• Er is mij iets heel moois overkomen!
    Sinds gisteren heb ik voor het eerst in mijn leven een vriendje! En nog wel de aller aller liefste van de hele wereld (H)
    Ik ken hem via Annick / PUKKELx DING, en Annick ken ik dus weer via Quizlet, zoals jullie vast wel weten.

    Wanneer kregen jullie je eerste vriendje of vriendinnetje?

    Oh, en hij is vandaag jarig. Willen jullie zo lief zijn om hem te feliciteren in zijn gastenboek? (flower)
    RvanKuik

    Liefs, Emma

    Gefeliciteerd Emma!!!!

    Ik zag het net op Facebook voorbij komen toen ik ff inlogde haha, heel erg gefeliciteerd!!!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Gefeliciteerd! Je verdient het echt!
    Mijn eerste vriendje... well, als het telt dat ik iets met iemand had omdat ik dan koekjes kreeg, het derde kleuterklas, hahaha.
    Neh, I'm still waiting for the perfect one. (:

    [ bericht aangepast op 15 dec 2014 - 23:10 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dan was je gisteren wel héél mild toen ik erover vroeg. =P
    Ik dacht: de eerste kriebeltjes enzo, maar nee, meteen een hele relatie! =D

    Gefeliciteerd!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Awh dank jullie wel, wat een lieve reacties en felicitaties allemaal :) Maar goed dat de categorie liefste, leukste en schattigste vriendinnetje niet bij de meest onserieuze verkiezing van het jaar zit, anders had niemand anders kans gemaakt om te winnen behalve Emma :$ (H)

    Jullie zijn awesome! (yeah)


    Allergie informatie: Bevat gluten, sexyness en sporen van pinda's

    Aaaaah wat een schatje ben je Ruben haha


    Life is hard and then we die

    Gefeliciteerd Emma, echt superfijn! (:

    Mijn eerste vriendje was toen ik 3 was, maar dat telt niet. Dus schat ik maar in dat mijn eerste vriendje ergens rond 2017 in mijn leven verschijnt... :')


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Hihi, ik word helemaal warm van jullie reacties. =3

    Wat fijn dat jullie allemaal zo positief reageren!

    Oh god, het klinkt zo perfect allemaal. Net voor de kerst en helemaal happy met de feestdagen. Ik eh... moet even tijd voor mezelf hebben. Ja. Dit is goed. Foetushouding is prima. *huilt*
    (Grapje, ik ben heel erg blij voor je!)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Aaaah wat leuk, gefeliciteerd! ^^

    Ik... Heb eigenlijk nog nooit echt een vriend gehad. Wel vind ik iemand heel erg leuk op dit moment, maar ik betwijfel sterk of dat wederzijds is. :/


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ahhh, wat leuk! Gefeliciteerd!

    Mijn eerste vriendje was toen ik in groep 4 van de basisschool zit. Het was echt een ramp. Hij zat op een 'speciale' school en was telkens bezig met zijn mountainbike. Ook stal hij wel eens spullen... Uiteindelijk heb ik hem op een heel lieve manier gedumpt, en toen fietste hij boos weg met zijn mountainbike...

    Oh wauw, dat was dus echt heel slecht, hahaha. Het punt was dat hij mij om verkering vroeg, en ik dan vanzelf wel iets ging voelen als iemand dat vroeg. Het had dus eigenlijk net zo goed iemand anders kunnen zijn...


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    JasperJordan schreef:
    (...)

    Wat, kreeg je later een vriend dan mij? Ik dacht dat je eerder was joh, haha. Ik heb net zeven maanden.
    hahha blijkbaar. Het heeft een jaar en een week geduurd voor we het elkaar vertelde.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma, wat leeeeeuk! Gefeliciteerd, jullie allebei. c:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Gefeliciteerd. (:
    Al zestien jaar single en ik ben er blij om. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Gefeliciflapsteerd, Emma en Ruben!

    Sinds 27 mei 2013 heb ik een relatie met mijn vriend, wie tevens de eerste persoon was waar ik een relatie mee aanging. Ik ken hem trouwens al sinds 2010 toen we als duo een wedstrijd hadden gewonnen, maar mijn gevoelens kwamen pas in het eerste weekend van januari 2013.
    Inmiddels zijn we al bijna 19 maanden samen en vieren we volgende keer voor de tweede keer samen kerst.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Blade schreef:
    Gefeliciteeeeeerd! Ik ben echt heel blij voor je! ^^

    En voor een echt vriendje mag ik waarschijnlijk nog wachten totdat trouwen met een kat legaal wordt.

    Als je kunt trouwen met gebouwen, dan kun je ook trouwen met dieren (':

    En gefeliciteerd.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2014 - 16:59 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.