• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Kealan-Dereck Moore

    ‘Het was nep. Ik hou niet van hem, het is allemaal een act. Hij zou jou nooit kunnen verslaan.’ Zijn hoofd gleed naar mijn borstkas terwijl zijn hand op die van mij bevond waarbij ik even mijn ogen sloot en een kus tegen zijn haar drukte zonder dat ik dat zelf helemaal in de gaten had.
    ‘Maak ik je onzeker? Hou je van mij.’ Abrupt trok ik mijn armen terug en schoof wat onwennig van hem weg terwijl ik even nerveus in de stoel kneep wat ik verborg door snel hem weer aan te kijken terwijl ik mijn gezicht snel in plooi trok.
    ‘- Ik hou van niemand. Het was alleen maar om te testen.’ Zei ik ontwijkend terwijl ik letterlijk mijn nagels door het stof van de bank voelde gaan. ‘Ik hou van niemand.’

    Ik wil nog niet al té veel vrijgeven over Kealans persoonlijkheid. x’)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    het spijt me zo, zo erg maar:



    wtf doe ik met mijn leven :'o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    het spijt me zo, zo erg maar:



    wtf doe ik met mijn leven :'o


    Wtf ga nou George posten x'D en die foto is best eng..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Ik zuchtte herhaaldelijk terwijl ik in de kleine kamertje aan het ijsberen was. Ik heb nog steeds niets van Ralf en Fred gehoord en ik maak me best wel een zorgen aangezien het al zo laat is. Nog even en ik hoor weer de vogeltjes buiten fluiten. Letterlijk deze keer. Inmiddels had ik ook al weer mijn witte blouse aan met mijn spijkerbroek en ondanks dat was de slaapzaal nog helemaal leeg, tot de deur plotseling openvloog en ik Fred zag staan.. met Campbell in zijn armen en even fronste ik mijn voorhoofd en keek hem schuin aan. Wat in Merlijns naam..
    'Kan ik hulp hebben hier? Hij was knalpoker aan het spelen met Leo en heeft teveel op. Ik weet niet goed wat ik moet doen en ik kan Leo nu even niet zien. Maar je kan Campbell het beste naar bed sturen denk ik. In welk jaar zit hij?'
    Ik liep naar ze toe en pakte (haha, ik weet geen betere woord daarvoor en ‘’pakte’’ klinkt plotseling zo grappig x) ) Campbell uit Fred zijn armen.
    ‘zevende.’ Zij ik kortaf en droeg hem naar mijn bed toe waar ik hem neer legde. (wederom, in mijn hooft klinkt het alsof Campbell een soort product is, een speciaal soort kussen of zo en hij hem op zijn bed neer gooit xq)
    Even staarde ik naar Campbell die volslagn de weg kwijt leek te zijn en kneep mijn ogen dicht en balde mijn handen in een kleine vuist.
    ‘dronk te veel op. Perfect. Leo jij idioot.’ Siste ik dan zachtjes. En keek Fred weer aan.
    ‘dankjewel, Fred. Waar is Leo nu?’ murmelde ik en liep terug naar Campbell toe en bleef voor hem stil staan voordat ik naar zijn schouder greep, hem overeind trok waarna ik zijn kin vastpakte en hem dwong om me aan te kijken.
    ‘Campbell, hoeveel heb je op? Hoeveel bekers?’ vroeg ik en probeerde mijn stem niet te verhogen.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    omfg ik had een super sexy foto van Dylan op mijn mobiel staan... en hij was recentelijk maar mijn mobiel heeft m besloten neit te houden waardoor hij GONE is GONE D";


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    het spijt me zo, zo erg maar:



    wtf doe ik met mijn leven :'o


    You made my day :'D


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    (...)

    Wtf ga nou George posten x'D en die foto is best eng..


    i knew it :') eigenlijk verwachte ik niet dat Fred hem mee naar boven zou gaan sleuren en had een hele post van George klaar staan wat eigenlijk tien ik erger was dan dit, waardoor ik de hele post van haast vijfhonderd worden ging verwijderen en ik ging brainstormen hoe George dit zou gaan kunnen doen terwijl ik plotseling deze plaatje aan het creëren was x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••



    Het is echt verdomd lastig. De huidskleur is nooit precies hetzelfde dus dat is altijd een probleem. Dylan en Brant lijken gewoon op elkaar.


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:



    Het is echt verdomd lastig. De huidskleur is nooit precies hetzelfde dus dat is altijd een probleem. Dylan en Brant lijken gewoon op elkaar.


    Haha ik lig hier dubbel :'D Drinny


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    NoStranger schreef:
    (...)

    You made my day :'D


    mwuh, ik heb niets meer te doen :') even had ik de neiging om Campbell zijn gezicht op die van Simba the lion king te zetten, maar ik dacht van; 'dat gaat te ver.' x') dus nope.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Alles ging te snel. De ene moment zat ik op de bank door Leo met de meest fascinerende fles in mijn hand en het andere moment lig ik in Georges.. Freds…Georges. George. Armen en leken we een rare soort berg te beklimmen. Waardoor ik mijn ogen voorzichtig dicht deed zodat ik niet van de berg kon vallen tot er een deur opengegooid werd.
    ‘Kan ik hulp hebben hier? Hij was knalpoker aan het spelen met Leo en heeft teveel op. Ik weet niet goed wat ik moet doen en ik kan Leo nu even niet zien. Maar je kan Campbell het beste naar bed sturen denk ik. In welk jaar zit hij?’ ik voelde me van vervoer verwisselen naar haast identiek dezelfde armen voordat ik op iets zachts gedumpt werd.
    ‘Dronk te veel op. Perfect. Leo jij idioot. Dankjewel Fred. Waar is Leo nu?’ met dat voelde ik wat op mijn schouder waardoor ik vermoeid mijn ogen open deed en naar mijn- grote- sterke- George keek die mijn kin vast hield op een manier dat alleen hij kon doen.
    ‘Campbell, hoeveel heb je op? Hoeveel bekers.’ Zachtjes beet ik op mijn lip voordat ik zachtjes lachten en mijn armen- proberend om George heen te slaan die ik meteen met elkaar verbond doen ze zich achter zijn rug vonden. ‘Georgeeee.’ Met dat drukte ik hem dichter naar hem toe en plantte mijn hoofd tegen zijn buik gezien ik tot die hoogte kwam.
    ‘Leo is ge-wel-dig.! Ik snap… waarom hij je beste vriend is.. Oh, oh, oh George. Ik ben er achter gekomen… dat ik super slecht ben in knalpoker. Nog slechter dan in.. dan in.. waarom sta je zo ver af…. Georgeeee…. Volgende keer moet jij meedoen- anders maakt Leo me in.’ Giechelde ik zachtjes.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)

    mwuh, ik heb niets meer te doen :') even had ik de neiging om Campbell zijn gezicht op die van Simba the lion king te zetten, maar ik dacht van; 'dat gaat te ver.' x') dus nope.


    Oh mijn god nu ga ik dit ook doen als ik klaar ben met mijn posts.


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    (...)

    Oh mijn god nu ga ik dit ook doen als ik klaar ben met mijn posts.


    Oops je wist toch wel dat volgorde nu is; George- Camp- Fred? Oh merlin Fred heeft Ralf gwn gedumpt x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Oops je wist toch wel dat volgorde nu is; George- Camp- Fred? Oh merlin Fred heeft Ralf gwn gedumpt x'D


    O ja, natuurlijk.
    Hij moest Campbell weg brengen en Ralf die hobbelt toch wel achter hem aan :'D


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jonah Barret

    Opeens laat hij me los en schuift hij van me weg. ‘- Ik hou van niemand. Het was alleen maar om te testen. Ik hou van niemand.’ In mij lijkt iets te breken, maar ik zeg niets. Zijn hand doorboord de bank en ik weet niet goed wat ik moet zeggen. Ergens voel ik me opgelucht omdat het zoveel drama bespaart, maar aan de andere kant is het vreemd aangezien ik net het idee had dat het... Iets was.
          'Test het dan,' zeg ik terwijl ik naar hem toe buig en mijn lippen ruw op die van hem druk. Mijn hand leg ik in zijn haar terwijl ik met mijn andere hand hem naar me toe trek. Ik probeer te bedenken wat dit voor mij betekent maar ik weet het niet.
          'Oh mijn god, Jonah?' Meteen duw ik Kealan weg, wetend dat het al te laat is. Ik kijk op en zie, van alle mensen die deze kamer binnen hadden kunnen lopen, May staan. Ze kijkt alsof ze net een dood lijk heeft gevonden - waarschijnlijk die van mij als ze klaar met me is.
          'H-het is niet wat je denkt,' probeer ik, maar ik weet dat ik me nu al zo in de nesten heb gewerkt dat het waarschijnlijk precies is wat ze denkt.


    Spoiler alert: you will save yourself