• Volgende week donderdag heb ik mijn eerste kerstgala op school en ik heb alles al klaar (behalve sieraden). Nu het probleem voor mij;
    Ik ben 1.78 lang en mijn vriendinnen zijn nogal klein tegenover mij. Ik heb al hakken gekocht van 7/8 cm.. (Ik had er over nagedacht om platte schoenen aan te doen maar dat ziet er niet uit onder de jurk en hakken zijn gewoon leuk en horen bij gala) Alleen ik zit er echt mee dat ik boven iedereen uitsteek. M'n vriendinnen en moeder zeggen dat iedereen hakken aan heeft en het verschil qua lengte hetzelfde blijft. Alleen dan steek ik ook boven de jongens uit m'n klas uit.. Ze zeggen dat ik gewoon hakken aan moet doen. Maar toch zit ik ermee. Want misschien kijkt iedereen me dan aan van wtf is zij lang ofzo....

    Gewoon gaan en wat kan het jou schelen? Trek je niet zoveel aan van die mensen. Trek gewoon je hakken aan en doe waar je - je fijn bij voelt. Wat die andere mensen dan vinden is een bijzaak.


    26 - 02 - '16

    Gewoon hakken aan doen c:! Als ze leuk staan bij je jurk moet je ze gewoon aan doen. Ik had zelf mijn kerstgala gisteren en ik had zelf geen hakken aan. Ik ben net 1.60 en iedereen stak boven mij uit. Ik heb daar geen probleem mee, want iedereen steekt altijd boven mij uit ^^.


    Seasons will change, but I shall remain

    GrumpyCat schreef:
    Gewoon gaan en wat kan het jou schelen? Trek je niet zoveel aan van die mensen. Trek gewoon je hakken aan en doe waar je - je fijn bij voelt. Wat die andere mensen dan vinden is een bijzaak.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik zou die hakken gewoon aandoen. Ik ben nog langer dan jij (ongeveer 1,84) en ik heb ook weleens hakken aan. Niet hele hoge, maar toch.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Anders ga je op hakken, en neem je nog mooie, platte schoenen mee voor de zekerheid? Als het verschil heel groot is, kan je dan alsnog die aandoen.


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Mylintis schreef:
    Anders ga je op hakken, en neem je nog mooie, platte schoenen mee voor de zekerheid? Als het verschil heel groot is, kan je dan alsnog die aandoen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gewoon doen! Vaak voel je -je er onzekerder over dan dat nodig is c:


    wat was dit ookalweer

    Ik zou doen waar je je het fijnste bij voelt. Wil je die hakken graag aan? Dan ga je toch gewoon op hakken! (: Maar twijfel je en voel je je toch fijner als je minder boven iedereen uitsteekt? Dan doe platte schoenen aan. (:

    Doe dus gewoon lekker wat je zelf wil!


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Erza schreef:
    Ik zou doen waar je je het fijnste bij voelt. Wil je die hakken graag aan? Dan ga je toch gewoon op hakken! (: Maar twijfel je en voel je je toch fijner als je minder boven iedereen uitsteekt? Dan doe platte schoenen aan. (:

    Doe dus gewoon lekker wat je zelf wil!


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gewoon doen! Met jouw lengte is het echt geen probleem hoor. Ik heb vriendinnen die langer zijn dan dat en alsnog naar feesten gaan met 11 cm hakken, dem legs *-*. Ik zou me eerder afvragen of je een hele avond op hakken volhoudt haha.


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    Gewoon doen! Met jouw lengte is het echt geen probleem hoor. Ik heb vriendinnen die langer zijn dan dat en alsnog naar feesten gaan met 11 cm hakken, dem legs *-*. Ik zou me eerder afvragen of je een hele avond op hakken volhoudt haha.


    Nou mijn school is ook zo slim om een sportdag op de zelfde dag te houden -.- We gaan schaatsen met die sportdag.
    Sowieso doen m'n enkels dan pijn + misschien val ik wel en dan kan ik niet eens naar gala ..

    Achja ik ga wel gewoon aan de kant zitten daar (:

    Misschien kun je bedenken wat je er precies zo erg aan vindt.
    Ik was eerst altijd bang dat ik door iedereen opgemerkt zou worden (ik ben redelijk lang voor mijn leeftijd), maar ik ben vrijwel onzichtbaar, haha. Wat ik probeer te zeggen is dat je niet per sé opvallend bent als je op hakken gaat.


    Spoiler alert: you will save yourself

    ikzelf ben 1,82 en ik had ook hakken aan. NIet zulke hogen omdat ik daar niet op kan lopen. Ik was de enigste met een lange jurk maar ik had schijt. Het is mijn gala avond en ik doe wat ik wil. Denk er gewoon niet te veel over aan. Als jij er voor jou gevoel perfect uitziet met die hakken doe ze gewoon aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jullie hebben gelijk (:
    Ik doe gewoon die hakken aan en dikke schijt aan anderen :Y)

    Gewoon aan doen joh, ik ben zelf 1.76 en ben ook best wel veel langer dan mijn vriendinnen maar het is juist mooi als je zo lang bent en hakken aandoet. Modellen zijn toch ook niet voor niets lang? Ik heb ook heel vaak dat ik denk, ugh ik ben lang maar er zijn best wel veel mensen jaloers op mijn lengte (:


    -