mooi, Gab. (:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Lieve Gab, hier is je lootje. <3
    Het komt een beetje laat maybe, maar net was dus mijn internet even dood dus tja. I'm sorry. Anyway, I hope you like it. Ik weet, het is nu al de tweede kerst story bc die van jou, mij en Lieke, maar ik had dit idee eigenlijk al heel lang maar dat kon ik eerst niet zeggen haha omg. Ook echt een hele originele titel tho, hahaha. :'D
    De proloog komt zo, btw, maar ik moet er nog even wat boven zetten en nog even extra controle bc ik twijfel nog steeds idk haha.


    "Family don’t end in blood”

    Zal ik jullie eens wat leuks vertellen?
    Nou, ik zit al drie maanden in dit topic, met leuke mensen, wieh. _O_

    Dit was random.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2014 - 22:55 ]


    'Darling, just hold on'

    Treaty schreef:
    (...)
    Denk eens na wat de reden waaromd diegenen boos zijn dan. Gosh.

    Ik vind je lootje trouwens heel mooi, Gab. (:


    Nouja, ik zie het punt niet. Dat wordt gezegd was best wel beledigend tegenover mij en Lieke op dat moment. Dus ik weet niet zo goed waarom hun weg gaan.
    Ik had een reden om dat te zeggen en die reden wordt niet geoorloofd door bepaalde personen. Nouja, dan weet ik het ook niet meer.

    En dankjewel. (:


    Danmarks Dynamite.

    @ Essie, HET ZIET ER ZO CUTE UIT NU BEN IK BENIEUWD. AJSDLDSD NAWH! <333
    @ Ruth, nawh same goes for you!


    Danmarks Dynamite.

    Funfact: Ik luisterde muziek en toen ging mijn telfoon over op four waardoor ik echt akskdjdn nee ga weg was. En ik heb twee seconden van liedjes gehoord en woe boybandish, toen hoorde ik iets en had ik iets van hmm boys, okay deze is wel leuk, hier kan ik wat mee. En op het begin dacht ik fat het dan wel Liam zijn die moest zingen, maar toen bleef het ongeveer de zelfde stem en ik daxht, wacht wat doet een lonely best redelijke artiest tussen de afspeellijst "sneak-in-irritatie" doet en toej ging ik googlen eat ik daxht dat de naam was (ik heb hem niet helemaal gehoord) en toen kwam ik er dus axhter dat het 5SOS was. Well. (Het was Tomorroe Never Dies)


    Reality's overrated.

    Ik heb één van hun liedjes helemaal geluisterd in al deze tijd en ik vind Daylight heel leuk tbh.


    Reality's overrated.

    Michael's stem is fucking sexy.


    Reality's overrated.

    Oh yeah. FRIENDS.
    Ik hou geeoon een feestje hier. Ik flip.
    A FEELING THAT I CAN'T FIND.


    Reality's overrated.