• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Na Forge post ik Umbridge oke? :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    okey. ik post George nu :') hij komt voor jullie zitten :D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    okey. ik post George nu :') hij komt voor jullie zitten :D


    Maak je ook straks nieuwe topic (Flower) en alsof George het nog boeit... blijkbaar betkende alles niks van vanmorgen voor hem en vind hij camp stom.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Maak je ook straks nieuwe topic (Flower) en alsof George het nog boeit... blijkbaar betkende alles niks van vanmorgen voor hem en vind hij camp stom.


    :O


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    ‘Ik begrijp het. Sorry- ik wilde je niet dwingen.’ En met dat liet hij mijn hand los en nam achteraan het lokaal in de hoekje plaats. Ik schudde verbaasd met mijn hoofd en wilde naast hem komen zitten maar dat joch Jonah was me al voor. Ik liep maar op hun af, negeerde wat Jonah tegen hem zei en nam voor hun plaats waarna ik mijn stoel wat meer naar Campbells tafel schoof.
    ‘het was geen dwingen, ik was gewoon bang dat je je ongemakkelijk zou voelen of zo. Het is een beetje vreemd om te zeggen dat het fantastisch was maar ik was gewoon bang dat jij het ergens niet goed vond en je ongemakkelijk voelde en dit puur deed voor mijn zin, want dat zei je in het trein ook.’ Zei ik en perste een glimlach tevoorschijn.
    ‘maak je maar geen zorgen Camp. Ik wil je gewoon geen ongemakkelijk gevoel geven en dacht dat ik je net dat juist gaf.’
    Ik keek terug naar Jonah en keek hem even vuil aan. Ik wilde dingen gaan zeggen maar woorden kwamen maar niet uit mijn mond aangezien Campbell er bij zit en ik wilde niet op een pestkop lijken voor hem.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    alsjeblieft zech :'o na alles wat Campbell had gezegd brengt Campbell met dit George op andere gedachtes. in de trein zei hij dat hij hem misschien wilde om bepaalde gevoelens of zo iets te vullen en kustte hij hem, en in de ochtend zei hij dat hij niet meer uitgelachen wilde worden en zo alcohol ging drinken en eerder zei hij zovaak dat hij alles deed voor George, en nu kreeg George de gedachtes dat Camp het puur voor hem deed omdat hij te sad eruit zag toen Leo weg ging.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ik post umbridge na Fred


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik ga niet met Fred posten want hij heeft niet echt iets te doen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    Ik ga niet met Fred posten want hij heeft niet echt iets te doen.


    Zit Fred naast George?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ja, doe maar wel.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Wie moet er nu eigenlijk posten?


    Spoiler alert: you will save yourself

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=168209

    Topic 5


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Ik zit nog geen seconde stil of er plofte al iemand naast mij neer. ‘Hey.’ Hoorde ik iemand nogal hijgend stemmen. Ik keek om en zag daar Jonah zitten. De jongen die mij gister gekust had door Kealan waardoor ik George bijna verloren had.
    'Het spijt me, ik moest hier zitten. Ook spijt het me van gisteren. Hopelijk heb je er niet al teveel problemen mee gekregen? Anders dan spijt het me echt.' Ik glimlachte moeizaam. ‘Het maakt niet uit. Het is niet jouw schuld.’ zei ik zachtjes voordat ik mijn blik gauw afwendde doordat George onze richting toe liep en tot mijn ellende voor me ging zitten waardoor ik al zeker wist dat mijn aandacht eerder naar zijn haar op zijn achterhoofd zou gaan; of zijn brede schouderspieren, zijn ademhaling of de ritme van zijn voeten op de grond zouden gaan dan naar de les; maar in plaats van dat hij zijn rug naar mij keerde- keerde hij zich naar mij toe wat mij ietwat gespannen liet worden.
    ‘het was geen dwingen, ik was gewoon bang dat je je ongemakkelijk zou voelen of zo. Het is een beetje vreemd om te zeggen dat het fantastisch was maar ik was gewoon bang dat jij het ergens niet goed vond en je ongemakkelijk voelde en dit puur deed voor mijn zin, want dat zei je in het trein ook.
    Maak je maar geen zorgen Camp. Ik wil je gewoon geen ongemakkelijk gevoel geven en dacht dat ik je net dat juist gaf.’ Even keek ik gauw van Jonah en weer terug naar George wier beide het niet erg leken te vinden met wat er gister is gebeurd hoewel ik me over dat feit wel ongemakkelijk voelde. Vooral omdat ik nog steeds niet wist of George me geloofde of niet om het feit dat ik Jonah niet gezoend had. Maar voordat ik me daar überhaupt zorgen over kon maken kwam er een middelbaar uitziende vrouw aan in een roze kostuum die de klas in kwam lopen en met een hoge stem zei; ‘Goedemorgen, leerlingen.’ Voordat ze naar voren ging lopen terwijl ze met haar toverstok al haar tekst wat ze hardop zei op het bord kalkte. ‘Nastily Exhausting Wizarding Test. Die gewoonlijk bekend staan als N.E.W.T.’s.’ zei de dan toen ze stil bleef staan voor het bord met een raar glimlachje. Ik keek verbaasd om mij heen gezien ik geen flauw idee had wat NEWTS inhield behalve dat het een test was. Merlin; kregen we nu al in vredesnaam een test?
    ‘Studeer hard; en dan zal je beloont worden- als je hierin faalt en de gevolgen kunnen minder uitpakken dan je hoopt. Pak allemaal je boeken voor je.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jonah Barret

    ‘Het maakt niet uit. Het is niet jouw schuld,' zegt Campbell zachtjes. Ik glimlach zwakjes, maar die glimlach verdwijnt meteen als ik de Weasley tweeling hierheen zie lopen. Irritant genoeg gaat George recht voor Campbell zitten en moet ik tegen het achterhoofd van de ander aan staren. Ik heb die twee altijd al irritant gevonden.
          ‘Het was geen dwingen, ik was gewoon bang dat je je ongemakkelijk zou voelen of zo. Het is een beetje vreemd om te zeggen dat het fantastisch was maar ik was gewoon bang dat jij het ergens niet goed vond en je ongemakkelijk voelde en dit puur deed voor mijn zin, want dat zei je in het trein ook.
    Maak je maar geen zorgen Camp. Ik wil je gewoon geen ongemakkelijk gevoel geven en dacht dat ik je net dat juist gaf.’ Ik frons maar negeer het. Wat er ook gebeurt is, het zijn mijn zaken niet en dat wil ik er ook niet van maken. Nog niet ten minste.
          ‘Goedemorgen, leerlingen.’ De roze pad komt de klas binnengelopen en schrijft met haar toverstok iets op het bord. ‘Nastily Exhausting Wizarding Test. Die gewoonlijk bekend staan als N.E.W.T.’s.’ Even zie ik Campbell verward kijken.
          'Eigenlijk zijn het gewoon eindexamens, maak je maar geen zorgen,' fluister ik, waarbij ik dicht naar hem toe buig.
          ‘Studeer hard; en dan zal je beloont worden- als je hierin faalt en de gevolgen kunnen minder uitpakken dan je hoopt. Pak allemaal je boeken voor je.’ Ik open mijn tas en begin erin te rommelen. Helemaal onderaan ligt mijn exemplaar, maar ik zet mijn tas op de grond zonder die eruit te pakken.
          'Ik ben mijn boek vergeten, mag ik met jou mee kijken?' vraag ik aan Campbell.


    Spoiler alert: you will save yourself

    George en Kealan gaan na dexe les vrede met elkaar sluiten om samen Jonah te gaan doden


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••