• •~•~•~•~•
    Het Teen Wolf Fantopic.
    All the wolfies in our wolfpack.

    •~•~•~~•

    Wolfies:

    Één regel:
    • spoilers zetten we in de 'spoilers'.




    •~•~•~•~•
    Nous protégeons ceux qui ne peuvent pas se protéger eux mêmes.
    - We protect those who cannot protect themselves.






    Isaac Lahey fans:
    Giroud • Gabriëla [alles gezien]
    Hargrave • Marlijn [alles gezien]
    Aswium • Nichelle [alleen nog s3b]
    • • •
    Derek Hale fans:
    Deimos • Karin [alles gezien]
    Brego • Miriam [alles gezien]
    Verde • Naomi [alles gezien]
    NoStranger • Linde [alles gezien]
    Kjellberg • Lisa [S2x06]
    WillNotLearn • Elbrich [alles gezien]
    Vervain • Romy [alles gezien]
    Styson • ? [S2x04]
    • • •
    Stiles Stilinski fans:
    Yoku • Amber
    Leighton • Julia [alles gezien]
    Memoria • Aniek [S3x12]
    Martinski • Natascha [alles gezien]
    Paracosm • Mirte [alles gezien]
    dylanOhBrien • Eva [alles gezien]
    HelenaRavenclaw • Sharon [alles gezien]
    Astris • Cheryl [alles gezien]
    surprisebitch • Cheryl [alles gezien]
    Ferrars • Floor [Tot en met S3a gezien]
    NecklessOfHope • ? [Alles gezien]
    Rouis • Ruth [Alles gezien]
    Greenbean • Rani [S4E1]
    Dumbledore • Sanne [Bijna S4]
    voidance • Meike
    • • •
    Peter Hale fans:
    Benzema • Ricelle [alles gezien]
    Orton • Denize [alles gezien]
    Kaj • Evi [alles gezien]
    Henkerina • Laura [S3E9]
    • • •
    Kira Yukimura fans:
    Lukaku • Elise [alles gezien]
    Square • Inge [alles gezien]
    Madrugada • Kim [alles gezien]
    Malarkey • Marie [alles gezien]
    • • •
    Liam Dunbar fans:
    Stradlin • Xanthe [alles gezien]
    Sciam • Hilbert [Alles gezien]
    • • •
    Deputy Parrish fans:
    Mudita • Saar [Alles gezien]
    Marrish • Saartje [alles gezien]
    • • •
    Allison Argent fans:
    Cathedrals • ? [alles gezien]
    • • •
    Lydia Martin fans:
    Freer • Dore [Alles gezien]



    JOIN IF YOU LIKE!

    Bij naamsveranderingen, ook aangeven bij welk personage je staat!
    Dit maakt het opzoeken en aanpassen veel makkelijker.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2015 - 12:06 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Thanks! c:

    - Ugh ik wil een Teen Wolf verhaal schrijven maar ik heb 0,000000000 inspiratie haha.


    Ik wil er ook graag één starten, maar ik wil niet z'n cliché verhaal (:

    [ bericht aangepast op 9 feb 2015 - 20:01 ]


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Greenbean schreef:
    (...)

    Ik wil er ook graag één starten, maar ik wil niet z'n cliché verhaal (:


    Precies dat! Er spoken wel ideeën rond maar die zijn zo cliché. D:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Precies dat! Er spoken wel ideeën rond maar die zijn zo cliché. D:


    Het enige waar ik op kom, is dat het personage gebeten word door Scott of zo of iets met de Kanima of de Nogitsune :'$


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Greenbean schreef:
    (...)

    Het enige waar ik op kom, is dat het personage gebeten word door Scott of zo of iets met de Kanima of de Nogitsune :'$


    Ik wilde eerst over het Kanima seizoen schrijven want dat is tot nu toe mijn favoriete seizoen, maar ik wil iets origineels bedenken en ik weet zeker dat ik een weerwolfmeisje niet kan beschrijven haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Ik wilde eerst over het Kanima seizoen schrijven want dat is tot nu toe mijn favoriete seizoen, maar ik wil iets origineels bedenken en ik weet zeker dat ik een weerwolfmeisje niet kan beschrijven haha.


    Ik vond het seizoen met de Nogitsune of Void Stiles anders ook zeer goed en daar zou ik ook wel graag over willen schrijven. Maar het Kanima seizoen zou ook een goede zijn!

    [ bericht aangepast op 9 feb 2015 - 21:06 ]


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Greenbean schreef:
    (...)

    Ik vond het seizoen met de Nogitsune of Viod Stiles anders ook zeer goed en daar zou ik ook wel graag over willen schrijven. Maar het Kanima seizoen zou ook een goede zijn!


    Ja void Stiles waren ook goede afleveringen. Ik ben heel erg beniewd wat seizoen 4 gaat brengen. Ik heb net de seizoensfinale van seizoen 3 gezien. Wat een aflevering zeg! ;o


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Ja void Stiles waren ook goede afleveringen. Ik ben heel erg beniewd wat seizoen 4 gaat brengen. Ik heb net de seizoensfinale van seizoen 3 gezien. Wat een aflevering zeg! ;o


    Dan ben jij even ver als ik :'D Ja zeg dat wel, wat een aflevering Ö

    Ik vind het best zielig dat Allison en Aiden dood zijn. Ik begon Aiden net leuk te vinden en dan vinden ze het nodig om hem te vermoorden..


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Greenbean schreef:
    (...)

    Dan ben jij even ver als ik :'D Ja zeg dat wel, wat een aflevering Ö

    Ik vind het best zielig dat Allison en Aiden dood zijn. Ik begon Aiden net leuk te vinden en dan vinden ze het nodig om hem te vermoorden..


    Ik was niet zo'n Allison-fan, dus haar dood deed me niet zo heel veel (Nee ik ben niet harteloos haha). Maar Aiden's dood vond ik wel heel erg sneu, zeker voor Ethan. Ik vond Ethan wel de leukste van de twee, zeker met Danny. :3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Ik was niet zo'n Allison-fan, dus haar dood deed me niet zo heel veel (Nee ik ben niet harteloos haha). Maar Aiden's dood vond ik wel heel erg sneu, zeker voor Ethan. Ik vond Ethan wel de leukste van de twee, zeker met Danny. :3


    Ik vond Allison in het begin wel leuk, maar meer op het einde begon ik haar niet meer zo leuk te vinden, met dat gedoe tussen Scott en Isaac. Ja ik vind Ethan ook de leukste, zeker hoe hij omgaat met Danny en de anderen. Zeer lief allemaal ^^


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Greenbean schreef:
    (...)

    Ik vond Allison in het begin wel leuk, maar meer op het einde begon ik haar niet meer zo leuk te vinden, met dat gedoe tussen Scott en Isaac. Ja ik vind Ethan ook de leukste, zeker hoe hij omgaat met Danny en de anderen. Zeer lief allemaal ^^


    Nu krijg ik helemaal zin om te schrijven c: haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Nu krijg ik helemaal zin om te schrijven c: haha.


    Ik zou zeggen, ga er voor!


    '' Type Sangster if you can see this. "

    HelenaRavenclaw >>>> Daryl_Dixon


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Giroud schreef:
    (...)

    Ik hoop dat Tyler H gewoon blijft anders vind ik het gelijk een stuk minder leuk. Mja, het kan wel zijn dat, omdat Derek nu een wolf is, hij ergens anders heen gaat om te leven.. Dat is het enigste logische wat ik dan kan verzinnen voor diegene die niet terug komt in 5. Ik vind het wel leuk dat ze Liams storyline gaan uitbreiden, als het maar niet ten koste gaat van de rest..

    Ik stop gewoon met kijken als het één van hun is. Sorry, maar ik vond seizoen 4 ook niet zo heel goed (slechtste seizoen tot nu toe. Ging ook heel erg van de hak op de tak en ik ben er geen steek wijzer van geworden van sommige dingen). Ja, maar ik kan geloven dat Stiles kan dood gaan in de serie (omdat Dylan veel meer werk aangeboden krijgt, hij wordt nu echt populairder). Liam (Dylan, ik vergeet zijn achternaam altijd en twee Dylans is verwarrend D: ), is een té grote rol op het moment, maar dat wilt niet zeggen dat ik het er mee eens moet zijn dat ik hem in de maincast wil. Sorry, hij is een goede acteur en alles en ik snap het allemaal best wel, maar niet als het ten kosten moet gaan van een paar andere topspelers.


    Zamperini schreef:
    Orton >>> Zamperini (Peter fans)
    Ik hoor van verschillende mensen dat Peter uit de serie gaat D:
    En ik zat erover na te denken.. Mijn eerste gedachte was dat het niet kan, want ze hebben het zo met hem afgesloten en Eichen House dat het toch nog verder zou moeten gaan. En mijn tweede gedachte was dat het heel misschien kon. Dan zouden ze hem gewoon in Eichen House dumpen voor altijd. Mweh, waarom denk ik altijd te lang na over dingen D: Ik verwacht niet dat hij het is maarja, ik vertrouw Teen Wolf niet meer. x'D

    Peter is niet echt officieel 'maincast', ik maak me dan ook geen zorgen om hem, omdat hij altijd de slechterik is. Echt Jeff wordt te voorspelbaar. Ik vind Peter wel leuk, lekker sarcastisch en ik vind zijn gesprekken met Derek en Stiles ook altijd zo droog, haha. Ik denk eigenlijk niet dat het Peter is waar we ons zorgen over moeten maken.


    Solangelo schreef:
    (...)

    Sorry, maar ik vind het echt heel dom als ze Stiles of Derek weg doen want daarmee verliezen ze waarschijnlijk best wel wat kijkers (vooral als Stiles weg gaat)
    Maar als Dylan of Tyler weg wil dan kunnen ze daar weinig aan doen. Ik zou het zelf erg jammer vinden. Maar Liam mag ik ook wel.


    Ja, ik ga ook stoppen met kijken als één van hun weg gaat. Want zo heel spannend/leuk/goed vond ik het vorige seizoen echt niet en als ze dan ook nog eens één of twee van mijn favoriete personages gaan verwijderen; I'm out. Ik snap het wel als het de eigen keus is van de acteur(waar ik tot nu toe uit kon opmaken dat dit niet het geval is, aangezien niemand nog van iets weet), dan oké. Maar niet dat ze zo pats boem gecanceld worden uit de show. Dat vind ik dan ook not-done.
    Yeah, dat snap ik wel, maar oké. Nu heb ik zo het gevoel van 'er moet oude cast weg om plaats te maken voor nieuwe cast.' zo voelt het wel een beetje. Misschien is dat persoonlijk, maar goed, daar kan ik ook niet aan doen en ik bedoel er ook helemaal niets aanvallends mee.


    Freer schreef:
    Then again, met al die spoilers, er wordt heel vaak een boel gezegd dat niet klopt. Over seizoen 4 werd ook gezegd dat Lydia een hele grote rol zou krijgen en heel veel tijd zou hebben, maar in de helft van de afleveringen heeft ze nog geen minuut on-screen time. Dus ik wacht maar af...
    Daarnaast vond ik seizoen 4 het slechtste seizoen tot nu toe, dus ik hoop maar dat seizoen 5 beter wordt.
    (En ik mis Isaac en Jackson en de twins. En Danny.)


    Ja, oké daar heb je gelijk in, maar ik denk niet dat Holland zelf daar over zou liegen. Maar oké. Schrik je daar dan nog van? Jeff Davis levensdoel is gewoon om ons te misleiden en op het verkeerde been te zetten. Hij houdt er van om ons te pesten heb ik het idee. En ja, je hebt overschot van gelijk, seizoen 4 is het slechtste seizoen tot nu toe. (zeker na 3B met awesome skills van Stiles(Dylan O'Brien)). Ook werd er ons beloofd in het vorige seizoen dat we meer Danny te zien zouden krijgen; yeah right, ik heb Danny niet één keer gezien, zelfs niet in de achtergrond ofzo...

    [ bericht aangepast op 10 feb 2015 - 0:31 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    @ Deimos,

    Ik snap precies wat je bedoeld. Ik vond seizoen 4 ook niet heel goed en Dylan wordt inderdaad steeds populairder en bekender, dus ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Dylan Sprayberry bedoel je, haha. Ondanks dat hij één van mijn faves is op dit moment wil ik wel dat de rest inderdaad ook gewoon hun rol behoud..


    Danmarks Dynamite.

    Ik heb zo'n gevoel dat het Tyler H is.. ;c Dat zou de show echt minder leuk maken, hij hoort bij Teen Wolf. Ook denk ik dat het Dylan O'Brien kan zijn die weg gaat, omdat hij inderdaad erg populair is de laatste tijd... D:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.