• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    haha, zo stil hier :3 maak je maar geen zorgen, post is bijna klaar.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    En het resultaat:


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    En het resultaat:



    omfg, GENIAAL xD


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Kealan- Dereck Moore

    ‘Je hebt geen idee wat je allemaal met mijn gevoelens doet. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet denken.’ Ietwat geschokt keek ik op waar Jonah naast mij zat. Snel probeerde ik mijn gezicht in plooi te trekken voordat ik besefte dat het al enorm te laat was. Hij had het gezien- wat er ook gezien moest worden. Ik voelde me raar; allerlei emoties leken door mij heen te stromen maar ik kon geen een benoemen. Het is gewoon iets wat.. wat ik niet ken en het feit dat Jonah zo raar doet maakt het niet beter op.
    ‘Er is niks anders dan normaal; Jonah. Je bent gewoon verliefd op.. op.. die May..’ ik kon het niet laten om het bitter haar naam uit mijn mond te laten vallen- maar vergeleken met normaal; klonk het nog enorm aardig. ‘We zijn gewoon- vrienden.. en we hebben een fout gemaakt- wat uit de hand is gelopen – jij wilde het niet. Ik wilde het niet. Het is niets; alleen maar een wanhopige hersenspinsel in onze gedachte.’ Met moeite glimlachte terwijl ik de rare kronkelingen in mijn hart probeerde te negeren terwijl ik mijn tas over mijn schouder gooide.
    ‘Dan maar beginnen met stap één; en gewoon weer naar de les gaan?’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:




    @Official from Sphinxx.


    Sorry maar dit is gewoon mijn favoriete photoshop foto van jullie die gemaakt is x'D ik wilde hem als PF doen maar hij was tee groot zei Q :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)

    omfg, GENIAAL xD


    Ik ben echt heel trots op Freds hoofd (dat klinkt echt vreemd) omdat die beste echt lijkt. Alleen Jonah is gefaald :O


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    (...)

    Ik ben echt heel trots op Freds hoofd (dat klinkt echt vreemd) omdat die beste echt lijkt. Alleen Jonah is gefaald :O


    Camp is het best gelukt vind ik. Het meest egaal zeg maar; hoewel zijn hoofd iets uitgerekt lijkt. Verder is opzich Kealan ook gelukt en Forge x')alleen hebben ze erge bleken handen en armen :"D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Camp is het best gelukt vind ik. Het meest egaal zeg maar; hoewel zijn hoofd iets uitgerekt lijkt. Verder is opzich Kealan ook gelukt en Forge x')alleen hebben ze erge bleken handen en armen :"D


    Ja inderdaad, maar dat is de foto. Eigenlijk moet ik nu ook een metal band vinden en daarop de hoofden plakken :'D


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    Het bleef voor een tijdje stil terwijl ik maar wezenloos om me heen keek. Het was zo stil waardoor ik me afvroeg of hij zich wel aan het omkleden was waardoor ik hier dus voor niets op deze positie stond, alsof ik boos op hem was. Ik wilde wat vragen maar bleef stil staan toen ik zijn voetstappen hoorde, hoe het harder werd wat aangaf dat hij naar mij toe liep en mij plotseling omdraaide waardoor ik hem aankeek. Nog steeds had hij mijn gewaad aan.
    ‘Campbell, ik kan ook naar een andere kamer.’ Stelde ik voor maar mijn stem haakte al snel weer af toen hij zijn armen achter mijn nek gooide om vervolgens zijn lippen op die van mij te drukken. Lichtjes verbaasd sloot ik maar mijn ogen en kuste ik hem terug. Mijn hart begon wederom sneller te kloppen en begon wat aan mijn borstkast te irriteren wat ik weg probeerde te drukken toen hij veels te snel zijn lippen van die van mij te scheiden en naast mijn mondhoek te plaatsen.
    ‘Camp,’ murmelde ik zachtjes maar hij leek het niet te horen toen hij zijn armen achter mijn nek vandaan haalde. Ik sloot mijn ogen en had het niet in de gaten dat Campbell zijn eigen, in dit geval mijn shirt wat omhoog trok en ik ietwat beschermend wilde gaan protesteren maar mijn verstand verloor en ruw op mijn lip beet toen ik zijn lippen bij mijn nek voelde drukken. Ik deed mijn ogen weer open toen hij afstand nam en, serieus ongewild wilde gaan protesteren voordat hij zijn, alweer, in dit geval mijn shirt over zijn hoofd heen trok en het in mijn armen drukte. Nog even staarde ik ietwat geschrokken naar zijn wond op zijn zij en murmelde nogmaals zijn naam toen zijn lippen ene weg naar mijn hals aflegde en ik het shirt absurd liet vallen toen zijn vingers zich aan de knoopjes van mijn blouse frunnikten tot het openstond en het van mijn schouder afgleed wat me, wederom ongewild kippenvel gaf. En helemaal toen hij zijn handen langs mijn blote zij heen sloot wat mijn binnenste in vuur en vlam liet staan. Mijn hart klopte als een gek tegen mijn borstkast aan, precies op de plek waar Campbell een kus op plantte en ik mijn handen, iets te ruw om zijn middel legde. De monster die sinds gisteravond eindelijk aan het slapen was werd weer wakker. De monster die in mijn maag rustte, de monster van gisteren die begon te brullen toen Campbell dronken was en ik hem kuste. Ik sloot mijn ogen weer en beet iets te ruw op mijn lip voordat ik mijn handen wat door zijn haren liet gaan voordat ik hem wat van me af scheidde om mijn lippen gulzig tegen die van hem aan te drukken. Of het ongewild was of met wil, weet ik niet meer. Alles wat ik kon hopen was dat niemand nu naar binnen zou gaan lopen. Maar alsnog, ik zie dit nog steeds als een doodnormale kus tussen twee geliefden. Hoewel ik zonder de connectie tussen mij en Camp te breken wat achteruit deinsde zodat ik tegen het muur aan kwam en Campbell zo wat meer naar mij toe trok voordat ik mijn lippen van die van hem te scheiden en het een weg naar zijn hals baande. Even bleef ik daar stil voordat ik er een aantal kusjes op begon te planten maar alsof er een storing in mijn lichaam zat, stopte ik wederom en keek weer op naar zijn gezicht voordat ik mijn ogen sloot en nog zachtjes over zijn rug streelde.
    ‘hm, misschien moeten we maar naar les..’ murmelde ik en opende mijn ogen weer en kon het niet laten en plaatste nog een tedere kus op zijn lippen voordat ik een glimlach tevoorschijn toverde.

    George krijgt elke keer een tweede gezicht als Camp hem langer dan tien seconde kust x’) misschien kan Leo na Camp zijn post brutaal binnen stormen, dat zal wel erg awkward worden denk ik :’D

    [ bericht aangepast op 22 dec 2014 - 23:36 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Sorry maar dit is gewoon mijn favoriete photoshop foto van jullie die gemaakt is x'D ik wilde hem als PF doen maar hij was tee groot zei Q :p


    oh wauw :'D als je het wilt maak ik het kleiner x')

    nu heb ik plotseling ook zin gekregen om photoshop te downloaden en letterlijk al onze personages met elkaar te mengen tot een persoon :D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    oh wauw :'D als je het wilt maak ik het kleiner x')

    nu heb ik plotseling ook zin gekregen om photoshop te downloaden en letterlijk al onze personages met elkaar te mengen tot een persoon :D


    Dat wordt een geweldig of mismaakt persoon.
    Ik gebruik een gratis programma genaamd fotomix en het werkt best goed.


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    (...)

    Ik ben echt heel trots op Freds hoofd (dat klinkt echt vreemd) omdat die beste echt lijkt. Alleen Jonah is gefaald :O


    Camp vind ik het best gelukt (: en altijd vroeg ik me al af; waarom is Forge altijd zo bleek? of zo een lichtroze tintje in hun gezicht :') tenminste, alleen in leerjaar 5. in leerjaar 4 waren ze bleek


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    omfg; ik laat Campbell wel George aanranden zodat leo binnen kan stormen x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    NoStranger schreef:
    (...)

    Dat wordt een geweldig of mismaakt persoon.
    Ik gebruik een gratis programma genaamd fotomix en het werkt best goed.


    ik gebruik een gratis programma genaamd word documents :'D serieus; ik heb alleen paint en word en verder niets :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    omfg; ik laat Campbell wel George aanranden zodat leo binnen kan stormen x'D


    omg, dat gaat leuk worden :D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••