• A Hell of a Fight

    Een oud geslacht aan magiërs hield de aarde gedurende eeuwen vrij van alle kwaad dat de wereld teisterde. Maar na een tijd hadden ze iedere vijand verslagen die er verslagen kon worden. Een per een stierven de magiërs uit tot tenslotte de laatst overgeblevene haar laatste adem uitblies. Toen haar hand slap op de grond viel echter, ontsproten van tussen haar vingers zes blauwe vlindertjes. Hoe opmerkelijk vreemd was het dat die zes vlinders hun hele leven bij elkaar bleven. Het meest wonderlijke was nog dat ze bij hun dood herrezen als zes sterke en machtige engelen.
    Decennia hebben ze de tijd gehad om zich voor te bereiden tot op een dag, duizend jaar na de dood van de laatste magiër, het kwaad weer voet zette op aarde. In datzelfde jaar zijn zes kinderen geboren. Zes kinderen die het in zich dragen om het geslacht van de magiërs terug te laten openbloeien! Zes kinderen die de opdracht hebben het kwaad van de wereld te bannen!
    Natuurlijk had het kwaad het op deze kinderen gemunt en natuurlijk konden ze zich nog niet verdedigen. Dat was dan ook de opdracht van de engelen. Zij moesten de kinderen vinden voordat de demons dat deden. Maar na jaren ongezien aan de zijde van de kinderen gestaan te hebben, begint het kwaad steeds dichterbij te komen. Het risico wordt steeds groter. Samen beslissen de engelen om de uitverkoren kinderen in hetzelfde internaat onder te brengen, waar ze met zes engelen over hen kunnen waken en waar de demonen minder kans zullen maken. De kinderen zijn ondertussen al niet zo klein meer. Alleen hebben ze de leeftijd van 17 bereikt en hun krachten beginnen steeds meer te groeien! De engelen staan voor de moeilijke taak om hun te begeleiden in het ontdekken van hun krachten.

    Wat extra uitleg:
    De engelen en uitverkorenen gaan nu samen naar school. Elke engel heeft een uitverkorene als beschermeling, waarmee ze bevriend gaan proberen te geraken om zo goed mogelijk voor de veiligheid van die persoon te zorgen. Op het moment dat de uitverkorenen hun krachten ontdekken, is het aan de engelen om hun uit te leggen over hun taak in de wereld.

    De engelen:
    Zij zien eruit als uiterst knappe mensen en hebben stevige, immens grote vleugels, volledig uit witte veren. Zij kunnen hun vleugels verbergen voor de mensen door die op magische wijze in te trekken. Ze zijn dan wel zichtbaar in de vorm van een tattoo op hun schouders. Die tattoo verschilt van engel tot engel. Ze hebben elk een specifiek wapen, gemaakt van goddelijk staal. Enkel daarmee kunnen ze en demon verslaan. Het is voor engelen onmogelijk een demon te doden, dat is iets wat enkel uitverkorenen kunnen. Als een engel een demon verslaat, wordt die voor onbepaalde tijd teruggetuurd naar de hel.
    Houdt er rekening mee dat de engelen duizend jaar oud zijn.

    De uitverkorenen:
    Zij weten zelf niets van hun krachten of van wat in hen schuilt. Het enige opmerkelijke aan hen is dat ze een vreemde vlek hebben aan de binnenkant van hun hand, die verwijst door zijn vorm naar de kracht die ze bezitten. Er zijn zes krachten die de uitverkorenen kunnen bezitten: vuur, aarde, lucht, water, elektriciteit en necromantie. Zodra ze hun krachten beginnen te gebruiken, zullen hun tekens oplichten in de kleur van hun kracht. Voor vuur is dat rood, voor aarde groen, voor lucht wit, voor water blauw, elektriciteit paars en voor necromantie zwart.

    De demonen:
    Er zijn verschillende demonen. Sommigen lijken zeer erg op mensen. Je kan enkel een glimp van hun ware wezen opmerken, als je ze in volle concentratie recht aankijkt. Anderen zijn gewoon afgrijselijke monsters die in geen enkele manier te verwarren zijn met mensen. De uitverkorenen en engelen voelen de ruimte wat heter worden zodra er een demon in de buurt is, toch is dit niet het perfecte waarschuwingsysteem, aangezien het niet altijd meteen opvalt of er niet altijd meteen aandacht aan wordt besteed.
    De demonen kunnen jullie zelf verzinnen. Later in de RPG komen er dan misschien een soort van vaste tegenstanders.


    Rollen:
    Engelen:
    - Acacia Julia Spartacus~ Quivers |2|
    - Lucida 'Lucy' Constance Custos ~ Sobremesa |9|
    - Camaël Caemens ~ Goya |10|
    - Michaël White ~ Robin_Hood |7|
    - Azraël Harrisson ~ Tigerlily |14|
    - Nathaniël Frederick Cleaver ~ Trohman |2|

    Uitverkorenen:
    - Lina Camilla Night ~ Tigerlily |2|
    - Lily Isabella Hale ~ Mangata |4|
    - Lucca Lily Ivanov ~ Frances |1|
    - Aeccestan Roger Blanchard O'Shay ~ Perconte |3|
    - Finnick Jack McCloud ~ Mrs_Hemmings |13|
    - Ariel Thomas Chamberlain ~ Djibriel |10|

    Mensen:
    - Annabeth "Anna" Grace ~ Meraki_ |6|
    - Bryce Emerson Stratford ~ Perconte |7|

    Relaties engel-beschermeling:
    Lucida 'Lucy' Constance Custos - Ariel Thomas Chamberlain
    Michaël White - Lina Camilla Night
    Nathaniël Frederick Cleaver - Lily Isabella Hale
    Camaël Caemens - Lucca Lily Ivanov
    Acacia Julia Spartacus - Finnick Jack McCloud
    Azraël Harrisson - Aeccestan Roger Blanchard O'Shay

    Wat in te vullen:
    Rol: Engel
    Naam: (onthoudt dat ze zo’n duizend jaar oud zijn)
    Geslacht:
    Uiterlijk: (beschrijving en foto)
    Tattoo: (korte beschrijving)
    Innerlijk:
    Verleden: (dit hoeft niet, maar als je iets weet dat ze in die duizend jaar hebben meegemaakt)
    Beschermeling: (op wie van de uitverkorenen let hij/zij?)
    Wapen:
    Extra:

    Rol: Uitverkorene
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd: (ze zijn allen 17, maar de geboortedatum kan verschillen)
    Uiterlijk: (beschrijving en foto)
    Vlek: (korte beschrijving van hoe die eruit ziet)
    Innerlijk:
    Kracht:
    Extra:

    Rol: mens
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (beschrijving en foto)
    Innerlijk:
    Extra:




    Regels:

    * Schelden en geweld mag IC, OCC niet*
    * 16+ is toegestaan (liefst onder spoiler)*
    *Ik zou graag willen dat deze RPG het lang volhoudt, denk daarom goed na of je wil meedoen en schrijf je niet bij teveel andere RPG’s in (dit is maar een richtlijn natuurlijk, ik verbied niet om met andere RPG’s mee te doen. Het kan enkel helpen deze langer te laten lopen)*
    *Maak je personage niet perfect*
    * OCC het liefste met {}, [], (), /, /, ||, **, ~~, <> etc.*
    * IC met de naam van het personage erboven*
    *Speel met je eigen personage, (tenzij je toestemming hebt van iemand anders)*


    Praattopic
    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 19 jan 2015 - 18:16 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    NecklessOfHope schreef:
    Anders wil ik ook wel de rol van de Aarde jongen doen?

    Hmm, is het goed als we nog een dagje wachten? Het was eigenlijk oorspronkelijk mijn bedoeling dat de 12 'hoofdrollen' zeg maar verdeeld waren onder verschillende personen. Als er tegen morgen niemand komt, die graag de uitverkorene voor aarde wil zijn dan geef ik die maar al te graag aan jou! ;3


    “To live will be an awfully big adventure.”



    Rol: Engel
    Naam: Michaël White.
    Geslacht: Man
    Uiterlijk: Michaël heeft zeer lichte blauwe ogen, die de deuren zijn naar zijn ziel. Zo worden ze donkerder als hij kwaad is en wanneer hij triest is, zijn ze wat grijzer. Hij heeft bruine haren, die hij meestal met gel wat op hun plaats houdt. Op sommige dagen heeft hij niet echt zin om ermee te werken en haalt hij gewoon af en toe even zijn hand door zijn haren. Hij is altijd zeer netjes gekleed. Hij draagt daarom niet altijd een pak, maar op zijn kleren zal je niet snel een vlekje bespeuren. Zijn glimlach kan stralen, maar als hij kwaad is, kunnen zijn ogen je bijna levend verbranden. Het is dus duidelijk dat op zijn gezicht veel van zijn emoties te lezen is.
    Met zijn 1m83 is hij niet een van de kleinsten en bovendien is hij best stevig gespierd. Als engel zorgt hij natuurlijk dat zijn spieren in vorm blijven, zodat hij zijn beschermplicht kan blijven uitvoeren.
    Tattoo: Op zijn rug heeft hij de tattoo van een adelaar die zijn vleugels spreidt. De punten van de vleugels komen elk tot op het topje van zijn schouder en de adelaar heeft zijn klauwen uitgestoken, verwijzend naar het feit dat Michaël altijd op zijn hoede is en alles zal doen om zijn uitverkorene te beschermen.
    Innerlijk: Michaël is een echte heer, hij gedraagt zich zoals het hoort, zolang je dat verdient. Zodra je jezelf in zijn ogen hebt weten te verpesten, zal hij deze houding tegen jou laten varen en kan hij zeer afstandelijk zijn. Vooral bij demonen geldt dit, hij zal nooit genade tonen. Wel erkent hij hun eergevoel en hij zal dan ook zijn vijanden altijd met het wapen in de hand laten sterven, een geloof dat hij nog vanuit de Middeleeuwen heeft meegenomen.
    Tegenover zijn beschermelinge is hij uitzonderlijk beschermend. Hij zal haar niets laten overkomen en kan als een tweede schaduw zijn. Zodra er dan ook iets zou gebeuren met haar, zou hij zich ontzettend schuldig voelen en het zichzelf niet kunnen vergeven.
    Zijn emoties zijn, zoals eerder vernoemd, makkelijk uit zijn ogen af te lezen. Enkel als hij kwaad is, zal hij dat proberen verbergen, dat komt door dingen die in het verleden gebeurt zijn.
    Verleden: Vroeger was hij nogal opvliegend. Op een dag heeft hij, in een vlaag van woede, een mens vermoord. Hij ging toen gedurende enkele decennia in boetedoening en heeft berouw getoond. Nu houdt hij zijn woede onder controle en laat die nooit meer de overhand nemen.
    Beschermeling: Lina Camilla Night - Necromantie
    Wapen: Hij heeft een speer, die zodra hij van plan is hem te gebruiken, helder wit oplicht. Rondom de speerpunt straalt een helderblauw licht uit, alsof hij gemaakt is van de hemel zelf. De speer heeft een knopje aan het handvat en als hij daar op drukt, komen er langs de zijkant nog scherpe messen uit. Vooral als zijn slachtoffer eenmaal al getroffen is door het wapen is dat de genadeslag.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2014 - 11:59 ]


    It's high noon.

