• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    sla Ralf maar nu even over, ik weet niet echt wat ik met hem moet doen. want ik wil dat hij bij zijn beschermengel blijft en nu kan hij dus niets anders doen dan staan en zenuwachtig om zich heen zitten kijken


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    sla Ralf maar nu even over, ik weet niet echt wat ik met hem moet doen. want ik wil dat hij bij zijn beschermengel blijft en nu kan hij dus niets anders doen dan staan en zenuwachtig om zich heen zitten kijken


    Ik laat Campbell wel straks triomfantelijk 2 kaartjs winnen zodat Leo hem kan inmaken daarna :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Wacht ff x'D campbell moet eerst een beker of vijf leegdrinken voordat hij klaar is voor George x'D


    na een aantal veel bekers gaat hij sowieso Leo doden, Campbell komt later aan de beurt.

    misschien omdat hij dronken is gaat hij Fred per ongeluk kussen omdat hij dacht dat het George was :D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    na een aantal veel bekers gaat hij sowieso Leo doden, Campbell komt later aan de beurt.

    misschien omdat hij dronken is gaat hij Fred per ongeluk kussen omdat hij dacht dat het George was :D


    haha x'D oh nee dat kan ik George niet aan doen. hij bespringt George wel gewoon x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    haha x'D oh nee dat kan ik George niet aan doen. hij bespringt George wel gewoon x'D


    ik zweer, dit alles gaat deze keer echt wel fataal aflopen :'D ik ben nu echt wel bang voor Fred, puur omdat hij nu een heel wat slechtere humeur heeft ook x'o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    ik zweer, dit alles gaat deze keer echt wel fataal aflopen :'D ik ben nu echt wel bang voor Fred, puur omdat hij nu een heel wat slechtere humeur heeft ook x'o


    x'D indd; maar pas wel op; het is bekend dat Campbell héél aanhankelijk is/word wanneer hij dronken is x'D dat is ook minstens 1000x gezegd in vorige topic


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    meet Campbell:



    zeg eens eerlijk, Campbell lijkt een heel klein beetje op overly attached girlfriend x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    meet Campbell:



    zeg eens eerlijk, Campbell lijkt een heel klein beetje op overly attached girlfriend x')


    hahaha naww dat valt wel mee (A)ik bedoel hij wilt George zijn vleugels laten spreiden maar uhm :"D dat betekend niet dat als hij heel goed met andere mensen kan dat hij hun oogballen niet wil uitsteken en hun mondhoeken wilt uitsnijden (A)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    x'D indd; maar pas wel op; het is bekend dat Campbell héél aanhankelijk is/word wanneer hij dronken is x'D dat is ook minstens 1000x gezegd in vorige topic


    dat is juist eng x'D ik bedoel, bij GOF was hij ook dronken geworden door Viktor, geloof ik, en besprong George in de kamer van hoge nood en praatte over hoe mooi het plafond was of zo iets en dat was onwijs griezelig.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    hahaha naww dat valt wel mee (A)ik bedoel hij wilt George zijn vleugels laten spreiden maar uhm :"D dat betekend niet dat als hij heel goed met andere mensen kan dat hij hun oogballen niet wil uitsteken en hun mondhoeken wilt uitsnijden (A)




    rechts boven in. 100% Campbell x') want dat zei je ook een keertje xD


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)



    rechts boven in. 100% Campbell x') want dat zei je ook een keertje xD


    Haha neee hij zegt dat hij zijn hart uit wilt snijden en aan George wilt geven of George kon opeten. dat soort dingen; Serieus ik heb nog nooit dat enge mens gezien x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)

    dat is juist eng x'D ik bedoel, bij GOF was hij ook dronken geworden door Viktor, geloof ik, en besprong George in de kamer van hoge nood en praatte over hoe mooi het plafond was of zo iets en dat was onwijs griezelig.


    What can I say? Camp loves some George :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Haha neee hij zegt dat hij zijn hart uit wilt snijden en aan George wilt geven of George kon opeten. dat soort dingen; Serieus ik heb nog nooit dat enge mens gezien x'D


    ooit zei hij ook dat hij het liefst in George kon leven zodat hij hem nooit kon gaan verlaten of zo iets x') toen probeerde je me nog bang te maken. denk dat je dat tijdens kerstvakantie van GOF had gezegd wanneer ze in Forge slaapkamer zaten.

    overly attached girlfriend, ze heeft een youtube channel, echt een griezelige mens ja en mensen hebben om die reden allemaal memes van haar gemaakt x'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Jonah Barret

    ‘Merlin; Jonah. Niet zo gespannen. Ik wilde gewoon weten wat het was… met een jongen. Je hoeft er niet meer achter te zoeken dan er is.’ Hij wrijft met zijn vinger over mijn lippen en ik kijk in zijn lichtbruine ogen. ‘Je hoeft niet bang te zijn. Iedereen slaapt.’ Hij kijkt me niet meer rechtstreeks aan en ik merk dat mijn hart ontzettend hard tegen mijn borstkas aan beukt. ‘Ik weet dat jij dit ook wilt.’
          Ik voel zijn lippen weer tegen de mijne aan en dit keer ben ik me er wel goed van bewust wat er aan de hand is. Ik sla mijn armen om zijn nek heen en trek hem dichter naar me toe. In mijn hoofd probeer ik te bedenken wat dit nou eigenlijk is. De woorden van Kealan zorgen ervoor dat ik niet meer weet wat ik moet denken.
          'Kealan,' fluister ik nadat ik hem los heb gelaten, 'ik heb een vriendin.' Het is zo. May en ik hebben voor de vakantie onze ruzies aan de kant gezet en nu hebben we weer een relatie. 'Ik hou niet van haar.' Ik zeg het voor ik eigenlijk echt besef wat ik nu aan het doen ben.

    Fred Weasley

    ‘Wees geen spelbreekster, Fred.’ Opeens voel ik dat ik ontzettend boos word. Spelbreekster galmt het na in mijn hoofd.
          ‘Fred.. George heeft het goedgekeurd; volgens mij zocht hij jou.. ergens boven.’ Ik rol met mijn ogen. Natuurlijk laat George Campbell achter met Leo Jordaan voor een spelletje knalpoker. Zo dom is George niet.
          ‘Maar een vriendschappelijke potje knapoker, is er toch niets ergs aan? Het is ook laat; misschien moet je slapen Fred. Je ziet er bleekjes uit.’ Ik doe moeite om hem niet bij zijn kraag te pakken en in elkaar te slaan. De laatste keer dat ik dat had, was ik onder invloed van Aleksander. Campbell drinkt een bekertje alcohol en ik wil er iets over zeggen maar weet niet wat.
          ‘Kan je het niet volhouden, Campbell? Heb geduld, je zult snel gaan verliezen en dan kun je wel een hele fles leegdrinken.’ Andere mensen geven Campbell drank en ik heb van George gehoord dat Campbell en drank geen goede combinatie zijn.
          Na een tijdje spring ik woedend op en duw ik Leo van zijn stoel af. Om me heen beginnen mensen te joelen en te schreeuwen, maar ik let er niet op en trek Leo aan zijn kraag omhoog.
          'Het is klaar,' zeg ik duidelijk en ik trap het spel om. Iedereen kijkt me bang aan en veel van de mensen gaan naar bed.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2014 - 20:20 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    SphinxX schreef:
    (...)

    ooit zei hij ook dat hij het liefst in George kon leven zodat hij hem nooit kon gaan verlaten of zo iets x') toen probeerde je me nog bang te maken. denk dat je dat tijdens kerstvakantie van GOF had gezegd wanneer ze in Forge slaapkamer zaten.

    overly attached girlfriend, ze heeft een youtube channel, echt een griezelige mens ja en mensen hebben om die reden allemaal memes van haar gemaakt x'D


    haha serieus shit; ik lijk op dat mens x'D want ik heb haar nooit bekeken; maar zeg dezelfde dingen (A)

    Ik herinner me nog dat Camp, George in zijn kont geknepen had tijdens t liefdesdrankje (x'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya