• Twee families die vechten om de macht van Chicago. Een Spaanse familie en een Amerikaanse familie. De twee families hebben voor jaren, generaties gevochten om de macht van de stad, maar er is nog steeds geen winnaar uit de doos gekomen.
          Het was twee weken stil geweest tussen de twee families, totdat de Amerikaanse familie een drugslading van het buitenland binnenkreeg en die moest vervoeren naar het hoofdkwartier. Door een infiltrant van de Spaanse familie die bij de Amerikaanse was en vertelde ze om zo snel mogelijk te komen om de drugslading te kapen van de familie. De Spanjaarden kwamen al snel, maar de Amerikaanse familie wist dat er een mogelijke aanval was van hun, dus ze waren voorbereid, maar niet zo goed als de Spanjaarden. Alles was blijkbaar voor niets voor de Amerikanen, er kwam een familielid om en de drugs waren gekaapt. Maar ze waren er zeker van dat ze ooit op een dag wraak zouden nemen.

    • Rollen

    Spaanse familie

          • Tyler Lorencio - infiltrant bij A Orton
          • Jongen Gently
          • Louis James Rawhide
          • Francesca Lolita C_A_L_M_
          • Noëlia `Nola` Fernanda Gently
          • Isabelle "Belle" Sempre

    Amerikaanse familie •
          • Jacelyn Amelia - dochter van de 'baas' Sangster
          • Isimat
          •
          • Jeremiah Anthony Faragio Keynes
          • Jongen NecklessOfHope
          • Caith Joél Denys

    • Invullijstje
    • Familie
    • Volledige naam
    • Nationaliteit
    • Leeftijd
    • Karakter
    • Uiterlijk
    • Extra


    • Regels
          • Er is een minimum van 250 woorden
          • Er wordt een praattopic aangemaakt, dus gelieve niet OOC praten in het speeltopic
          • 16+ is toegestaan, maar houd het netjes
          • Ruzie IC is toegestaan, OOC natuurlijk niet
          • Alleen Orton of ik maken de topics aan
          • Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 2 jan 2015 - 14:48 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Het maakt mij ook niet uit, anders maak ik wel gewoon een personage en kijk ik later wel bij wie die hoort :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Moet je met iedereen die bij de Spaanse familie zit de achternaam bepalen, gezien ik gewoon even snel een achternaam heb gepakt.
    ;"3


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Rawhide schreef:
    Het maakt mij ook niet uit, anders maak ik wel gewoon een personage en kijk ik later wel bij wie die hoort :')


    Ah, Denys weet ook niet waar ze haar personage moet neerzetten. Dus je kan nog kiezen :'))


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik zei toch Amerikaans D:


    That is a perfect copy of reality.

    Rodriguez?


    Bowties were never Cooler

    C_A_L_M_ schreef:
    Rodriguez?


    Spanjaarden hebben twee achternamen, dragen die van hun ouders toch?


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Gently schreef:
    (...)

    Spanjaarden hebben twee achternamen, dragen die van hun ouders toch?


    Ja klopt, eerst die van de vader en daarna de moeder. Heet de vader Rodriquez-blabla en de moeder Martinez-blabla, dan wordt het Tyler Rodriguez-Martinez xd

    [ bericht aangepast op 28 dec 2014 - 18:08 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Maar niet iedereen heeft toch dezelfde moeder en vader? Dus sommigen kunnen bijv. Rodriguez-Sanchez zijn en anderen bijv. Rodriguez-Ramirez en weer anderen Sanchez-Martinez?


    Bowties were never Cooler

    Denys schreef:
    (...)

    Ja klopt, eerst die van de vader en daarna de moeder. Heet de vader Rodriquez en de moeder Martinez, dan wordt het Tyler Rodriguez Martinez xd


    Ik heb toch wel wat in mijn hoofd zitten, xD. Ik persoonlijk zou bij mij gekozen achternaam willen blijven, maar ik ben ook wel nieuwsgierig naar de anderen.
    c:


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Mij maakt het allemaal niet uit, ik heb sowieso geen achternaam bij mijn personage staan haha


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Gently schreef:
    (...)

    Ik heb toch wel wat in mijn hoofd zitten, xD. Ik persoonlijk zou bij mij gekozen achternaam willen blijven, maar ik ben ook wel nieuwsgierig naar de anderen.
    c:


    Haha. Ik heb wel even gespiekt in mijn Spaans-boek hoor, als het fout was, dan zou ik best falen xd


    That is a perfect copy of reality.

    Ieh, ik word hier zelf kriebelig van. Zullen we dan een naam voor de gehele familie bedenken als groep? Dus dan hebben we niet het probleem dat iedereen een andere vader/moeder heeft dan iemand anders. De Amerikanen delen dan wel de achternaam, maar de Spanjaarden die moeten geloof ik even kijken hoe dat gaat :'))


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Denys schreef:
    (...)

    Haha. Ik heb wel even gespiekt in mijn Spaans-boek hoor, als het fout was, dan zou ik best falen xd


    Het is waar. Mijn opa is Spaans dus dat weet ik wel zeker.

    Ik maak mijn rol trouwens zo snel mogelijk. Sorry dat het zo lang duurt.


    She was always looking for more..



    • Familie
    Amerikaanse
    • Volledige naam
    Caith 'Cai' Joél ..
    • Nationaliteit
    Amerikaans, al heeft hij een Ierse naam.
    • Leeftijd
    21, 2O december
    • Karakter
    • Beschermend over zijn geliefden
    Cai is een jongen die erg beschermend is over zijn familie, vooral over zijn zussen. Zijn broers moeten het vaak zelf maar uitzoeken. Cai vindt het vreselijk als zijn familie problemen hebben met anderen of andersom en hij niet kan helpen omdat hij er niets van weet. Gelukkig voor Cai - minder gelukkig voor anderen overigens - heeft Cai het snel door als er iets voor hem wordt achtergehouden. Cai vindt ook dat hij het recht heeft om de vrienden en vriendjes van zijn zussen te keuren, tot ergernis van de meiden. Wel heeft Cai een goede band met zijn familie. Cai zal dan ook alles doen om zijn familie te beschermen, al kan het zijn dood worden. Cai houdt er trouwens ook van om zijn zusjes te pesten.

    •Sarcastisch
    • Lichtelijk sadistisch
    • Snel reactievermogen
    • Eerlijk
    • Uiterlijk
    Logan Lerman
    • Extra

    [ bericht aangepast op 3 jan 2015 - 16:40 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Gently --> Amaris


    "Satan's friendship reaches to the prison door."