• A Hell of a Fight

    Een oud geslacht aan magiërs hield de aarde gedurende eeuwen vrij van alle kwaad dat de wereld teisterde. Maar na een tijd hadden ze iedere vijand verslagen die er verslagen kon worden. Een per een stierven de magiërs uit tot tenslotte de laatst overgeblevene haar laatste adem uitblies. Toen haar hand slap op de grond viel echter, ontsproten van tussen haar vingers zes blauwe vlindertjes. Hoe opmerkelijk vreemd was het dat die zes vlinders hun hele leven bij elkaar bleven. Het meest wonderlijke was nog dat ze bij hun dood herrezen als zes sterke en machtige engelen.
    Decennia hebben ze de tijd gehad om zich voor te bereiden tot op een dag, duizend jaar na de dood van de laatste magiër, het kwaad weer voet zette op aarde. In datzelfde jaar zijn zes kinderen geboren. Zes kinderen die het in zich dragen om het geslacht van de magiërs terug te laten openbloeien! Zes kinderen die de opdracht hebben het kwaad van de wereld te bannen!
    Natuurlijk had het kwaad het op deze kinderen gemunt en natuurlijk konden ze zich nog niet verdedigen. Dat was dan ook de opdracht van de engelen. Zij moesten de kinderen vinden voordat de demons dat deden. Maar na jaren ongezien aan de zijde van de kinderen gestaan te hebben, begint het kwaad steeds dichterbij te komen. Het risico wordt steeds groter. Samen beslissen de engelen om de uitverkoren kinderen in hetzelfde internaat onder te brengen, waar ze met zes engelen over hen kunnen waken en waar de demonen minder kans zullen maken. De kinderen zijn ondertussen al niet zo klein meer. Alleen hebben ze de leeftijd van 17 bereikt en hun krachten beginnen steeds meer te groeien! De engelen staan voor de moeilijke taak om hun te begeleiden in het ontdekken van hun krachten.

    Wat extra uitleg:
    De engelen en uitverkorenen gaan nu samen naar school. Elke engel heeft een uitverkorene als beschermeling, waarmee ze bevriend gaan proberen te geraken om zo goed mogelijk voor de veiligheid van die persoon te zorgen. Op het moment dat de uitverkorenen hun krachten ontdekken, is het aan de engelen om hun uit te leggen over hun taak in de wereld.

    De engelen:
    Zij zien eruit als uiterst knappe mensen en hebben stevige, immens grote vleugels, volledig uit witte veren. Zij kunnen hun vleugels verbergen voor de mensen door die op magische wijze in te trekken. Ze zijn dan wel zichtbaar in de vorm van een tattoo op hun schouders. Die tattoo verschilt van engel tot engel. Ze hebben elk een specifiek wapen, gemaakt van goddelijk staal. Enkel daarmee kunnen ze en demon verslaan. Het is voor engelen onmogelijk een demon te doden, dat is iets wat enkel uitverkorenen kunnen. Als een engel een demon verslaat, wordt die voor onbepaalde tijd teruggetuurd naar de hel.
    Houdt er rekening mee dat de engelen duizend jaar oud zijn.

    De uitverkorenen:
    Zij weten zelf niets van hun krachten of van wat in hen schuilt. Het enige opmerkelijke aan hen is dat ze een vreemde vlek hebben aan de binnenkant van hun hand, die verwijst door zijn vorm naar de kracht die ze bezitten. Er zijn zes krachten die de uitverkorenen kunnen bezitten: vuur, aarde, lucht, water, elektriciteit en necromantie. Zodra ze hun krachten beginnen te gebruiken, zullen hun tekens oplichten in de kleur van hun kracht. Voor vuur is dat rood, voor aarde groen, voor lucht wit, voor water blauw, elektriciteit paars en voor necromantie zwart.

    De demonen:
    Er zijn verschillende demonen. Sommigen lijken zeer erg op mensen. Je kan enkel een glimp van hun ware wezen opmerken, als je ze in volle concentratie recht aankijkt. Anderen zijn gewoon afgrijselijke monsters die in geen enkele manier te verwarren zijn met mensen. De uitverkorenen en engelen voelen de ruimte wat heter worden zodra er een demon in de buurt is, toch is dit niet het perfecte waarschuwingsysteem, aangezien het niet altijd meteen opvalt of er niet altijd meteen aandacht aan wordt besteed.
    De demonen kunnen jullie zelf verzinnen. Later in de RPG komen er dan misschien een soort van vaste tegenstanders.


    Rollen:
    Engelen:
    - Acacia Julia Spartacus~ Quivers |2|
    - Lucida 'Lucy' Constance Custos ~ Sobremesa |9|
    - Camaël Caemens ~ Goya |10|
    - Michaël White ~ Robin_Hood |7|
    - Azraël Harrisson ~ Tigerlily |14|
    - Nathaniël Frederick Cleaver ~ Trohman |2|

    Uitverkorenen:
    - Lina Camilla Night ~ Tigerlily |2|
    - Lily Isabella Hale ~ Mangata |4|
    - Lucca Lily Ivanov ~ Frances |1|
    - Aeccestan Roger Blanchard O'Shay ~ Perconte |3|
    - Finnick Jack McCloud ~ Mrs_Hemmings |13|
    - Ariel Thomas Chamberlain ~ Djibriel |10|

    Mensen:
    - Annabeth "Anna" Grace ~ Meraki_ |6|
    - Bryce Emerson Stratford ~ Perconte |7|

    Relaties engel-beschermeling:
    Lucida 'Lucy' Constance Custos - Ariel Thomas Chamberlain
    Michaël White - Lina Camilla Night
    Nathaniël Frederick Cleaver - Lily Isabella Hale
    Camaël Caemens - Lucca Lily Ivanov
    Acacia Julia Spartacus - Finnick Jack McCloud
    Azraël Harrisson - Aeccestan Roger Blanchard O'Shay

    Wat in te vullen:
    Rol: Engel
    Naam: (onthoudt dat ze zo’n duizend jaar oud zijn)
    Geslacht:
    Uiterlijk: (beschrijving en foto)
    Tattoo: (korte beschrijving)
    Innerlijk:
    Verleden: (dit hoeft niet, maar als je iets weet dat ze in die duizend jaar hebben meegemaakt)
    Beschermeling: (op wie van de uitverkorenen let hij/zij?)
    Wapen:
    Extra:

    Rol: Uitverkorene
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd: (ze zijn allen 17, maar de geboortedatum kan verschillen)
    Uiterlijk: (beschrijving en foto)
    Vlek: (korte beschrijving van hoe die eruit ziet)
    Innerlijk:
    Kracht:
    Extra:

    Rol: mens
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (beschrijving en foto)
    Innerlijk:
    Extra:




    Regels:

    * Schelden en geweld mag IC, OCC niet*
    * 16+ is toegestaan (liefst onder spoiler)*
    *Ik zou graag willen dat deze RPG het lang volhoudt, denk daarom goed na of je wil meedoen en schrijf je niet bij teveel andere RPG’s in (dit is maar een richtlijn natuurlijk, ik verbied niet om met andere RPG’s mee te doen. Het kan enkel helpen deze langer te laten lopen)*
    *Maak je personage niet perfect*
    * OCC het liefste met {}, [], (), /, /, ||, **, ~~, <> etc.*
    * IC met de naam van het personage erboven*
    *Speel met je eigen personage, (tenzij je toestemming hebt van iemand anders)*


    Praattopic
    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 19 jan 2015 - 18:16 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sempre schreef:
    Hoe worden de beschermelingen-uitverkorenen verdeeld?

    Dat mag je gewoon zelf kiezen ;3
    Tenzij jullie liever hebben dat ik me erin meng?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Rosea schreef:
    (...)

    Ik wil op zich wel? Ik moet mijn engel nog invullen, maar het wordt in ieder geval een meisje ;D



    Okay!


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Piaffe schreef:
    Kan ik een vrouwelijke engel met fc Kaya Scodelario reserveren?

    Jazeker! ;3


    “To live will be an awfully big adventure.”

    FairyGothMother schreef:
    (...)
    Jazeker! ;3


    Yayy ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Hopelijk kom er nog snel mensen voor de laatste twee rollen ;3


    “To live will be an awfully big adventure.”

    FairyGothMother schreef:
    (...)
    Dat mag je gewoon zelf kiezen ;3
    Tenzij jullie liever hebben dat ik me erin meng?


    Ahh oké top.

    Nou iemand die beschermt wil worden door Noël (zie pagina 1)? Ik verwacht wel activiteit van diegene, anders kan ik zelf ook weinig met mijn personage.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2014 - 15:42 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Mag ik een vrouwelijke uitverkorene?


    be gay do crimes

    CharmedPaige schreef:
    Mag ik een vrouwelijke uitverkorene?

    Er is enkel nog plaats voor een mannelijke voor water of voor aarde, vrees ik.
    Als je echt neit met een jongen wil spelen dan is er misschien nog wel een optie. Ik ga namelijk waarschijnlijk mensen ook toevoegen als rollen, die komen dan in contact met de bovennatuurlijk wereld doordat ze bevriend zijn met een uitverkorene bijvoorbeeld.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2014 - 15:48 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    FairyGothMother schreef:
    (...)
    Er is enkel nog plaats voor een mannelijke voor water of voor aarde, vrees ik.


    Ik ben niet echt goed met mannen, dus dan skip ik deze


    be gay do crimes

    CharmedPaige schreef:
    (...)

    Ik ben niet echt goed met mannen, dus dan skip ik deze

    Oh, zoals ik in de vorige post had aangepast, kan je misschien een mens nemen als personage? Ik ga die er nu in de beginpost bij zetten. ;3


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Het is nu ook mogelijk menselijke personages aan te maken. Als iemand die al een personage heeft nog eentje wil, kan dat nu dus!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    FairyGothMother schreef:
    Het is nu ook mogelijk menselijke personages aan te maken. Als iemand die al een personage heeft nog eentje wil, kan dat nu dus!


    Weet je wat? Doe er voor mij maar een mens bij. Ookal moet ik voor school werken. I regret nothing!!


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    FairyGothMother schreef:
    (...)
    Oh, zoals ik in de vorige post had aangepast, kan je misschien een mens nemen als personage? Ik ga die er nu in de beginpost bij zetten. ;3


    Dat had ik nog niet gezien haha
    Dan wil ik graag een mens, vrouwelijk


    be gay do crimes

    LILY ISABELLA HALE.
    "Never fear shadows. They simply mean there's a light shining somewhere nearby"



    Naam: Lily Isabella Hale.

    Geslacht: Vrouwelijk.

    Leeftijd: 17 jaar.

    Uiterlijk: [FC Daria Sidorchuk] Lily is smal en dun gebouwd, haar slankheid heeft ze niet te danken aan weinig eten maar gewoon aan haar bouw. Ze is altijd zo geweest. Lily heeft lang, roodkleurig haar wat tot het midden van haar rug komt. Haar haar heeft een mooie slag in zich en lijkt altijd te bewegen alsof het van vuur gemaakt is. Lily heeft groen bruine ogen omlijst door een volle laag wimpers. Lily is zonder twijfel knap te noemen. Haar gelaatstrekken zijn mooi opgebouwd en haar huid heeft een blanke kleur zonder vlekjes of bultjes. Ze heeft een smalle neus die, net zoals haar wangen, bezaait is met kleine sproetjes. Lily heeft volle lichtrode lippen. Lily heeft een mooi en krachtig lichaam met op de juiste plekken rondingen.

    Vlek: Lily heeft op de muis van haar hand een kleine bliksemschicht.

    Innerlijk: Lily heeft een erg sterk karakter, ze weet wat ze wilt en zal alles geven om dat te kunnen bereiken. Als Lily eenmaal een doel voor ogen heeft is er niemand die haar nog van dat doel kan afbrengen. Ze is erg vasthoudend en zal altijd door gaan en nooit opgeven. Lily is niet op haar mondje gevallen en dat is te zien ook, ze zegt wat ze wilt zonder dat zich iets aantrekt van wat anderen vinden. Lily is heel erg slim en begrijpt en doorziet de meeste dingen die de meesten van haar leeftijd niet begrijpen. Hiermee lijkt ze ook volwassener dan ze is en wordt ze vaker serieus genomen door volwassenen. Lily is ook erg sluw. Lily kan soms wel een beetje snel op haar teentjes getrapt zijn en soms iets te fel en gemeen reageren. Met Lily wil je echt geen ruzie hebben omdat ze dan echt haar gemene en achterbakse kant laat zien. Als Lily van je houdt zal ze alles geven om je te beschermen en je gelukkig proberen te maken. Je moet Lily's geliefden zeker niet kwetsen want dan zal ze er alles aan doen om jouw leven te verzieken. Lily heeft hele duidelijke normen en waarden en zal het liefste willen dat iedereen het met haar eens is op dat gebied. Lily is erg perfectionistisch en een beetje een control freak, wanneer iets niet gaat zoals zij het wilt kan ze heel erg gefrustreerd raken. Lily is niet heel erg geduldig en vindt dat mensen erg veel tijd besteden aan treuzelen. Zelf is ze erg recht door zee en doet ze wat ze wilt. Lily kan er niet tegen als ze geen gelijk krijgt en zal altijd haar zin willen hebben. Soms ziet Lily de grenzen niet goed waardoor ze mensen onbedoeld kwetst.

    Kracht: Elektriciteit.

    Extra:

    [ bericht aangepast op 18 dec 2014 - 16:41 ]


    -

    Burnley schreef:
    (...)

    Weet je wat? Doe er voor mij maar een mens bij. Ookal moet ik voor school werken. I regret nothing!!

    Haha, ik ken het ;p
    Jongen of meisje?

    @CharmedPaige: je staat erbij! ;3


    “To live will be an awfully big adventure.”