• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••



    Dit is May.


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:



    Dit is May.


    kan r niet zien :'(heb trouwens met camp gepost wist niet of je het wist xd

    nu kan ik r plotseling wel zien..

    [ bericht aangepast op 20 dec 2014 - 22:27 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wat is je nieuwe profielfoto?


    Spoiler alert: you will save yourself



    Ik heb nu serieus tranen van het lachen. What have I done?


    Spoiler alert: you will save yourself

    heheh :< reageer op Camp & Georgee ik ben zo nieuwsgieruggg :'(

    En dat is ofc... Dylan.. How could you askd? I would never betray him <3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    NoStranger schreef:



    Ik heb nu serieus tranen van het lachen. What have I done?


    Oh.... My.... God... en dan sla je het op onder Kealathan x'D niet als Kea.... wat had ik ook al weer verzonnen? Sws Quinoa :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ja ja ik ga typen. Ik had alleen even een verschrikkelijke lachbui door mijn foto.


    Spoiler alert: you will save yourself



    ik verveel me :o


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Leora schreef:
    (...)

    Oh.... My.... God... en dan sla je het op onder Kealathan x'D niet als Kea.... wat had ik ook al weer verzonnen? Sws Quinoa :'D


    Ja sorry. Ik kan niet stoppen met lachen. Dit faalt zo zwaar. Dylan ziet er bijna chagrijnig uit. Echt zo van 'ik heb hier helemaal geen zin in'.


    Spoiler alert: you will save yourself

    SphinxX schreef:



    ik verveel me :o


    Denk alvast na wat je met Camp gaat doen :'D fred komt nog and you'll be again x'D omfg die picca is eng :'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    NoStranger schreef:
    (...)

    Ja sorry. Ik kan niet stoppen met lachen. Dit faalt zo zwaar. Dylan ziet er bijna chagrijnig uit. Echt zo van 'ik heb hier helemaal geen zin in'.


    Mijn personages zijn altijd de vrouw he x'D mijn Dylans krijgen altijd de Boobs x')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Mijn personages zijn altijd de vrouw he x'D mijn Dylans krijgen altijd de Boobs x')


    Sorry maar die foto paste gewoon het beste. Volgende keer zal ik het anders doen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    (...)

    Sorry maar die foto paste gewoon het beste. Volgende keer zal ik het anders doen.


    Maakt niet uit.. ben 't middels al gewend x'd...


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fred Weasley

    ‘Dronk te veel op. Perfect. Leo jij idioot. Dankjewel Fred. Waar is Leo nu?’ Ik haal mijn schouders op. 'Campbell, hoeveel heb je op? Hoeveel bekers.’ Campbell is zo overduidelijk dronken dat ik me echt zorgen begin te maken.
          ‘Georgeeee. Leo is ge-wel-dig.! Ik snap… waarom hij je beste vriend is.. Oh, oh, oh George. Ik ben er achter gekomen… dat ik super slecht ben in knalpoker. Nog slechter dan in.. dan in.. waarom sta je zo ver af…. Georgeeee…. Volgende keer moet jij meedoen- anders maakt Leo me in.’ Ik rol met mijn ogen. en kijk naar Campbell.
          'Ik ga nog even naar Ralf toe.' Zonder nog iets te zeggen loop ik weg. Hij heeft geen idee wat er gaat gebeuren en ik kan het hem niet vertellen. Sowieso nu niet, hij heeft wel iets anders aan zijn hoofd. Maar er is altijd iets, nooit is het goede moment. Ik moet hem gaan vertellen dat ik ga sterven, hoe doe ik dat?
          In de leerlingenkamer negeer ik Leo en loop ik meteen naar Ralf toe. 'Wil je nog wat gaan doen of niet? We kunnen nog naar buiten gaan of zoiets? Vilders kunnen we makkelijk ontlopen, geloof me. Dat heb ik al zo vaak gedaan.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kealan-Dereck Moore

    ‘Test het dan.’ Verbaasd keek ik op; vol in mijn beste vriend gezicht die in een rap tempo dichterbij kwam en ruw zijn lippen op die van mij drukte en mijn hand in mijn haar gooide voordat ik naar hem toegetrokken werd. Merlin. Waarom doet hij me dit aan. Net wanneer ik mijn hand tegen zijn zij te drukken om meer grip te hebben moest zo nodig de bitch van het jaar het onderbreken.
    ‘Oh mijn god, Jonah?’ met dat werd ik zo snel weggeduwd dat ik met een klap tegen de bank terug belande. ‘H-het is niet wat je denkt.’ In een rap tempo keek ik van Jonah voordat ik kil naar May keek.
    ‘Het is precies waar het op lijkt.’ Met een nadruk op precies terwijl ik haar keel het liefst dicht wilde knijpen terwijl ik haar hoofd kapotsloeg op de kille koude kerkers-vloer.
    ‘Precies. Niet iedereen kan voldoen aan zijn eisen.’ Met dat bekeek ik haar grondelijk voordat er een hatelijke grijns op mijn gezicht gleed. ‘En jij vooral niet. Het verbaasd me dat hij het nog zo lang vol heeft weten te houden. Dus doe maar iets waar je goed in bent- in een hoekje lopen janken als een eerste klas baby.’


    laat maar, ik snap precies nu waarom mijn Dylans de meisjes zijn.... Rawrrr <'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya