• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Altijd als ik LOTR ga kijken of The Hobbit krijg ik boze blikken als ik per ongeluk al ga zeggen wat ze gaan zeggen :'3


    Dat ken ik :'D
    Mijn zusje wil altijd Twilight met me kijken en dat is echt enorm saai, dus vervang ik de namen voor eten.
    'Dad, pizza is in my life' is mijn favoriet. :'D


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    ‘Dat is afschuwelijk zonde..’ ik keek verbaasd omhoog maar in plaats van Georges’ gezicht triest te zien staan stond er een brede grijns afgebeeld.
    ‘Kom- zullen we alvast naar de slaapkamers gaan.’
    ‘Oh- heei George! Gaan jij en Fred nog wat laten ontploffen dit jaar? Ik hoorde van Ron dat jullie twee koffers volgepropt hadden met allerlei zelfgemaakte producten en grappen en al. Ik MOET ze zien!’ ik probeerde maar krampachtig te focussen op iets anders dan het gesprek om George wat privacy te geven hoewel dit moeilijk ging gezien George me nog vast had en iets hierin liet me twijfelen. Wilde George wel dat al zijn vrienden en kennissen dat hij- dat hij op jongens viel; en nog wel op mij- of had hij het niet meer in de gaten- deels om het feit dat de hele wereld het waarschijnlijk weet omdat ik zonodig met mijn tong in zijn mond moest wezen; iets wat ik nooit meer zou doen; deels omdat ik geen flauw idee of hij het fijn vond- of afschuwelijk.
    ‘Zal je even moeten wachten op Fred, Jordaan. Hij is ergens op de gang en deelt zijn liefde momenteel niet aan grappen uithalen maar aan Ralf.’ Met dat trok hij me mee langs de jongen en ik glimlachte maar beleefd- hoewel ik geen flauw idee had of dat wel wijs was- niet dat ik daar lang over na moest denken gezien we middels op de trappen liepen waar George al een deur open deed waar diezelfde kamer open ging als waar ik vorig jaar in slaap gevallen was.
    ‘Lekker warm he? Merlin, ik heb mijn bed gemist.’ Ik glimlachten maar terwijl George mij los liet en de bed leek te omhelzen voordat hij zijn koffer onder het bed vandaan greep.
    ‘Zeg; Campbell, jij hebt nog geen bed he..? Waar ga jij vandaag slapen? Als-als je wilt kan ik jou mijn deken geven zodat je misschien voor vandaag op de bank.. – nee, ik bedoel – ik weet dat je je misschien ongemakkelijk kan gaan voelen om.. naast iemand te slapen, vandaar dat ik bank zei. Ik bedoel- waar is jouw hutkoffer.’ Ik schudde mijn hoofd voordat ik maar wat onzeker aan Georges shirt plukte die ik aan had.
    ‘Ik ben Klammfels gewend- dus ik kan mijzelf ook wel op de grond redden; tenzij- ik bedoel ik snap dat het nogal- raar is- voor je mede kamer genoten- dus kan ik wel in de leerlingenkamer blijven tot iedereen weer wakker is; dat is geen enkel probleem - niks gaat veranderen voor je. Dat heb ik je belooft.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Altijd als ik LOTR ga kijken of The Hobbit krijg ik boze blikken als ik per ongeluk al ga zeggen wat ze gaan zeggen :'3


    Dat ken ik :Y) niemand wilt films met mij kijken die ik al gezien heb omdat ik dan continu door bkijf ratwlen over wat er gaan of kan gebehren of sta te lachen of rowpen if schreeuwen en ze ga irriteren om naar hun gezichten en reacties te staren ect. :'3


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    NoStranger schreef:
    (...)

    Dat ken ik :'D
    Mijn zusje wil altijd Twilight met me kijken en dat is echt enorm saai, dus vervang ik de namen voor eten.
    'Dad, pizza is in my life' is mijn favoriet. :'D


    haha ik haat Twilight :'x ik heb het zelfs noooit een kans gegeven om mij te brainwashen zoals vele anderen :'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Dit staat tussen zoveel spoilers omdat dit een awkward confession is.
    Ik moet nog steeds huilen om Boromirs dead :'(


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    haha ik haat Twilight :'x ik heb het zelfs noooit een kans gegeven om mij te brainwashen zoals vele anderen :'3



    Omg ik haat het zo erg he ^^ mijn zus en moeder, ja, moeder zelfs wat afschuwelijk eng is, is twilight letterlijk hun leven. Toen ik 12 was gaven ze de harry potter boeken aan mij waar ik dus verslaafd aan was geworden. En toen ik bezig was met het lezen van goblet of fire- denk ik- gaven ze me ook twilight. Ik haatte het en mijn zus zei keerop keer om die boek uiteindelijk te lezen waardoor ik maar de omalag van twilight eruit haalde, om het boek van harry potter gooide en gewoon harry potter ging kezen en elke keer als mijn zus mijn kamer binnen kwam lopen dacht ze dat ik twilight aan het lezen was ^-^ maar nooit kwam ik verder na een bepaalde bladzijde en ik keek verplicht met mijn famile mee naar de films ):


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    ‘Ik ben Klammfels gewend- dus ik kan mijzelf ook wel op de grond redden; tenzij- ik bedoel ik snap dat het nogal- raar is- voor je mede kamer genoten- dus kan ik wel in de leerlingenkamer blijven tot iedereen weer wakker is; dat is geen enkel probleem - niks gaat veranderen voor je. Dat heb ik je belooft.’
    Ik frondte mijn voorhoofd en gooide mijn hutkoffer dicht om op te kunnen staan en vervolgens twug naar Campbell te lopen.
    'Campbell Saunders; veranderingen zijn geweldig. En helemaal als het met jou te maken heeft. Ik wil dit schooljaar niet doen alsif jij er niet bent.'
    Ik grijnsde even en greep gauw met beiden handen naar die van hem.
    'En ik zei het al eerder; je bent en zal van mij zijn.' Fluisterde ik met een kleine grijns voordat ik een kus op zijn hand drukte.
    'Maar aan de andere kant wil ik je niet alleen laten daarzo. Ik vertrouw het niet bepaald. Maar als je het tocb wilt, geef ik jou mijn deken. Want, naja, ik overleef het wel en ik wil wel je je eerste nacht comfortabel gaat voelen..' maakte ik mijn zin af en liet zijn hand weer gaan.

    Hij wilt dat je het niet koud krijgt, campiee ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Camp en george.. gaan serieus ruzie krijgen over een deken...


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Campbell Saunders; veranderingen zijn geweldig. En helemaal als het met jou te maken heeft. Ik wil dit schooljaar niet doen alsof jij er niet bent. En ik zei het al eerder; je bent en zal van mij zijn.’ fluisterde hij het laatste gedeelte waarbij hij mijn handen pakte en mijn buik vreemd tintelde; wat niks te maken had met de steken in mijn zij terwijl ik verlegen toekeek hoe George een kus op mijn hand drukte.
    ‘Maar aan de andere kant wil ik je niet alleen laten daarzo. Ik vertrouw het niet bepaald. Maar als je het toch wilt, geef ik jou mijn deken. Want, naja, ik overleef het wel en ik wil wel je je eerste nacht comfortabel gaat voelen.’ Ik trok verbaasd een wenkbrauw op.
    ‘Mijn eerste nacht is allang geweest; George. De eerste avond in het ziekenhuis bed; ik denk dat ik liever een heel jaar op de grond slaap dan nog een voet nog in de ziekenzaal zet als het voor mijzelf is. Daarnaast is het beneden niet gevaarlijk; gezien je niet kan verdwijnselen of verschijnselen in Zweinstein en ik heb zelf ook aantal jaar thuis en Klammfels overleefd; dus koud krijgen doe ik het ook niet.’ Zachtjes drukte ik een kus tegen zijn kaak. ‘Weltrusten, George.’ Ik trok een mondhoek omhoog voordat ik mijn handen uit die van hem haalde en de kamer verliet.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    CAMPBELL SAUNDERS ga niet weg zonder een deken, kussen en een teddy bear :'3


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    CAMPBELL SAUNDERS ga niet weg zonder een deken, kussen en een teddy bear :'3


    George is zijn teddybear x') So no can't do


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Nee merlin teddy camPbELL SAUNDERS!!! JiJ GAaAt DAT DEKEN NU PAKKEN OF JE GAAT ONDER HET matras zodat ze alsnog warm blijft ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Nee merlin teddy camPbELL SAUNDERS!!! JiJ GAaAt DAT DEKEN NU PAKKEN OF JE GAAT ONDER HET matras zodat ze alsnog warm blijft ^^


    Hes gone already ('x so no can do

    [ bericht aangepast op 18 dec 2014 - 22:30 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Vind je het erg als George hem tegenhoud (net als altijd) want ik wil niet dat hij zonder een DEKEN VERTREKT D= HIJ HEEFT EEN DEKEN NODIG ;-;


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Vind je het erg als George hem tegenhoud (net als altijd) want ik wil niet dat hij zonder een DEKEN VERTREKT D= HIJ HEEFT EEN DEKEN NODIG ;-;


    Hij gaat toch de deken niet nemen want hij vind George belangerijker dan zichzelf en wilt niet dat George kou vat- gezien Campbell dit zelf de afgelopen maanden heeft moeten doen. Het is niet alsof er een kussen en bed in the middle of nowhere staat. Hij gunt George het beste van 't beste 9;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya