• •~•~•~•~•
    Het Teen Wolf Fantopic.
    All the wolfies in our wolfpack.

    •~•~•~~•

    Wolfies:

    Één regel:
    • spoilers zetten we in de 'spoilers'.




    •~•~•~•~•
    Nous protégeons ceux qui ne peuvent pas se protéger eux mêmes.
    - We protect those who cannot protect themselves.






    Isaac Lahey fans:
    Giroud • Gabriëla [alles gezien]
    Hargrave • Marlijn [alles gezien]
    Aswium • Nichelle [alleen nog s3b]
    • • •
    Derek Hale fans:
    Deimos • Karin [alles gezien]
    Brego • Miriam [alles gezien]
    Verde • Naomi [alles gezien]
    NoStranger • Linde [alles gezien]
    Kjellberg • Lisa [S2x06]
    WillNotLearn • Elbrich [alles gezien]
    Vervain • Romy [alles gezien]
    Styson • ? [S2x04]
    • • •
    Stiles Stilinski fans:
    Yoku • Amber
    Leighton • Julia [alles gezien]
    Memoria • Aniek [S3x12]
    Martinski • Natascha [alles gezien]
    Paracosm • Mirte [alles gezien]
    dylanOhBrien • Eva [alles gezien]
    HelenaRavenclaw • Sharon [alles gezien]
    Astris • Cheryl [alles gezien]
    surprisebitch • Cheryl [alles gezien]
    Ferrars • Floor [Tot en met S3a gezien]
    NecklessOfHope • ? [Alles gezien]
    Rouis • Ruth [Alles gezien]
    Greenbean • Rani [S4E1]
    Dumbledore • Sanne [Bijna S4]
    voidance • Meike
    • • •
    Peter Hale fans:
    Benzema • Ricelle [alles gezien]
    Orton • Denize [alles gezien]
    Kaj • Evi [alles gezien]
    Henkerina • Laura [S3E9]
    • • •
    Kira Yukimura fans:
    Lukaku • Elise [alles gezien]
    Square • Inge [alles gezien]
    Madrugada • Kim [alles gezien]
    Malarkey • Marie [alles gezien]
    • • •
    Liam Dunbar fans:
    Stradlin • Xanthe [alles gezien]
    Sciam • Hilbert [Alles gezien]
    • • •
    Deputy Parrish fans:
    Mudita • Saar [Alles gezien]
    Marrish • Saartje [alles gezien]
    • • •
    Allison Argent fans:
    Cathedrals • ? [alles gezien]
    • • •
    Lydia Martin fans:
    Freer • Dore [Alles gezien]



    JOIN IF YOU LIKE!

    Bij naamsveranderingen, ook aangeven bij welk personage je staat!
    Dit maakt het opzoeken en aanpassen veel makkelijker.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2015 - 12:06 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Tragically schreef:


    Ik hoop eigenlijk echt dat Deucalion wegblijft. Ik vond zijn verhaallijn een beetje saai en ben bang dat ze dan een beetje in herhaling vallen ofzo.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik wil al een tijdje een Sterek schrijven, maar ik ben echt niet goed in het schrijven over supernatural dingen. Iemand tips? (:


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    @ Freer HarleyQuin>>> HelenaRavenclaw Stiles fans


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    lukesirwin schreef:
    Ik wil al een tijdje een Sterek schrijven, maar ik ben echt niet goed in het schrijven over supernatural dingen. Iemand tips? (:


    Ga niet teveel in op het supernatural, maar vooral op de relatie. Ik ben nu ook bezig met een Sterek (short story).


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik heb vandaag besloten om mezelf weer aan tumblr te wagen. Ik heb een teen wolf tumblr gemaakt en ik zoek nog mensen die ik kan volgen. Dus als iemand een blog heeft over teen wolf (of van alles, maar toch veel teen wolf) laat 't maar weten. Die van mij is in ieder geval: Lydiawashisfirst


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Mijn excuses voor het feit dat ik achterloop met het bijhouden van de beginpost maar ik ben dit weekend mijn oma verloren en mijn leven is momenteel een grote chaos met allerlei dingen die geregeld moeten worden en zo. Dit weekend, zodra alles achter de rug is, zal ik alles bijwerken.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Freer schreef:
    Mijn excuses voor het feit dat ik achterloop met het bijhouden van de beginpost maar ik ben dit weekend mijn oma verloren en mijn leven is momenteel een grote chaos met allerlei dingen die geregeld moeten worden en zo. Dit weekend, zodra alles achter de rug is, zal ik alles bijwerken.


    Neem alle tijd die je nodig hebt en veel sterkte!


    Spoiler alert: you will save yourself

    Sterkte! En het is logisch dat je er dan even de tijd voor neemt (:


    De eerste aflevering van seizoen 5 zal Creatures of the Night heten! Ik heb geen idee of jullie dit al weten. Ook is er nu op Tumblr dat iedereen hun monsters kan delen of zo met Teen Wolf, geen idee waarom precies.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Lindir schreef:
    Sterkte! En het is logisch dat je er dan even de tijd voor neemt (:


    De eerste aflevering van seizoen 5 zal Creatures of the Night heten! Ik heb geen idee of jullie dit al weten. Ook is er nu op Tumblr dat iedereen hun monsters kan delen of zo met Teen Wolf, geen idee waarom precies.


    Wat ik begrepen heb is dat het monster dat wint echt in de show komt. Ik gok dat het dan om Parrish gaat.


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    lukesirwin schreef:
    (...)

    Wat ik begrepen heb is dat het monster dat wint echt in de show komt. Ik gok dat het dan om Parrish gaat.

    Ik denk juist niet dat het om Parrish gaat aangezien we weten dat hij tegen vuur kan en de monsters die ik heb gezien waren gewoon een soort random monsters die vooral niks met vuur te maken hadden :'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Lindir schreef:
    (...)
    Ik denk juist niet dat het om Parrish gaat aangezien we weten dat hij tegen vuur kan en de monsters die ik heb gezien waren gewoon een soort random monsters die vooral niks met vuur te maken hadden :'D


    Er is ook niet gezegd dat het om Parrish gaat, vandaar dat niemand daar ook rekening mee houd. Maar ik zei 't allemaal maar, omdat ik 't idee heb dat Jeff ook niet weet wat hij moet maken van Parrish. Omdat het zo plotseling ineens kwam.


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    lukesirwin schreef:
    (...)

    Er is ook niet gezegd dat het om Parrish gaat, vandaar dat niemand daar ook rekening mee houd. Maar ik zei 't allemaal maar, omdat ik 't idee heb dat Jeff ook niet weet wat hij moet maken van Parrish. Omdat het zo plotseling ineens kwam.

    Ik snap wat je bedoelt :Y) Ik gaf enkel uitleg waarom ik dacht van niet (:
    In ieder geval, ik ben nog steeds van mening dat Parrish een soort Phoenixwezen is :Y)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Lindir schreef:
    (...)
    Ik snap wat je bedoelt :Y) Ik gaf enkel uitleg waarom ik dacht van niet (:
    In ieder geval, ik ben nog steeds van mening dat Parrish een soort Phoenixwezen is :Y)


    Oe, ja dat zou best kunnen. :Y)
    Ik ben echt benieuwd naar seizoen 5. Al hoop ik dat Malia en Stiles niet zo door blijven gaan, want ik irriteer me er echt aan. Ik mag Malia sowieso niet.


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Gaat er iemand naar wolf con? er is nu sale op de passen en ik wil er heel graag heen, maar ik wil niet alleen. Dus als iemand gaat, welke pas heb je en zou ik meekunnen? Of ken je iemand die hetzelfde probleem heeft als mij? Ik zit er serieus over te denken om toch alleen te gaan, maar weet niet of 't wel zo leuk is dan


    You will never know, just how beautiful you are to me.