• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Oh merlin; nu moet ik gaan posten "D'; merlin dit is moeilijk (A)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya



    Ik heb hem verbeterd.
    Nu ga ik dat doen met Campius. En dan met Cage.
    Er is geen foto van Ralf Ö


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:



    Ik heb hem verbeterd.
    Nu ga ik dat doen met Campius. En dan met Cage.
    Er is geen foto van Ralf Ö


    haha, Da's waar ook, ik had nooit een fc van Ralf opgezocht aangezien ik niemand knap genoeg vind x') eigenlijk had ik wel een oorspronkelijke maar die had ik weer verwijderd omdat iemand anders het al van me had afgepakt (cat)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Welke? Doe die opnieuw :'D


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    Welke? Doe die opnieuw :'D


    ik weet het niet meer D: het was in onze eerste rpg, dat was order of the phoenix (poging 1). ik ga even naar de rollentopic kijken, misschien vind ik hem weer terug :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Ietwat geamuseerd keek ik naar de kaarten wie Leo omdraaiden. Eerst wilde ik nog winnen- maar iets in me maakte het allemaal niet meer uit en snakte alleen maar naar drank. Merlin- ik was verslaafd eraan en liet dan ook mijn hand zenuwachtig langs de beker glijden. Ik. Moet. Meer.
    ‘Drie nul Saunders, weet je zeker dat je je niet terug wilt trekken?’ ik schudde strijdlustig mijn hoofd en gebruikte dit excuus om weer mijn bijgevulde glas te pakken en in een teug leeg te kiepen in mijn lichaam om daarna teleurgesteld naar het glas te kijken wier leeg was waardoor ik nerveus met mijn afgekloven nagels er tegen aan tikte terwijl ik niet eens meer in de gaten had dat Leo van zijn plek geduwd werd gezien ik alleen keek naar het goedje wat langzaam mijn glas vulde; wat haast hypnotiserend werkte. Ik hoorde zelfs niet ‘het is klaar’ terwijl ik de glas weer in een teug leeggooide. Merlin; per glas leek alles beter te worden; leek de wereld beter te worden en leek zelf ikzelf iets meer te worden, iets wat niet echt versterkt werd omdat iedereen wegliep waardoor ik ietwat verslagen achterbleef. ‘Waar gaat iedereen heen.’ Zei ik zachtjes voordat ik zachtjes lachte.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Moet ik wachten op Leo?


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    Moet ik wachten op Leo?


    Yep en ik ben ook bang op George x'D Camp gaat vermoord worden door 3 personen Forgeo x'D

    EDIT: ben ook bezig voor QUINOA

    [ bericht aangepast op 20 dec 2014 - 20:42 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Kealan-Dereck Moore

    Langzaam verscheen er een grijns op mijn gezicht toen ik zijn armen rond mijn nek voelde waardoor mijn neus haast geplet werd terwijl ik hem tot het eind aan toe gulzig terug zoenden terwijl voor het eerst in mijn leven het leek alsof ik iets goeds deed. Alsof ik niet afgekraakt zou worden; of mijzelf niet beter voor hoefde te doen dan ik was.
    ‘Kealan. Ik heb een vriendin. Ik hou niet van haar.’ Ik knikte langzaam terwijl ik zonder oogcontact te verliezen nog een kleine kus op zijn lippen drukte zoals kleine kinderen bij hun ouders deden.
    ‘Ik weet dat je niet van haar houd. Ze is het ook niet waard.’ Fluisterde ik bevestigend voordat ik even mijn blik naar zijn haar liet gaan om mijn hand daar een plukje recht te leggen.
    ‘Waarom kuste je Campbell langer dan míj; ben ik niet een betere kandidaat dan hem.’ Vroeg ik ietwat dwingend terwijl mijn ogen hem daarbij ook doorboorde. Mij kenden hij al zeven jaar en wilde me niet kussen terwijl hij Campbell zonder twijfel kuste. Ik was beter. Dat weet ik zeker. Ik was beter; knapper; aardiger; krachtiger en zeker slimmer en toch wist Jonah me daarover voor even onzeker te maken.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leo Jordaan

    Campbell Schudde met zijn hoofd en dronk zijn bijgevulde beker leeg waardoor mijn grijns breder werd waardoor ik uiteindelijk begon te lachen.
    ‘jij bent de beste, Campbell. Serieus!’
    Maar plotseling werd ik van het stoel af geduwd waardoor ik met mijn hoofd keihard tegen het vloer aankwam. Een afschuwelijke pijnscheut drong.
    ‘argh, Fred!’ riep ik toen hij mij bij mijn kraag greep en me omhoog trok.
    ‘Het is klaar,’ zei hij dan en trapte de spel om. Ik zag mensen die geschrokt naar ons staarden en gauw de trap op liepen om weg te lopen. Saunders was in tegendeel nog aan het drinken.
    ‘Merlin Fred! Rustig aan, het was maar een grapje!’ riep ik dan en trok me los uit zijn greep en duwde hem omver om dan wankelend langs de gevallen stoeltje te lopen en staarde naar het tafel. Al de kaartjes die om waren gevallen explodeerden op dezelfde moment en verdwenen uit zicht.
    ‘wat is er met jou de laatste tijd toch? Sinds jij iets met Auron hebt en George met Saunders zijn jullie haast mijn vijanden geworden terwijl we nog vrienden waren!’ riep ik teleurgesteld en keek om naar Campbell die aan het lachen was. Hij was dronken.
    Ik greep Campbell bij zijn schouder en trok hem mee richting de openhaarvuur en duwde hem de bank op. Nog maar een paar zevende jaars stonden serieus lachend naar ons te kijken en ergens wist ik dat Fred dit niet leuk vond. Maar alsnog. Het is niet dat ik jaloers ben dat ik plotseling de derde wiel ben geworden van Fred en George, maar ze doen alsof ze mij niet meer kennen. Ik duwde de gedachtes weg en toverde een grijns tevoorschijn, evenals de fles alcohol die ik uit de kasten tevoorschijn haalde. De dop rukte ik open en duwde de fles in Campbell zijn hand.
    ‘veel plezier, Saunders. Dit gaat een leuke avond worden. En jah, ik win.’ Zei ik dan en haalde nog een fles tevoorschijn.

    Ik ben echt helemaal in deze bij-personage ^^ misschien moet ik Leo aanmaken als een officieel personage van mij :’D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Camp word leo's BFF wel :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wanneer komt George? x'D of komt hij pas wnnr Camp de fles heeft leeggedronken? xD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Wanneer komt George? x'D of komt hij pas wnnr Camp de fles heeft leeggedronken? xD


    Jup ^^ hij komt na Campbell en Fred.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2014 - 20:58 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Jup ^^ hij komt na Campbell en Fred.


    ohoh x'D ik ben benieuwd of George hem hierna dumpt want idk; ik heb zo'n gevoel..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Meh het is zo stil :'l No Quinoa Cookie for any of you! :<


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya