• Hallo en welkom in mijn klein Coverbedrijfje!
    Het principe is uiterst simpel:
    Inspiratie?
    Vul de 'Form' in.
    Heb wat geduld en laat mij mijn deel doen,
    Violà!
    Klaar is kees.


    Heel gemakkelijk, is het niet?
    Natuurlijk zijn er ook een paar bijkomende regeltjes,
    maar als je een vriendelijke en geduldige Quizletter bent zul je hier normaal geen last aan ondervinden!




    ~ Wees geduldig, misschien lijkt het niet zo maar ik heb ook een leven.
    ~ Probeer de 'Form' zo volledig mogelijk in te vullen.
    ~ Beledig niemand en start geen ruzie.
    ~ Als je niet tevreden bent wil ik altijd wel veranderingen maken.
    ~ Respect the Rules !




    Zo, nu we de regels hebben gehad kunnen we overgaan naar de 'Form'.
    De 'Form' is het formulier dat je moet invullen als je een cover wilt.
    Zoals in de regels vermeld staat, probeer de Form zo volledig mogelijk in te vullen,
    waar je tussen haakjes (AN) ziet staan zijn vragen die je niet per sé moet invullen,
    m.a.w. je mag die dus gewoon openlaten als ze niet van toepassing zijn.


    FORM
    Titel:
    Subtitel(AN):
    Auteursnaam:
    Ideeën voor Afbeeldingen(AN):
    Plot:
    Stemming(AN):
    Genre:
    Andere(AN):

    [ bericht aangepast op 13 dec 2014 - 22:57 ]


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    OutlawQueen schreef:
    Titel:
    The Writeress

    Subtitel(AN):
    /

    Auteursnaam:
    Hoeft er niet bij, maar OutlawQueen

    Ideeën voor Afbeeldingen(AN):
    Een foto van Lily Collins en Dytlan O'Brien wil ik er sowieso in hebben, net zoals iets wat met schrijven te maken heeft. Voor de rest laat ik het aan jou over.

    Plot:
    Alexandra (Faceclaim: Lily Collins)houdt al haar hele leven van schrijven. Als haar moeder sterft en ze naar Nederland moet verhuizen, zal haar wereld nooit meer hetzelfde zijn. Ze komt erachter dat ze een gave bezit, namelijk dat alles wat ze opschrijft echt wordt. Alle personages die ze in haar verhalen heeft gekweld bestaan echt, en zijn niet al te vergevingsgezind. Ook ontmoet ze de mysterieuze Carter (faceclaim: Keegan Allen)
    Luuk (Faceclaim: Dylan O'Brien) is altijd al een normale jongen geweest. Hij haalt goede cijfers, heeft best wat vrienden en een vriendin waarvan hij houdt. Als hij Alexandra ontmoet weet hij meteen dat er iets met haar is. Als hij erachter komt dat hij een personage is, verzonnen door Alexandra, zet dat zijn hele wereld op zijn kop. Zal hij ooit nog zijn normale leven kunnen leiden?

    Stemming(AN):
    Mysterieus, spannend.

    Genre:
    Fantasy, OP

    Andere(AN):
    /


    Geaccepteerd.


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    @OutlawQueen


    Here you go, het spijt me dat ik zo lang op me heb laten wachten (;


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Nog Iemand? (:


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    MT
    Op mijn eigen computer vul ik het lijstje misschien in, ik zie nog wel c:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    CaptianHook schreef:
    MT
    Op mijn eigen computer vul ik het lijstje misschien in, ik zie nog wel c:


    Okkish, geen probleem (;


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Titel: Ik heb nog geen naam, dus ik hoef deze er niet op haha.

    Subtitel(AN): ''Always wear your invisible crown.''

    Auteursnaam: Lucia North

    Ideeën voor Afbeeldingen(AN): Ik wil er graag een blonde meid in, maar zonder gezicht. Ook een jongen met donker haar en zonder gezicht. Een boog
    met pijl is ook handig evenals een zwaard. Een kasteel wil ik er het liefste ook in verwerkt hebben.
    Het verhaal speelt zich af in de middeleeuwen, dus moderne plaatjes liever niet c:

    Plot: In de middeleeuwen waren er vele rijken die bondgenoten waren, maar langzamerhand vijanden werden. Het rijk van koning George is aangevallen door hun vroegere bondgenoot. Koning William heeft het rijk in handen en zorgt dat niemand, maar dan ook niemand ontsnapt. Hij brengt allen naar zijn rijk en laat de lijken van de strijd daar liggen, zelfs al zijn het zijn eigen mannen. George en zijn vrouw Adelaide worden in een gevangenis gezet en de andere kiezen; of je sluit je bij William aan of je rot je hele leven in de cel.
    De dochter van de koning en koningin, Demetris, had zich verstopt onder de lijken en pakt een paar wapens waarna ze opzoekt gaat. Vast besloten haar ouders en het volk terug te halen. Op haar weg ontmoet ze Sandor, een jongeman die op weg blijkt te zijn naar dat rijk voor handel. Ze verzint dat ze de dochter van een van een ridder, genaamd Tris Reed en reist met hem mee. Dan komen ze onderweg een groep ridders van de koning tegen, waarvan één die bij haar rijk hoorde. Sandor wordt ontvoerd en Tris is vast besloten om hem terug te halen. Een groot deel van de ridders wordt door haar gedood, maar ze wordt bijna verraden door haar ex-ridder, Kristoff. Uiteindelijk wilt Sandor weten wie ze echt is, en of hun vriendschap wel echt was.
    Tris moet meer dan enkel bijna haar leven wagen om in koning Williams rijk te komen, en of het het waard is?

    Stemming(AN): Mysterieus en spannend.

    In de middeleeuwen waren er vele rijken die bondgenoten waren, maar langzamerhand vijanden werden. Het rijk van koning George is aangevallen door hun vroegere bondgenoot. Koning William heeft het rijk in handen en zorgt dat niemand, maar dan ook niemand ontsnapt. Hij brengt allen naar zijn rijk en laat de lijken van de strijd daar liggen, zelfs al zijn het zijn eigen mannen. George en zijn vrouw Adelaide worden in een gevangenis gezet en de andere kiezen; of je sluit je bij William aan of je rot je hele leven in de cel.
    De dochter van de koning en koningin, Demetris, had zich verstopt onder de lijken en pakt een paar wapens waarna ze opzoekt gaat. Vast besloten haar ouders en het volk terug te halen. Op haar weg ontmoet ze Sandor, een jongeman die op weg blijkt te zijn naar dat rijk voor handel. Ze verzint dat ze de dochter van een van een ridder, genaamd Tris Reed en reist met hem mee. Dan komen ze onderweg een groep ridders van de koning tegen, waarvan één die bij haar rijk hoorde. Sandor wordt ontvoerd en Tris is vast besloten om hem terug te halen. Een groot deel van de ridders wordt door haar gedood, maar ze wordt bijna verraden door haar ex-ridder, Kristoff. Uiteindelijk wilt Sandor weten wie ze echt is, en of hun vriendschap wel echt was.
    Tris moet meer dan enkel bijna haar leven wagen om in koning Williams rijk te komen, en of het het waard is?

    Stemming(AN): Mysterieus graag.

    Genre: Avontuur, drama en fantasy.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Nog mensjes? (;

    [ bericht aangepast op 27 juni 2015 - 14:50 ]


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall