• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    ‘Mijn eerste nacht is allang geweest; George. De eerste avond in het ziekenhuis bed; ik denk dat ik liever een heel jaar op de grond slaap dan nog een voet nog in de ziekenzaal zet als het voor mijzelf is. Daarnaast is het beneden niet gevaarlijk; gezien je niet kan verdwijnselen of verschijnselen in Zweinstein en ik heb zelf ook aantal jaar thuis en Klammfels overleefd; dus koud krijgen doe ik het ook niet.’
    Hij drukte een kus op mijn kaak en verward keem ik maar toe.
    ‘Weltrusten, George.’ en met dat glipte hij de kamer uit. Hulpeloos bleef ik staan en schudde met mijn hoofd.
    'Je zal die deken vandaag nog krijgen!' Riep ik hem nog achterna waarna ik achteraf nog nog lachte en me omdraaide. Hij weet dat ik koppig ben. Als hij slaapt, loop ik gewoon naar beneden toe en gooi mijndeken over hem heem. al moet ik wakker blijven tot hij in slaap valt, hij krijgt die deken.
    Ik opende maar weer de knoopjes van mijn blouse open en trok die gauw uit om vervolgens mijn pyjama uit mijn hutkoffer te halen die ik aantrok. Zo trok ik ook mijn broek omlaag en gooide het op mijn bed neer om de onderstuk ook aan te doen. Het is een simpele grijs-groen achtige pyjama met knoopjes. Fred heeft, zoals gewoonlijk, lrecies dezelfde. Het is ook al middernacht geworden en als ik dus nu uit deze kamer zou gaan lopen zou er van iedere hoek wwn snuek komen. Alleen de zevende jaara zijn nog op. Maar liever wacht ik op Fred voordat ik een stap naar beneden, de kleine menigte van Leo in zal gaan lopen. Dus sprong ik maar mijn bed op en ging ewn keer met mijn hand door mijn haren voordat ik mijn toverstok tevoorschijn haalde en er mee maar bwgon te spelen.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    heb ik al vertelt dat Campbell bijt in zijn slaap (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Nee x') hij zal die verdomde deken krijgen leora, hij zal die krijgen..

    Maar nu hebben we niets meer te posten. Dan maar wachten op Linde. Omfg ik ben bangvoor haar plannetje met Fred :'(


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Nee x') hij zal die verdomde deken krijgen leora, hij zal die krijgen..

    Maar nu hebben we niets meer te posten. Dan maar wachten op Linde. Omfg ik ben bangvoor haar plannetje met Fred :'(


    Hmmm.. Misschien kan je Leo spelen die camp lastig gaat vallen? ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Hmmm.. Misschien kan je Leo spelen die camp lastig gaat vallen? ^^


    Oeeh, een nieuwe bij personage ^^ ik ga akkoord (Y)

    Alleen moet jij wel eerst posten (: misschien kan camobell iets aan hem vragen of zo :') iets iver george maybe xq of natuurlijk iets over hogwarts zelf (: maar pas wel op, leo floept te veel informatie eruit dus campvell gaat spijt krijgen dat hij tegen leo is aangekomen.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Oeeh, een nieuwe bij personage ^^ ik ga akkoord (Y)

    Alleen moet jij wel eerst posten (: misschien kan camobell iets aan hem vragen of zo :') iets iver george maybe xq of natuurlijk iets over hogwarts zelf (: maar pas wel op, leo floept te veel informatie eruit dus campvell gaat spijt krijgen dat hij tegen leo is aangekomen.


    Ik laat Campbell wel als een bang hertje langs de snelweg aan een tafeltje kruipen. Ik denk dat Leo omdat hij zich uit verveling Camp gaat lastigvallen x'D of hij valt van de trap? Je mag kiezen :'D ik durf namelijk camp niks te laten vragen aan leo :'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    ik denk trouwens dat Leo, Campbell vanzelf wel verjaagd naar George; welk jaar zit Leo eigenlijk? x'D

    [ bericht aangepast op 18 dec 2014 - 22:59 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    ik denk trouwens dat Leo, Campbell vanzelf wel verjaagd naar George; welk jaar zit Leo eigenlijk? x'D


    Ook zeven, geloof ik :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Ik laat Campbell wel als een bang hertje langs de snelweg aan een tafeltje kruipen. Ik denk dat Leo omdat hij zich uit verveling Camp gaat lastigvallen x'D of hij valt van de trap? Je mag kiezen :'D ik durf namelijk camp niks te laten vragen aan leo :'3


    Doe maar wat je wilt x') de eerste lijkt wel goed :p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ook zeven, geloof ik :')


    aww (x dan rent Campbell terug naar papa George en dan stalkt Leo hem naar boven. Arme Campbell x'D

    oh god' Leo kent hem dan ook nog als de zwerkbalspeler D: Leo gaat Campbell echt breken x')

    [ bericht aangepast op 19 dec 2014 - 9:54 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Langzaam liep ik de trap af terwijl ik nerveus aan mijn nagels begon te bijten. Merlin; ik deed misschien wel zo zelfverzekerd naar George; maar ik stond de bibberen op mijn benen om het feit dat ik zo dadelijk vreemde mensen alleen onder ogen moest komen; wat betekende dat ik deze keer niet achter George of Nathaniel kan verschuilen.
    Stiekem keek ik naar een groepje leerlingen die luidruchtig een spelletje aan het doen was. Waarschijnlijk zouden George en Nathaniel voor de gezelligheid naar ze toegelopen zijn, maar ik. Ik maakte een grote bocht om ze heen om eenzaam aan een tafeltje te zitten waar ik nerveus met mijn kont op schoof om vervolgens de raam uit te kijken waar een rustiek schouwspel plaatsvond.
    Het enige wat zichtbaar leek waren de takken van de bossen en een lampje uit- als ik het goed kon zien het jachtopzienershuisje. Nerveus keek ik zachtjes om me heen in de hoop dat ik door niemand nog ben opgevallen. Ik hoopte dan ook dat iedereen langs me heen zou lopen vanavond zodat ik eenzaam in het hoekje kon blijven zitten; zonder rare blikken te krijgen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oh merlin, dit gaat zo erg leuk worden =')



    Leo Jordaan

    'Kom op, Katie! Waarom niet?'
    'Omdat dit pas de eerste schooldag is. Laat me even bijkomen, Leo!' Riep katie en ik rolde even met mijn ogen.
    'Wacht maar tot Fred en George komen! Ze gaan je wel overtuigen. Niet eens, ze gaan deze kamer ondersteboven keren.'
    'Dacht het niet.' Lachte Katie en stond op om weg te lopen.
    'Heei heei! Ik ben nog niet uigepraat!'
    'Wees wat rustig, Jordaan. Iedereen is moe, dit is niet eens nog ons eerste dag.' Hoorde ik iemand zeggen die ook naast mij op het bankje ging zitten. Ik zucht zachtjes en sprong dan op.
    'Een eerste dag voor een feestje dan? Eindelijk is de dag aangebroken, de dag waar wij weer eens verlost zijn van onze ouders.'
    'En professoren, mr. Norks en Filders er in plaats komen.' Ik keek me om naar de meisje die het zei en begon te giechelen.
    Ik wilde er wag tegen op zeggen maar mijn blik viel plotseling op Campbell Saunders neer die alleen aan een tafel zat,vlak bij het raam. Ik sprong naar hem toe en riep spontaan; 'heei allemaal! Dit is Campbell Saunders in onze leerlingenkamer! De wereldberoemde zwerkbalspeler.. naja, ex zwerkbalspeler dan.'
    Ik hoorde mensen fluiten en lachen wat me deed lachen en kwam tegenover Campbell Saunders zitten.
    'Zo Campbell Saunders! De ex-wereldberoemde zwerkbalspeler de grote gryffindor van Zweinstein en de vriendje an de grote en beroemde foppenmaker van heel het school; George Weasley. Wat heb jij toch veel namen zeg!' Riep ik enthousiast.
    'Zeg eens Campbell, wat zie je in merlijns naam in George? Ik bedoel, hii is de meest on serieuze persoon die ik ooit gekend heb! Zeg, je moet overigens in het zwerkbalteam van Gryffindor spelen! Oh merlin, de commentator van al jouw wedstrijden van dit jaar zou stuk gaan.' En trots wees ik naar mezelf.


    Over-enthousiast x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Jonah Barret

    ‘Ik heb al genoeg Weasleys en Saunders gezien voor vandaag. Per slot van rekening ben ik benieuwd of er nog wat leuks is gebeurd; ik zat namelijk de hele dag opgesloten bij die vieze mudbloods in de klassenoudste coupe.’ Hij trekt me mee richting de kerkers en ik glimlach een beetje. ‘Rooky komt trouwens in leerjaar 7; ik zou het niet erg vinden- als je me liet zitten om naast hem te zitten. Zolang je hem maar niet de hele tijd gaat betasten.’ Ik rol met mijn ogen.
          'Mudblood,' zeg ik als ik voor de leerlingenkamer sta. De deur vliegt open en ik loop naar binnen. De leerlingenkamer is vol, maar als ik naar de banken loop en een paar eerstejaars dreigend aankijk, is er opeens heel veel plek. Ik neem plaats op een van de banken en kijk naar Kealan.
          'Als jij mij zeg maar de hele tijd naar Saunders toe duwt en mij zeg maar 'dwingt' om vrienden met hem te worden, komt alles goed. Als we morgen les hebben, kun je bijvoorbeeld Weasley weg trekken zodat ik naast Saunders kan gaan zitten.' Even leun ik gemakkelijk achterover en dan kijk ik weer naar Kealan. 'Ooit gehoord van good cop, bad cop?'

    Fred Weasley

    'Dat- hopelijk schrikt dat de eerste jaars niet af.' Ik zie duidelijk aan hem dat hij iets anders wil vragen en twijfel ook of ik het wil gaan vertellen. 'Ben- ben je verdrietig?' vraagt hij en ik trek hem mee, niet naar de leerlingenkamer maar naar een ongebruikt lokaal. Het is er donker, maar ik doe het licht aan. Daarna sluit ik de deur en doe ik die ook op slot.
          'Ralf,' zeg ik zachtjes terwijl ik naar hem toe loop. Als ik bij hem ben pak ik zijn hand vast. 'Er zijn dingen die ik je niet heb verteld. Nou ja, één ding. Ik kon het je niet vertellen, omdat ik bang was... Ik was bang dat je me zou verlaten. Hoewel dat eigenlijk precies is wat je moet doen.' Ik sluit mijn ogen en probeer niet te huilen. Ik moet sterk blijven, voor Ralf.
          'In de zomervakantie was ik stiekem naar de Wegisweg geslopen omdat ik wat inkopen wilde doen voor producten die George en ik aan het ontwerpen zijn. Daar kwam ik professor Zwamdrift tegen. Ze was drank aan het kopen, maar toen ze mij zag begon ze tegen me te praten. Net toen ik weg wilde lopen, maakte ze...' Ik kan het even niet meer houden en ga zitten op één van de tafels. 'Ze maakte een profetie. Niet zo een die ze verzint, het was een echte profetie. Ik heb het aan Perkamentus gevraagd.' Even kijk ik naar het plafond, waarna ik verder ga.
          'In de profetie zei ze dat de oorlog door zou gaan. Velen zullen sterven, waaronder...' Geen geluid komt meer uit mijn keel. Ik kan dit niet, ik kan het niet aan hem vertellen. 'Waaronder ik. Ik zal nooit de leeftijd van éénentwintig bereiken. Ik wil je niet alleen laten, Ralf.' Eindelijk komen de tranen en ik trek hem in een omhelzing.
          'Als je me wil verlaten dan snap ik dat. Ik moet zo min mogelijk mensen pijn doen.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    OMFG FRED NEE, SHIT, WAAROM, NEE, NIET DOOD GAAN ;-;


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Muahahaha


    Spoiler alert: you will save yourself