• A Hell of a Fight

    Een oud geslacht aan magiërs hield de aarde gedurende eeuwen vrij van alle kwaad dat de wereld teisterde. Maar na een tijd hadden ze iedere vijand verslagen die er verslagen kon worden. Een per een stierven de magiërs uit tot tenslotte de laatst overgeblevene haar laatste adem uitblies. Toen haar hand slap op de grond viel echter, ontsproten van tussen haar vingers zes blauwe vlindertjes. Hoe opmerkelijk vreemd was het dat die zes vlinders hun hele leven bij elkaar bleven. Het meest wonderlijke was nog dat ze bij hun dood herrezen als zes sterke en machtige engelen.
    Decennia hebben ze de tijd gehad om zich voor te bereiden tot op een dag, duizend jaar na de dood van de laatste magiër, het kwaad weer voet zette op aarde. In datzelfde jaar zijn zes kinderen geboren. Zes kinderen die het in zich dragen om het geslacht van de magiërs terug te laten openbloeien! Zes kinderen die de opdracht hebben het kwaad van de wereld te bannen!
    Natuurlijk had het kwaad het op deze kinderen gemunt en natuurlijk konden ze zich nog niet verdedigen. Dat was dan ook de opdracht van de engelen. Zij moesten de kinderen vinden voordat de demons dat deden. Maar na jaren ongezien aan de zijde van de kinderen gestaan te hebben, begint het kwaad steeds dichterbij te komen. Het risico wordt steeds groter. Samen beslissen de engelen om de uitverkoren kinderen in hetzelfde internaat onder te brengen, waar ze met zes engelen over hen kunnen waken en waar de demonen minder kans zullen maken. De kinderen zijn ondertussen al niet zo klein meer. Alleen hebben ze de leeftijd van 17 bereikt en hun krachten beginnen steeds meer te groeien! De engelen staan voor de moeilijke taak om hun te begeleiden in het ontdekken van hun krachten.

    Wat extra uitleg:
    De engelen en uitverkorenen gaan nu samen naar school. Elke engel heeft een uitverkorene als beschermeling, waarmee ze bevriend gaan proberen te geraken om zo goed mogelijk voor de veiligheid van die persoon te zorgen. Op het moment dat de uitverkorenen hun krachten ontdekken, is het aan de engelen om hun uit te leggen over hun taak in de wereld.

    De engelen:
    Zij zien eruit als uiterst knappe mensen en hebben stevige, immens grote vleugels, volledig uit witte veren. Zij kunnen hun vleugels verbergen voor de mensen door die op magische wijze in te trekken. Ze zijn dan wel zichtbaar in de vorm van een tattoo op hun schouders. Die tattoo verschilt van engel tot engel. Ze hebben elk een specifiek wapen, gemaakt van goddelijk staal. Enkel daarmee kunnen ze en demon verslaan. Het is voor engelen onmogelijk een demon te doden, dat is iets wat enkel uitverkorenen kunnen. Als een engel een demon verslaat, wordt die voor onbepaalde tijd teruggetuurd naar de hel.
    Houdt er rekening mee dat de engelen duizend jaar oud zijn.

    De uitverkorenen:
    Zij weten zelf niets van hun krachten of van wat in hen schuilt. Het enige opmerkelijke aan hen is dat ze een vreemde vlek hebben aan de binnenkant van hun hand, die verwijst door zijn vorm naar de kracht die ze bezitten. Er zijn zes krachten die de uitverkorenen kunnen bezitten: vuur, aarde, lucht, water, elektriciteit en necromantie. Zodra ze hun krachten beginnen te gebruiken, zullen hun tekens oplichten in de kleur van hun kracht. Voor vuur is dat rood, voor aarde groen, voor lucht wit, voor water blauw, elektriciteit paars en voor necromantie zwart.

    De demonen:
    Er zijn verschillende demonen. Sommigen lijken zeer erg op mensen. Je kan enkel een glimp van hun ware wezen opmerken, als je ze in volle concentratie recht aankijkt. Anderen zijn gewoon afgrijselijke monsters die in geen enkele manier te verwarren zijn met mensen. De uitverkorenen en engelen voelen de ruimte wat heter worden zodra er een demon in de buurt is, toch is dit niet het perfecte waarschuwingsysteem, aangezien het niet altijd meteen opvalt of er niet altijd meteen aandacht aan wordt besteed.
    De demonen kunnen jullie zelf verzinnen. Later in de RPG komen er dan misschien een soort van vaste tegenstanders.


    Rollen:
    Engelen:
    - Acacia Julia Spartacus~ Quivers |2|
    - Lucida 'Lucy' Constance Custos ~ Sobremesa |9|
    - Camaël Caemens ~ Goya |10|
    - Michaël White ~ Robin_Hood |7|
    - Azraël Harrisson ~ Tigerlily |14|
    - Nathaniël Frederick Cleaver ~ Trohman |2|

    Uitverkorenen:
    - Lina Camilla Night ~ Tigerlily |2|
    - Lily Isabella Hale ~ Mangata |4|
    - Lucca Lily Ivanov ~ Frances |1|
    - Aeccestan Roger Blanchard O'Shay ~ Perconte |3|
    - Finnick Jack McCloud ~ Mrs_Hemmings |13|
    - Ariel Thomas Chamberlain ~ Djibriel |10|

    Mensen:
    - Annabeth "Anna" Grace ~ Meraki_ |6|
    - Bryce Emerson Stratford ~ Perconte |7|

    Relaties engel-beschermeling:
    Lucida 'Lucy' Constance Custos - Ariel Thomas Chamberlain
    Michaël White - Lina Camilla Night
    Nathaniël Frederick Cleaver - Lily Isabella Hale
    Camaël Caemens - Lucca Lily Ivanov
    Acacia Julia Spartacus - Finnick Jack McCloud
    Azraël Harrisson - Aeccestan Roger Blanchard O'Shay

    Wat in te vullen:
    Rol: Engel
    Naam: (onthoudt dat ze zo’n duizend jaar oud zijn)
    Geslacht:
    Uiterlijk: (beschrijving en foto)
    Tattoo: (korte beschrijving)
    Innerlijk:
    Verleden: (dit hoeft niet, maar als je iets weet dat ze in die duizend jaar hebben meegemaakt)
    Beschermeling: (op wie van de uitverkorenen let hij/zij?)
    Wapen:
    Extra:

    Rol: Uitverkorene
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd: (ze zijn allen 17, maar de geboortedatum kan verschillen)
    Uiterlijk: (beschrijving en foto)
    Vlek: (korte beschrijving van hoe die eruit ziet)
    Innerlijk:
    Kracht:
    Extra:

    Rol: mens
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (beschrijving en foto)
    Innerlijk:
    Extra:




    Regels:

    * Schelden en geweld mag IC, OCC niet*
    * 16+ is toegestaan (liefst onder spoiler)*
    *Ik zou graag willen dat deze RPG het lang volhoudt, denk daarom goed na of je wil meedoen en schrijf je niet bij teveel andere RPG’s in (dit is maar een richtlijn natuurlijk, ik verbied niet om met andere RPG’s mee te doen. Het kan enkel helpen deze langer te laten lopen)*
    *Maak je personage niet perfect*
    * OCC het liefste met {}, [], (), /, /, ||, **, ~~, <> etc.*
    * IC met de naam van het personage erboven*
    *Speel met je eigen personage, (tenzij je toestemming hebt van iemand anders)*


    Praattopic
    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 19 jan 2015 - 18:16 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    FairyGothMother schreef:
    (...)
    Dat dacht ik al ja ;3


    Hehe.


    take me back to the basics and the simple life

    FairyGothMother schreef:
    (...)
    Hij is wel goed, enkel bij zijn tattoo is het niet helemaal wat ik in gedachten had. Zoals in de samenvatting over engelen staat, is die tattoo eigenlijk een soort vertegenwoordiging van zijn vleugels. Zodra hij zijn vleugels intrekt, verschijnt in plaats daarvan zijn tattoo op schouderbladen/bovenrug.
    Die andere tattoo's kunnen dus ook nog, maar deze mis ik nog ;3
    Als je een goed voorbeeld wilt, kijk dan even op pagina 2 bovenaan en volgens mij was er nog een engel af, waarbij je ook wel even kan kijken voor die tattoo! ;3


    Bedoel je de plaatsing ervan of de tatoeage zelf? Want dan maak ik er gewoon van dat het zwaard op zijn schouderbladen-bovenrug staat..


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Bedoel je de plaatsing ervan of de tatoeage zelf? Want dan maak ik er gewoon van dat het zwaard op zijn schouderbladen-bovenrug staat..

    De plaatsing inderdaad en misschien kan je gewoon aan de zijkanten van het zwaard nog wat versieringen zetten, die een beetje het idee van vleugels geven. ;3
    Verder zeer goed uitgewerkt personage hoor!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    CharmedPaige --> AreYouAreYou


    be gay do crimes

    AreYouAreYou schreef:
    CharmedPaige --> AreYouAreYou

    Natuurlijk, haha!
    (Gezellig bedoeld, hoor. Ik vind het grappig ;3 )


    “To live will be an awfully big adventure.”

    FairyGothMother schreef:
    (...)
    De plaatsing inderdaad en misschien kan je gewoon aan de zijkanten van het zwaard nog wat versieringen zetten, die een beetje het idee van vleugels geven. ;3
    Verder zeer goed uitgewerkt personage hoor!


    Heb je de afbeelding bekeken die in het woord zwaard gelinkt is? Want ik denk dat ik al had wat je bedoeld haha. In de spoiler staat de afbeelding, misschien wat makkelijker maar ik kon er niet meer in dat bericht zetten.

    Ahh gelukkig (:

    [ bericht aangepast op 17 dec 2014 - 19:15 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Heb je de afbeelding bekeken die in het woord zwaard gelinkt is? Want ik denk dat ik al had wat je bedoeld haha. In de spoiler staat de afbeelding, misschien wat makkelijker maar ik kon er niet meer in dat bericht zetten.

    Ahh gelukkig (:


    Oh ja, sorry, die is zeker goed! Het spijt me. Ik ben ondertussen ook bezig met het leren van mijn autotheorie dus waarschijnlijk was ik er niet helemaal bij toen ik die afbeelding aanklikte. Helemaal goed zo, dan was het eigenlijk enkel de plaats. ;3


    “To live will be an awfully big adventure.”

    FairyGothMother schreef:
    (...)
    Oh ja, sorry, die is zeker goed! Het spijt me. Ik ben ondertussen ook bezig met het leren van mijn autotheorie dus waarschijnlijk was ik er niet helemaal bij toen ik die afbeelding aanklikte. Helemaal goed zo, dan was het eigenlijk enkel de plaats. ;3


    Oh joh maakt echt niet uit hoor, vond het wel grappig dat ik precies had gevonden wat je beschreef, dus alleen maar mooi dat we hetzelfde idee al hadden haha!


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Creepers schreef:



    Naam: Lucca Lily Ivanov
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: Zeventien jaar, geboren op de eerste dag van december
    Uiterlijk: Met haar lange spierwitte haar, haar grote bruine ogen en haar bleke, bijna witte, huidskleur valt Meridith al erg snel op. De zwarte make up rond haar ogen is nooit te missen en hetzelfde geldt voor de chokers die ze elke dag wel om heeft. Door haar magere lichaamsbouw is bijna elk botje te tellen, ze komt ook geen gram aan al zou ze enkel vet eten. Met haar 1.80 torent ze boven de meeste meisjes uit, en sommige jongens. Zodra Lucca haar haar in een staart doet komen de 12mm tunnels tevoorschijn, net zoals de industrial piercing. Het zijn niet de enige piercings de ze heeft, ook heeft ze een lippiercing en een neuspiercing. Naast haar piercings heeft ze nog enkele tattoos die zich bevinden op haar bovenbenen, polsen, schouder en heup. Elke tattoo is een quote van lyrics, behalve de kruizen op haar bovenbenen. Je kan Lucca elke dag wel op haar creepers of haar demonia's zien lopen waar ze enkel zwarte kleding boven op heeft. Meestal zijn dit ripped skinny jeans of shorts met een flannel of een croptrop. Met warm weer kan je haar best een keer met enkel shorts, een kanten bh en een oversized vest rond zien lopen. De band wristbands om haar polsen zijn ook niet te missen, hetzelfde voor de kettingen met kruizen er aan vast. Lucca vindt het absoluut niet raar dat ze door iedereen wordt aangestaard, soms kan het wel wat op haar zenuwen werken.
    Vlek: Haar vlek heeft een soort driehoeksvorm met door het midden een streep, het teken van lucht.
    Innerlijk: Als je samen met Lucca ergens binnen bent dan kan binnen de kortste keren een dure vaas in scherven op de grond liggen, of iets anders kostbaars kan per ongeluk stuk worden gemaakt. Ze is enorm onhandig en gooit daarom ook per ongeluk alles om. Je kan haar omschrijven als een druk, vrolijk meisje die de hele dag rond stuitert en zoveel mogelijk vrienden maakt. Niemand neemt haar serieus. Niet dat ze daar problemen mee heeft, aangezien Lucca het liefst dan ook heel de dag door plezier maakt. Vriendschap is makkelijk te maken, alleen zal Lucca je niet snel vertrouwen. Zo kan ze soms wat scherp reageren op mensen die ze al helemaal wantrouwt. Soms kan ze iets te vrolijk zijn waardoor sommige mensen sceptisch worden en denken dat ze doet alsof. Natuurlijk kan Lucca ook haar dag niet hebben en kan dan nogal opvliegend reageren, of juist helemaal niet. Je zal wel merken dat ze haar woorden altijd klaar heeft staan. Als ze het nodig vindt kan ze je met een enkele zin al op je plaats zetten.
    Kracht: Lucht.
    Ze beschikt over de kracht om lucht te sturen.
    Extra: -


    Lucca is af :3.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Sempre schreef:
    (...)

    Oh joh maakt echt niet uit hoor, vond het wel grappig dat ik precies had gevonden wat je beschreef, dus alleen maar mooi dat we hetzelfde idee al hadden haha!

    Haha, dat is wel waar. ;3


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Creepers schreef:
    (...)


    Lucca is af :3.

    Helemaal goed!!!! ;3


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Hopelijk komt er nog snel een uitverkorene voor aarde ;3


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Anders wil ik ook wel de rol van de Aarde jongen doen?


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Sempre schreef:
    Nou iemand die beschermt wil worden door Noël (zie pagina 1)? Ik verwacht wel activiteit van diegene, anders kan ik zelf ook weinig met mijn personage. (:

    [ bericht aangepast op 17 dec 2014 - 19:42 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.



    •Naam•
    Annabeth "Anna" Grace
    •Geslacht•
    nog nietvrouw
    •Leeftijd•
    17, Annabeth is geboren op 10 augustus
    •Uiterlijk• (beschrijving en foto)
    [FC: Lucy Hale] Anna heeft donkerbruin, krullend haar. Vaak laat ze dit gewoon los hangen. Haar ogen zijn een beetje een mix tussen donker- en lichtbruin. Meestal draagt Anna alleen mascara, maar soms meer, bij feesten bijvoorbeeld. Ze is maar 1.57 en ze zou graag willen dat ze iets groter was.
    •Innerlijk•
    Anna is een aardige meid en ze wil graag iedereen te vriend houden. Ze kan soms hele sarcastische opmerkingen maken, maar dat zal ze alleen doen bij haar vriendinnen. Op school houdt ze zich redelijk gedeisd en ze zal zeker niet snel dingen aan de leraar vragen. Dit doet ze om niet als nerd bestempeld te worden. Anna is redelijk slim en haalt vaak hoge cijfers, omdat ze veel leert.
    •Extra•

    [ bericht aangepast op 18 dec 2014 - 10:44 ]


    be gay do crimes