    FairyGothMother schreef:
    (...)
    Hmm, is het goed als we nog een dagje wachten? Het was eigenlijk oorspronkelijk mijn bedoeling dat de 12 'hoofdrollen' zeg maar verdeeld waren onder verschillende personen. Als er tegen morgen niemand komt, die graag de uitverkorene voor aarde wil zijn dan geef ik die maar al te graag aan jou! ;3


    Is goed hoor! Ik bedoelde het ook meer voor als er niemand voor de Aarde jongen is


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    @Robin_Hood
    Ik heb eigenlijk de Aartsengel Gabriël gebruikt als Noël's broer en nou ja, dat is best lastig te veranderen aangezien heel Noël's persoonlijkheid daaruit verklaart wordt.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Misschien een idee om even een Praattopic aan te maken, gezien ik echt volledig volgespamd word in de kleine 20 minuten die ik gebruik om te leren voor AK en GS..


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Calendis schreef:
    Misschien een idee om even een Praattopic aan te maken, gezien ik echt volledig volgespamd word in de kleine 20 minuten die ik gebruik om te leren voor AK en GS..


    Zeur niet. Je wilt niet weten hoe het er in ons Spammerstopic aan toe gaat. Als je dit al spam vind...


    take me back to the basics and the simple life

    MetUpAtMidnight schreef:
    (...)

    Zeur niet. Je wilt niet weten hoe het er in ons Spammerstopic aan toe gaat. Als je dit al spam vind...
    Ik snap niet hoe je dit als zeuren kan opvatten, maargoed. Laat ik je maar even duidelijk maken dat ik in 20 minuten 60+ berichten had, die allemaal uit dit topic kwamen. Is dit nog steeds geen spam volgens jou? Ik wil echt niet irritant zijn hoor, maar ten eerste vind ik dit geen gezeur, en ten tweede vind ik dit wel degelijk onder spam vallen. Er bestaat PB en GB als je iets met elkaar wil afspreken, dus je hoeft niet allerlei onnodige dingen in dit topic te droppen, wat ook gewoon via PB of GB kan.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Calendis schreef:
    (...) Ik snap niet hoe je dit als zeuren kan opvatten, maargoed. Laat ik je maar even duidelijk maken dat ik in 20 minuten 60+ berichten had, die allemaal uit dit topic kwamen. Is dit nog steeds geen spam volgens jou? Ik wil echt niet irritant zijn hoor, maar ten eerste vind ik dit geen gezeur, en ten tweede vind ik dit wel degelijk onder spam vallen. Er bestaat PB en GB als je iets met elkaar wil afspreken, dus je hoeft niet allerlei onnodige dingen in dit topic te droppen, wat ook gewoon via PB of GB kan.


    Jeez. Rustig.


    take me back to the basics and the simple life

    ^^ we zijn goed op weg naar ons 4e topic vol spammen


    be gay do crimes

    Alsjeblieft! http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=168079


    “To live will be an awfully big adventure.”

    MetUpAtMidnight schreef:
    (...)

    Jeez. Rustig.
    *Sigh*. Ik doe rustig, ik maak je op een rustige manier duidelijk hoe ik erover denk. Een wilde reactie bestaat wat mij betreft uit een heleboel hoofdletters en uitroeptekens, en in mijn reactie zijn die nergens te vinden (enkel aan het begin van zinnen, maar dat is gewoon grammatica.) Maargoed, einde discussie. Een dikke punt erachter.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Sempre schreef:
    @Robin_Hood
    Ik heb eigenlijk de Aartsengel Gabriël gebruikt als Noël's broer en nou ja, dat is best lastig te veranderen aangezien heel Noël's persoonlijkheid daaruit verklaart wordt.

    Ik had er al even over nagedacht ondertussen trouwens, maar eigenlijk zijn alle zes de engelen broers en zussen van elkaar maar neit echt van iemand anders. Het zou wel kunnen dat de Aartsengel Gabriël zich over hem wou ontfermen of zo, maar in mijn gedachten heeft hij daar niet echt tijd voor. Natuurlijk is dat hoe ik het zie.
    Sorry dat ik er zo laat mee kom, maar ik ben zoals ik zei al redelijk druk vandaag.


    “To live will be an awfully big adventure.”



    Bryce Emerson Stratford
    "Sometimes I feel like you've known me forever. You always know how to make me feel better."

    -Naam-
    Bryce Emerson Stratford.

    -Geslacht-
    Mannelijk

    -Leeftijd-
    18 jaar, geboren op 13 juni.

    -Uiterlijk-
    Bryce heeft korte, donkerbruine lokken die altijd in een wild model staan, zeg maar gerust dat hij zo zijn bed uit rolt. Hij heeft fel lichtblauwe ogen, die af en toe groen lijken. Zijn gezicht is vrij volwassen.
    Bryce is 1m84, en heeft van nature een smalle bouw. Toch is hij erg gespierd. Zijn spieren zijn goed zichtbaar en doen hem er veel breder uitzien dan hij is. Hij heeft verschillende tatoeages, al lijkt hij op het eerste gezicht niet zo'n type. Hij schept niet echt op over zijn uiterlijk. Aangezien zijn vader tandarts was, moest Bryce dit keurig bijhouden en heeft de nodige dingen gehad, waardoor zijn tanden hagelwit zijn en kaarsrecht staan.

    -Innerlijk-
    Vriendelijk, open en verlegen
    Bryce is een vriendelijke jongen. Hij helpt graag andere mensen, ook als ze hem niet kennen. Hij praat graag met mensen, je leert hem daardoor snel genoeg kennen. Ondanks dat is Bryce best wel verlegen. Daardoor bloost hij gemakkelijk.

    Respectvol
    Tegenover veel mensen is Bryce erg respectvol, tenzij hij je niet mag. Hij laat iedereen in zijn of haar waarde, tenzij je hem niet in zijn waarde laat. Toch probeert hij tegen dat soort mensen normaal te doen, al betekent dat soms dat hij over zijn limieten moet gaan.

    Geduldig
    Bryce heeft een engelengeduld. Zijn geduld lijkt niet op te raken, en zijn grenzen liggen verder dan iedereen denkt. Maar mocht je zijn grenzen overschrijden, dan kan je je beter uit de voeten maken, want dan volgt hij je waarschijnlijk tot de poorten van de hel en verder. Maar dan nog moet je heel erg je best doen om hem te laten knappen.

    Serieus
    Bryce is altijd serieus. Zo staat zijn gezicht ook altijd, en dat is ook de eerste indruk die je van hem krijgt. Hij kan ook niet erg goed tegen grappen op serieuze momenten, en zegt daar wat van. Ondanks dat kan hij toch humoristisch uit de hoek komen, maar dit zal nooit echt heel grappig zijn.

    Zorgelijk
    Bryce is enorm zorgelijk. Hij zorgt graag voor mensen, het liefst iemand die dichtbij hem staat, dus bijvoorbeeld ouders, vriendin, etc.
    Je kan weigeren wat je wilt, maar toch zal hij komen.

    -Extra-
    Zijn beste vriend is Aeccestan. Ze spelen samen in een band waarin zij de zangers zijn, en Bryce mede-gitarist is. Dit is ook de rede dat hij op deze school zit.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2014 - 22:54 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    NecklessOfHope schreef:
    (...)

    Is goed hoor! Ik bedoelde het ook meer voor als er niemand voor de Aarde jongen is

    Ik snap het. Ben blij dat ik al iemand heb voor als er niemand meer komt opdagen ;3


    “To live will be an awfully big adventure.”

    FairyGothMother schreef:
    (...)
    Ik snap het. Ben blij dat ik al iemand heb voor als er niemand meer komt opdagen ;3


    Haha, mij lijkt het sowieso wel een leuke rol


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman