• Ik heb niet zo snel een kut dag, maar vandaag is toch wel zo'n dag die ik liever niet nog eens over zou willen doen. Ten eerste kreeg ik vandaag te horen dat mijn Engels docente er mee gaat stoppen en ergens ver weg een andere baan heeft gekregen en we dus een andere docent krijgen terwijl ik over vijf maanden mijn centraal eindexamen heb, bedankt docent.
    Nou ja vanzelfsprekend krijgen we dus ook een ander rooster en waar ik op dinsdag het eerste uur rekenen had heb ik nu Engels het eerste uur met het gevolg dat ik dinsdag het achtste uur rekenen heb en dus tot 16:10 op school zit in plaats van tot 13:30, normaal heb ik dinsdag al een tussenuur, nou nu heb ik er dus drie en daar baal ik vreselijk van.
    Daarnaast stond ik in de pauze met een vriendin te praten en de andere vriendin van ons was er niet, die was thuis want ze had een nutteloze les drie tussenuren en dan weer les. Nou goed zegt die ene vriendin die er wel was dat ze vanmiddag naar de vriendin ging die thuis was om koekjes te bakken. Nou vind ik dat ook heel leuk om te doen en ik was best wel verontwaardigd dat ze mij niet hebben uitgenodigd want een tijdje geleden heb ik hen wel beiden uitgenodigd bij mij en hebben we pepernoten gebakken, daarna hebben we gezegd dat we in de kerstvakantie weer wat zouden gaan doen in die trant. Nou weet ik dat het nog geen kerstvakantie is (voor ons niet tenminste), maar ik vind het echt rot dat ik gewoon niet word gevraagd. Ik zei dan ook "Zonder mij? Maar dat vind ik ook leuk," maar dat werd zowat genegeerd.=\
    Daarna had ik mijn laatste les geschiedenis en aan het eind van de les en na de les mochten we onze pta's inzien van de afgelopen toetsweek en er vragen over stellen, nou ja ik had dus mijn laagste punt in vijf jaar gehaald (een 6,0, ja een voldoende maar ik haal normaal veel beter) en de toets daarvoor had ik ook al een super laag punt voor mijn doen gehaald. We hebben een nieuwe docent, dus ik wijd mijn lage punten aan hem want ik doe nog precies het zelfde als altijd. Afijn, ik hem vragen wat ik er aan kon doen en ik dacht: snel eventjes, want dan kan ik daarna door naar mijn moeder die in de auto op mij wacht (we gaan na school altijd samen sporten en de sportschool ligt vlak bij school dus word ik naar school gebracht en gehaald), maar die vent hield me 40 minuten bezig en ik had mijn moeder wel een smsje gestuurd dat ik iets aan het bespreken was bij geschiedenis, maar ja. Ik dus toen hij me eindelijk liet gaan snel naar de auto gerend en me verontschuldigen, maar natuurlijk moest mijn moeder weer helemaal pissig doen en op zo'n quasi kalme toon met geheven stem zeggen dat we naar huis gingen en niet gingen sporten en dat ik morgen binnen vijf minuten maar buiten moest zijn want anders kon ik naar huis lopen zelfs als het regende, onweerde, sneeuwde of wat dan ook. Nou weet ze dat ik gisteren ook al niet kon sporten want er was niemand komen opdagen bij het basketbal en zo probeert ze me dan gewoon een 'hak' te zetten. Iets wat ik echt niet kan waarderen, want ik kon er ook niks aan doen dat die vent me zolang bezig hield, ik kreeg er geen woord tussen.

    Kortom ik heb een kut dag en het is pas net middag.:S


    Koekjes voor iedereen die dit gelezen heeft.


    You were born original, don't die as a copy.

    Awww, ik weet dat het kut is. Als je nog over iets wil praten klop maar bij mij aan!


    Wij hebben dat van die docente ook gehad. Maak je niet zo druk erover! Geloof mij! Mijn nieuwe docente gaf nog net wat beter les en zag soms fouten door de vingers :'). Ik zou niet op voorhand beginnen flippen, dat is nergens voor nodig.
    & dat van die vriendinnen, dat is nu ook aan het gebeuren op dit moment. Op school staan we altijd met z'n drieën maar als het vakantie of weekend is spreken men vriendinnen altijd alleen af. Ze verbergen het eigenlijk een beetje voor mij.. Ze vragen me nooit mee en om het er nog eens extra in te wrijven sturen ze nog eens foto's. Ik kan er echt niet meer tegen, maar ik laat ze gewoon hun gang gaan. Want boos worden, gaat helemaal niks opbrengen. Dan gaan je vriendinnen denken dat je jaloers bent en dan komt er ruzie van.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2014 - 13:51 ]


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Dat is echt ontzettend vervelend voor je! Ik hoop dat het beter gaat gaan vanmiddag en vanavond, en anders morgen.
    Verder ben ik niet echt goed in raad geven hierover, dus ik kan alleen maar voor je hopen dat het beter gaat worden.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Cherilyn schreef:
    Awww, ik weet dat het kut is. Als je nog over iets wil praten klop maar bij mij aan!




    Dankjewel.<3

    Phenomenom schreef:
    Wij hebben dat van die docente ook gehad. Maak je niet zo druk erover! Geloof mij! Mijn nieuwe docente gaf nog net wat beter les en zag soms fouten door de vingers :'). Ik zou niet op voorhand beginnen flippen, dat is nergens voor nodig.
    & dat van die vriendinnen, dat is nu ook aan het gebeuren op dit moment. Op school staan we altijd met z'n drieën maar als het vakantie of weekend is spreken men vriendinnen altijd alleen af. Ze verbergen het eigenlijk een beetje voor mij.. Ze vragen me nooit mee en om het er nog eens extra in te wrijven sturen ze nog eens foto's. Ik kan er echt niet meer tegen, maar ik laat ze gewoon hun gang gaan. Want boos worden, gaat helemaal niks opbrengen. Dan gaan je vriendinnen denken dat je jaloers bent en dan komt er ruzie van.


    Misschien heb je over die docente wel gelijk want ik ken dat hele mens niet, maar dat maakt het voor mij niet beter eigenlijk want ik weet dus niet wat ik kan verwachten.=\
    Ja inderdaad, ik heb zoiets van ja ik kan er wel wat van zeggen of boos worden maar dan kom ik ook over als zo'n jaloers kreng.=|


    Patholoog schreef:
    Dat is echt ontzettend vervelend voor je! Ik hoop dat het beter gaat gaan vanmiddag en vanavond, en anders morgen.
    Verder ben ik niet echt goed in raad geven hierover, dus ik kan alleen maar voor je hopen dat het beter gaat worden.


    Dat hoop ik ook anders word ik gillend gek. In ieder geval bedankt voor je berichtje, tot in maart dan maar?(A)

    [ bericht aangepast op 17 dec 2014 - 14:00 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Heb je niet andere vriendinnen om eens mee af te spreken? Of mensen van vroeger die je misschien de laatste tijd wat verwaarloost hebt? Door er te veel over na te denken word je ook alleen maar depressief..


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Phenomenom schreef:
    Heb je niet andere vriendinnen om eens mee af te spreken? Of mensen van vroeger die je misschien de laatste tijd wat verwaarloost hebt? Door er te veel over na te denken word je ook alleen maar depressief..


    Nou nee, niet echt. Ik ben niet de meest social skilled persoon die er rond loopt. Of nou ja dat ben ik eigenlijk wel maar ik durf het al lang niet meer te zijn op school. Ben gepest enzo, ik hoef het vast niet verder toe te lichten. Vrienden van vroeger heb ik ook niet echt, nou ja een meisje maar zij woont best ver weg en heeft nooit tijd door school.=') Een van die meisjes kende ik juist van vroeger en vorig jaar kwam ze opeens bij mij op school, dus ja.=p Een andere vriendin verwaarloost mij juist, daar heb ik ook weinig aan en weer een andere vriendin die woont best wel ver weg (maar ik bedenk me net dat ze misschien vanavond met haar moeder mee komt hier naar toe, als ze genoeg tijd heeft, want ze heeft een of ander project. Nou ja dat is dan misschien een pluspuntje van de dag.=p).


    You were born original, don't die as a copy.

    Ah, dat docentenprobleem ken ik. Nieuwe Nederlands docent gehad vanaf januari in eindexamenjaar en een AKdocent die per januari met zwangerschapsverlof ging en net voor de examens terugkwam :')
    En misschien je moeder uitleggen wat er vandaag allemaal was?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Jethro schreef:
    Ah, dat docentenprobleem ken ik. Nieuwe Nederlands docent gehad vanaf januari in eindexamenjaar en een AKdocent die per januari met zwangerschapsverlof ging en net voor de examens terugkwam :')
    En misschien je moeder uitleggen wat er vandaag allemaal was?


    Dat is echt zo rot eh, ik vind het al vreselijk dat ik een nieuwe geschiedenis docent kreeg (ook nog zo'n broekie.-.-) voor het eindexamenjaar, laat staan dat het halverwege het jaar nog eens gebeurd.
    Nou ja, mijn moeder blijft nooit lang boos, maar nu heb ik toch al niet kunnen sporten dus ja.=p


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Nou nee, niet echt. Ik ben niet de meest social skilled persoon die er rond loopt. Of nou ja dat ben ik eigenlijk wel maar ik durf het al lang niet meer te zijn op school. Ben gepest enzo, ik hoef het vast niet verder toe te lichten. Vrienden van vroeger heb ik ook niet echt, nou ja een meisje maar zij woont best ver weg en heeft nooit tijd door school.=') Een van die meisjes kende ik juist van vroeger en vorig jaar kwam ze opeens bij mij op school, dus ja.=p Een andere vriendin verwaarloost mij juist, daar heb ik ook weinig aan en weer een andere vriendin die woont best wel ver weg (maar ik bedenk me net dat ze misschien vanavond met haar moeder mee komt hier naar toe, als ze genoeg tijd heeft, want ze heeft een of ander project. Nou ja dat is dan misschien een pluspuntje van de dag.=p).



    Echt? Ik ben ook ooit gepest geweest. Nog geen jaar geleden. En ja, dat heeft er ook wel voor gezorgt dat ik weinig zelfvertrouwen had en weinig vriendinnen..


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Nou ja, dat van die vriendinnen, 't is toch niet dat ze je nooit mee laten doen? Ik vind dat dat wel moet kunnen, gewoon twee vriendinnen die even afspreken, zonder dat ze verplicht zijn een derde uit te nodigen. Misschien spreek jij ook wel eens af met één van de twee. Alleen als dit structureel gebeurt vind ik het lullig. En holy shit, 40 minuten na school nog bezig gehouden door een docent? O.o Ik had allang een smoes bedacht. Jij had er tenminste echt nog een. Wel heel netjes dat je gewoon hebt gewacht totdat 'ie klaar was, en misschien was het ook nuttig, maar ik vind dat je moeder dat wel een beetje pissig over mag zijn. 't Gaat wel een beetje ver dat ze jouw dan de schuld moet geven van niet sporten etc, en morgen maar lopen en zo.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Om eerlijk te zijn snap ik geen zak van het hele rooster-systeem in Nederlands, dus daar heb ik geen ervaring mee, sorry. Wat betreft die vriendinnen geef ik Adara gelijk: Als ze eens met hun tweetjes willen afspreken, moet dat ook kunnen. Als ze het wel consequent doen, zou ik me er inderdaad ook wel vragen over beginnen stellen.
    Dat van die leerkracht geschiedenis is inderdaad kut en ik ken het gevoel. Ik zit nu in het vierde jaar en ik scoor gemiddeld - dit jaar, een 9/10 voor geschiedenis, maar mijn examen van vorige week ging ook rotslecht omdat het opgesteld was door een andere leerkracht.
    Whatever the case, misschien zou je het er met hem eens over kunnen hebben (binnen de schooluren, dan), over wat hij verwacht dat je wel en niet leert e.d., want zoals ik het nu zie, heb je het enkel met hem gehad over waarom je zo "slecht" gescoord hebt.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Huh, dat is dan ook raar dat dat praktisch genegeerd wordt? Ook nogal rude als je het mij vraagt. Als ze niet willen dat je komt (want zo komt dat op mij over) hadden ze dat gewoon kunnen zeggen, lijkt me. En ja, dat van je leerkracht.. je had kunnen zeggen dat je moeder wachtte, dus dat je moest gaan. Maar ja, het is wel voor jou. Why the hell moest die man nou zo lang praten? :/


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ah bah, dat klinkt kut en ontzettend herkenbaar. Morgen is het weer een betere dag!


    "Well, well. Look who we've got here!"