• Vijf jongens, vijf criminelen, vijf misbruikers, houden enkele jonge meisjes al een paar jaar vast. De villa waar ze in wonen zit heel goed in elkaar en geen enkel meisje is er ooit uit ontsnapt. Bovendien hebben ze allemaal een vreemde ketting aan, als ze toch een stap uit het huis doen, geeft het hen een elektrische shok. De meisjes worden misbruikt door de jongens, en zijn ook al vaak naar feestjes gegaan met de ergste mensen. Het is de nachtmerrie van elk jong meisje, en het is erg moeilijk om er wat tegen te doen. Maar na die twee jaar komt er nog het slechtste nieuws van al, één van de meisjes moet worden verkocht ! De criminelen hebben niet meer genoeg geld, en moeten dus één van hun slachtoffers aan een vreemde man, die erg veel eist verkopen. Word één van de meisjes echt verkocht ? Wie is die vreemde man ? Wat zullen de meisjes er aan doen ?

    Regels :
    - Minimum 250 woorden !
    - 16+ is toegestaan
    - Zo vaak mogelijk reageren
    - Geen ruzie buiten de RPG
    - Reserveringen blijven drie dagen staan
    - Vergeet niet dat de jongens geen lievertjes zijn, hou het dus realistisch altublieft
    Invullijst :
    Naam :
    Leeftijd : (Meisje 14-16, jongens 18-22)
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Hoe ontvoerd ?:
    Extra :

    Jongens : VOL
    - Jason Avalon ~ Ephrya
    - Lucas Arthur Lowell ~ Catesbeianus
    - Finn Robert Willow ~ Newt_Runner
    - Nathan Zack Clifford ~ Californication
    - Thomas 'Tom' Noel Mitchell ~ ComingThoTheTree
    Meisjes : VOL
    - Lucia 'Lucie' Nathalia Mells ~ Allirian
    - Destiny Genevieve Dorcas ~ WhereITold
    - Lily June Hale ~ TheHangingTree
    - Samantha Lynn Hale ~ MetUpAtMidnight
    - Claire Maeve Deveraux ~ Sangster

    [ bericht aangepast op 7 juli 2015 - 10:59 ]


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    TheHangingTree schreef:
    (...)


    Dat is inderdaad irritant :')


    Japp


    take me back to the basics and the simple life

    Wanneet komt het speeltopic?


    take me back to the basics and the simple life

    Woooops ik ben helemaal vergeten mijn rol hiervoor te maken :X ik ga m meteen invullennn


    “A queen will always turn pain into power.”

    MetUpAtMidnight schreef:
    Wanneet komt het speeltopic?


    Als alle rollen zijn ingevuld (:.


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Allirian schreef:
    (...)

    Als alle rollen zijn ingevuld (:.


    TEMPO ILONA!


    take me back to the basics and the simple life

    MetUpAtMidnight schreef:
    (...)

    TEMPO ILONA!


    Echt heel aardig Leonie. Goed dat je haar even wat ruimte, tijd en geduld geeft.

    En trouwens volgens mij staat je username niet in de beginpost.


    She was always looking for more..

    WhereITold schreef:
    (...)

    Echt heel aardig Leonie. Goed dat je haar even wat ruimte, tijd en geduld geeft.

    En trouwens volgens mij staat je username niet in de beginpost.


    Sorry Laura...
    OHMYGASH. JE HEBT GELIJK. MY FABJOELSE USERNAME ):


    take me back to the basics and the simple life


    Thomas 'Tom' Noel Mitchell


    Naam
    Thomas Noel Mitchell. Door vrienden wordt het vaak afgekort naar 'Tom' of 'Tommie'. Hij is vernoemd naar zijn door kanker overleden oom, Noel.
    Leeftijd
    Thomas is 20 aar oud. Hij viert zijn verjaardag op 31 maart.
    Innerlijk
    Vroeger was hij een lieve jongen, altijd aardig tegen iedereen. Een creatief kind dat talentvol was in tekenen en schilderen. Rustig in de klas, zei niet veel. Maar toen begon het pesten. Het gepest heeft hem voor altijd verandert.
    Een paar eigenschappen die hij nog steeds heeft: leiderschap, beheersd en moedig. Eén van de weinige dingen die niet zijn veranderd. Hij houdt van controle in zijn leven, hij wilt zelf de baas zijn. Daarnaast is hij nog steeds rustig en beheersd. Ook dapperheid is een bekende eigenschap van hem.
    Maar het pesten heeft hem vervormd tot een gemeen, liegend en gewelddadig kind. Hij is zich gewoon zo gaan gedragen, en nu gelooft hij het zelf ook.
    Thomas is gemeen tegen iedereen, als eerste aanval en verdedingstactiek. Hij heeft gezworen zich nooit, maar dan ook nooit meer te laten beheersen door iemand. Zijn vrijheid is belangrijk voor hem, en hij zal dan ook precies doen wat hij wilt.
    Een acteer en lieg talent is Tom ook. Dit talent had hij al als klein kind, en doordat hij al jaren zich voordoet als een sadistische man is dat alleen maar beter geworden. Hij speelt het zo goed, hij denkt zelf dat hij zo is als hij zich voordoet. Het jongetje van vroeger zit diep, diep begraven binnen in hem. De vraag is of hij ooit nog naar buiten zal komen.
    Uiterlijk
    [fc: Ian Harding]
    Thomas is wel een knappe jongen. Het is zijn uitdrukking die hem zo eng maakt.
    Tom heeft blauw/groenige ogen en donkerbruin haar. Er staat een stoppelbaardje op zijn gezicht, puur omdat hij te lui is zich te scheren. Zijn haar is van zichzelf golvend, meestal doet hij er niets mee en laat het gewoon met rust. Het boeit hem niet echt hoe hij eruit ziet. Zijn kledingkeuze is dan ook vaak gewoon jeans met t-shirt. Hij heeft verschillende tatoeages, van doodskoppen en andere badass dingen. Piercings doet hij niet aan.
    Extra
    • Tom wordt verliefd op Lily June Hale en krijgt een geheime relatie met haar.
    • Misschien haalt Lily zijn ware aard wel omhoog (?).
    • Tom drinkt veel alcohol, maar roken doet hij niet. Zijn oom is overleden aan longkanker en hij hoeft niet hetzelfde te krijgen.
    • Het misbruiken van de meiden gaf Tom vroeger een kik. Nu is dat een beetje afgezwakt.
    • Tom is bevriend met Jason.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2014 - 15:14 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    MetUpAtMidnight schreef:
    (...)

    TEMPO ILONA!


    IK BEN KLAAAAR


    “A queen will always turn pain into power.”

    Don't you all luuuuf Ian Harding? (H)


    “A queen will always turn pain into power.”

    Thomas vrienden met Jase? Jason is ook niet bepaald de gemeenste


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    ComingToTheTree schreef:
    Don't you all luuuuf Ian Harding? (H)



    Of course I do


    -

    Ephrya schreef:
    Thomas vrienden met Jase? Jason is ook niet bepaald de gemeenste


    Is goeeeed


    “A queen will always turn pain into power.”

    ComingToTheTree schreef:
    (...)

    IK BEN KLAAAAR


    YES


    take me back to the basics and the simple life

    MetUpAtMidnight schreef:
    (...)

    YES


    NIET ZO HEEL UITGEBREID MAAR #Dealwithit (cool)


    “A queen will always turn pain into power.”