• Twee families die vechten om de macht van Chicago. Een Spaanse familie en een Amerikaanse familie. De twee families hebben voor jaren, generaties gevochten om de macht van de stad, maar er is nog steeds geen winnaar uit de doos gekomen.
          Het was twee weken stil geweest tussen de twee families, totdat de Amerikaanse familie een drugslading van het buitenland binnenkreeg en die moest vervoeren naar het hoofdkwartier. Door een infiltrant van de Spaanse familie die bij de Amerikaanse was en vertelde ze om zo snel mogelijk te komen om de drugslading te kapen van de familie. De Spanjaarden kwamen al snel, maar de Amerikaanse familie wist dat er een mogelijke aanval was van hun, dus ze waren voorbereid, maar niet zo goed als de Spanjaarden. Alles was blijkbaar voor niets voor de Amerikanen, er kwam een familielid om en de drugs waren gekaapt. Maar ze waren er zeker van dat ze ooit op een dag wraak zouden nemen.

    • Rollen

    Spaanse familie

          • Tyler Lorencio - infiltrant bij A Orton
          • Jongen Gently
          • Louis James Rawhide
          • Francesca Lolita C_A_L_M_
          • Noëlia `Nola` Fernanda Gently
          • Isabelle "Belle" Sempre

    Amerikaanse familie •
          • Jacelyn Amelia - dochter van de 'baas' Sangster
          • Isimat
          •
          • Jeremiah Anthony Faragio Keynes
          • Jongen NecklessOfHope
          • Caith Joél Denys

    Invullijstje
    • Familie
    • Volledige naam
    • Nationaliteit
    • Leeftijd
    • Karakter
    • Uiterlijk
    • Extra


    Regels
          • Er is een minimum van 250 woorden
          • Er wordt een praattopic aangemaakt, dus gelieve niet OOC praten in het speeltopic
          • 16+ is toegestaan, maar houd het netjes
          • Ruzie IC is toegestaan, OOC natuurlijk niet
          • Alleen Orton of ik maken de topics aan
          • Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 2 jan 2015 - 14:48 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis James

    Familie; Spaanse familie.
    Nationaliteit; Spaans.
    Leeftijd; Twintig jaar.


    Karakter; Louis heeft een leuk karakter als je hem niet irriteert, verveelt of gewoon weg niet aanstaat. Zijn mening is voor hem het belangrijkste en gaat er van uit dat iedereen dat vindt, hij vindt het vreselijk als je het niet met hem eens bent en gaat met liefde de discussie aan. Louis houdt van ruzies en als hij geen ruzie heeft gaat hij ruzie maken. Louis trekt meestal zijn eigen plan, zijn eigen zaakjes en zijn eigen leven – toch kan hij niet zonder de rest want alleen is hij niks.
          Hij geeft veel om de naam van zijn familie en zijn eigen reputatie, alles wat schade op kan leveren frustreert hem en dat is een van de eigenschappen die hij van zijn vader heeft geërfd.
    Louis houdt niet van liegen maar zelf is hij alles behalve betrouwbaar, hij liegt en bedriegt om zichzelf in een voordeel te werken. Louis is niet de beste in liegen en als hij liegt zal je dat zeker niet ontkomen, het tikken met de voet en het spelen met een pen is iets wat hij standaard doet en wat altijd opvalt.
    De jongen heeft aandacht voor details en is een perfectionist, iets wat hij altijd al is geweest – alles moest perfect zijn zelfs de kleinste dingetjes wat andere op hun zenuwen kunnen werken.
          Hij is totaal niet zelfstandig en zal niks doen als er hem niks gevraagd wordt, zelf nadenken is voor hem té veel gevraagd en het liefst laat hij dat anderen voor hem doen. Naast dat is hij ambitieus en ruimdenkend, hij wilt altijd meer bereiken en altijd de beste zijn. Louis is een doorzetter en geeft niet snel op, hij laat zijn stem horen en weet waar hij voor staat. Louis is niet bepaald humoristisch, naast sarcasme zal hij zeker niet de grappigste of de leukste zijn thuis.
    Hij is erg beïnvloedbaar en kan zelf ook makkelijk omgepraat worden, hij houdt van gezelligheid en soms misschien iets té.
    Uiterlijk;       Louis heeft blonde haren die meestal wild verdeeld zijn op zijn hoofd, hij heeft lichtblauwe ogen die erg opvallen en erg mooi bij zijn licht getinte huid passen. Hij heeft perzik kleurige lippen die een volle, natuurlijke vorm hebben – op zich heeft Louis een mooie effen huid maar hij heeft dagen waarop dat niet zo is.
          Hij is niet lang maar is ook niet de kleinste, hoogstwaarschijnlijk redt hij net de 1,78m. Het is een beetje een onderdeurtje maar hij staat stevig op twee benen. Zijn kledingsstijl is niet heel bijzonder en hij draagt wat makkelijk zit en niet wat er mooi uitziet, een joggingbroek, een shirt en af en toe een dikke trui. Louis ruikt meestal naar zweet gemend met rook en deodorant, hij heeft ook twee oorbellen waarvan één een stretcher is. Hij heeft geen tattoo's – omdat hij dat gewoon weg niet mooi vindt.
    Extra; – Hij kan niet tegen verslavende middelen en dat was te merken, toen hij begon te roken kon hij er niet mee stoppen en tot de dag van vandaag rookt hij nog steeds evenveel. Louis probeert zoveel mogelijk van de drugs af te blijven omdat hij zijn eigen zwaktes kent.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2014 - 12:07 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Sorry, ik wist niet bij welke familie hij nu zat :') Spaans geloof ik?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Rawhide schreef:
    Sorry, ik wist niet bij welke familie hij nu zat :') Spaans geloof ik?


    Jup ^^ Ik ga vanavond het speeltopic openen hopelijk als ik het niet vergeet. Rond zeven uur c:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Is er iemand van de Amerikaanse familie die - stiekem - bevriend wil zijn met Isabelle? n.n


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Is er iemand van de Amerikaanse familie die - stiekem - bevriend wil zijn met Isabelle? n.n


    *puts hand up*


    That is a perfect copy of reality.

    Denys schreef:
    (...)

    *puts hand up*

    Yeah, deal!


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik zou me toch uit willen schrijven. Ik heb het gevoel dat ik deze rpg anders ga verwaarlozen en dat wil ik niet, dus denk ik dat het beter is dat ik niet meedoe. Het spijt me.


    She was always looking for more..

    Sempre schreef:
    (...)
    Yeah, deal!


    c:


    That is a perfect copy of reality.

    WhereITold schreef:
    Ik zou me toch uit willen schrijven. Ik heb het gevoel dat ik deze rpg anders ga verwaarlozen en dat wil ik niet, dus denk ik dat het beter is dat ik niet meedoe. Het spijt me.


    -

    Nou nog twee meisjes bij de Amerikaanse familie dus.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Het is dat ik nu een jongen heb, zucht. Héél misschien, als er niemand meer komt, neem ik er een meisje bij.


    That is a perfect copy of reality.

    Sempre schreef:
    Nou nog twee meisjes bij de Amerikaanse familie dus.


    Nog één meisje is in principe al genoeg, dus ik ga toch even afwachten tot iemand een meisje reserveert.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Sangster schreef:
    (...)

    Nog één meisje is in principe al genoeg, dus ik ga toch even afwachten tot iemand een meisje reserveert.


    Volgens mij wilde Denise nog een meisje, haha.


    That is a perfect copy of reality.

    Is er nog een rol vrij?


    - God only knows

    Isimat schreef:
    Is er nog een rol vrij?


    Een meisje bij de Amerikanen is nog beschikbaar c:


    I don't want you to die, I want you to suffer.