• Ik weet me even geen raad meer en ik flip hier even compleet.
    Ik werd namelijk 3 x gebeld door een vreemd nummer dus ik belde terug om te kijken wie het was.
    Toen ik hoorde dat het een nummer uit het buitenland was heb ik gelijk opgehangen, zonder iets te zeggen.
    Nu ben ik 5 x door dat nummer terug gebeld en er word gebeld vanuit Spanje.
    Iemand een idee wat ik moet doen?


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Nummer blokkeren. Weet niet hoe dat moet, maar dat lijkt me de beste oplossing :')

    Ik weet dus niet hoe ik het nummer moet blokkeren :') maar ik heb nog eens rond gezocht op internet en met een vertaalmachine erbij staat er dat het een mobiel nummer is dus ik denk dat het iemand kan zijn die een verkeerd nummer heeft.


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Dat hebben wij ook wel eens gehad, maar dan vanuit Rusland. Gewoon blokkeren of negeren. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Gewoon opnemen als ze nog een keer bellen?

    [ bericht aangepast op 20 dec 2014 - 14:53 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Had ik ook eens met iemand uit Frankrijk. Nummer blokkeren en als dat niet lukt kan je je provider (of hoe dat ook noemt) bellen en zij kunnen die nummer dan voor jou blokkeren.


    16 - 09 - '17

    Hebben wij ook heel vaak uit Engeland en China, gewoon negeren want dit zijn meestal mensen die op een of andere manier geld van je kunnen afnemen terwijl ze met je bellen, en je niks door hebt.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Stuur een sms en zegt dat ze verkeert zijn


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik zou het nummer blokkeren, google anders even of je ergens kunt vinden hoe het moet doen, of negeer het gewoon, houden ze vanzelf wel op lijkt mij.


    “Even when our eyes are closed, there's a whole world that exists outside ourselves and our dreams.” ― Hiromu Ar

    Na de vijfde keer ben ik niet meer gebeld en mijn moeder heeft mijn provider gebeld en die gaan mijn telefoon voor 2 a 3 dragen monitoren. Gelukkig is er nog niks gebeurd.
    Maar ik heb wel één wijze les weer geleerd, nooit een nummer terug bellen en vooral niet als het geen 0031 nummer is xd
    Hoewel ik het wel een beetje vreemd nog steeds vind dat ze me in eerste instantie 3 x heeft gebeld zonder dat ik opnam.


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face