• Hey,
    het is weer vakantie dus dat betekent dat ik niks te doen heb. Toevallig keek ik rond op internet en ik kwam uit bij Zweinstein Digitaal. Het is een of andere online Harry Potter roleplay website. Ik heb er in 2011 ook een account aangemaakt, die ik heb teruggevonden. Maar, de site is geloof ik een beetje leeg. Er zijn niet heel veel mensen meer. Weten jullie nog online Harry Potter websites, die een beetje hetzelfde idee hebben?

    xx


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Daar heb ik een paar jaar terug ook heel veel op gezeten. Daarnaast zat ik destijds ook nog op een andere website zoals deze, maar ik kan hem niet meer vinden. Ga er dan maar vanuit dat die offline is gehaald. :')
    Ik heb bij het zoeken wel deze site nog gevonden. Ik weet alleen niet hoe hij werkt en of hij goed is, want ik heb er geen account.


    Take me to wonderland

    Ik ken eigenlijk niks omtrent Hogwarts/Harry Potter Roleplay iets.
    Alleen https://www.pottermore.com/ ken ik, maar ik denk niet dat je dat bedoelt :'p


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]