• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    zal ik ze meteen naar de klaslokaal brengen ?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Doe maar


    Spoiler alert: you will save yourself

    Is goed.... xd je wilde toch met cage naar madame plijster vandaag gaan? Hihi kan ze meteen wnnr ze campbell van zn shirt ontdoet waarmee camp ofc tegen gaat sputteren de nagels van george in zijn schouders zien.. dat zal awkward worden als ze ernaar vraagt.. vooral als leo t hoort xD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    NoStranger schreef:
    Doe maar


    ik bedoelde George en Campbell :')

    ohja, je had geen inspiratie voor Red dus kan je vaarwel tegen Ralf zeggen en jezelf naar het klaslokaal teleporteren, of zal ik Fred ook gewoon in het lokaal plaatsen als je wilt ?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    ik bedoelde George en Campbell :')

    ohja, je had geen inspiratie voor Red dus kan je vaarwel tegen Ralf zeggen en jezelf naar het klaslokaal teleporteren, of zal ik Fred ook gewoon in het lokaal plaatsen als je wilt ?


    Ik bedoelde ook George en Campbell :'D
    Plaats hem maar gewoon in het klaslokaal.


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    Ik staarde maar naar het grond toen Campbell zijn gewaad uit mijn handen pakte en het eindelijk voor elkaar kreeg om de blos weg te drukken, hoewel mijn hart nog steeds gewelddadig tegen mijn borstkast aan klopte. Ik keek langzaam op toen Campbell zijn gewaad aan hat en zag hoe hij ietwat verlegen naar het grond staarde.
    ‘Dus ehmm.. welke vak hebben we nu?’
    ‘verweer tegen de zwarte kunsten.’ Zei ik er snel achter en bleef nog even stil staan. Oh Merlin, ergens vond ik dit moment onwijs griezelig. Was het ook. Aarzelend bleef ik staan en nog nooit in mijn leven had ik zo erg geaarzel bij het vast pakken van Campbell zijn hand en zonder hem aan te kijken de leerlingenkamer uit sleurde. Zwijgend trok ik hem mee de trappen af waar ik nog alleen Leo en Katie in de leerlingenkamer zag staan. De rest waren denk ik al in de klaslokalen. Ik zucht zachtjes bij het zien van Leo zijn grijns en siste nog zachtjes: ‘haal die grijns van je gezicht of ik snij het er van af.’ Waarna Leo meteen weer zijn neutrale blik opzette en samen met Katie de leerlingenkamer verliet. Even bleef ik stil staan en haalde diep adem voordat ik door het portret liep en de leerlingenkamer verliet waarna ik meteen op een snelle tempo begon te praten terwijl ik hem door de gangen door sleurde: ‘zullen we deze gebeuren achter de rug laten, doen alsof het nooit is gebeurd want ik weet dat jij anders deze hele dag door verlegen naar het grond gaat staren wat dus niet zo fijn is voor mij om jou zo aan te zien, het was niets bijzonders en negeer Leo maar want hij is eenmaal zo, probeert grappig te doen en grappiger te zijn dan mij en Fred, nou, het is niet dat ik mezelf nu een geniale grappenmaker noem, wat ik ook ben, volgens de anderen dan, maar Leo ziet het wel zo, hij is tenminste Freds en mijn beste vriend. Dus over Verweer tegen de zwarte kunsten, ik geloof moeilijk dat je dat ook op Klammfels had gekregen, het is de enige vak op school die ik echt wel leuk vind, hopelijk vind je dat ook. Zit je naast mij in het lokaal?’ kwebbelde ik maar door tot we bij het lokaaldeur stonden. Ik keek naar binnen en zag dat we met Slytherin les hadden. Kealan en zijn vriend Jonah stonden ook in het klas. Fred was er ook, deze keer zonder Ralf. Die zit jammer genoeg in een andere klas. Wij waren zo te zien de laatste. Leo en Katie hadden ook al plaats genomen.
    ‘dus ik herhaal het nogmaals; er was net echt niets interessants gebeurd.’ Eigenlijk zei ik dit alles meer tegen mezelf. Het zou nu wel beschamend zijn als Campbell nu tegen me zou schreeuwen dat het hem helemaal niet boeide. Maar toch, en boeide mij wel. Ik bedoel, het gaat gewoon niet meer gebeuren. Merlin- ik wilde niet naast hem slapen om hem geen ongemakkelijke gevoel te geven en kijk wat er in hemelsnaam gebeurd..
    Ik bedoel, we hebben les. Ik denk dat ik me nu meer aan deze les moet concentreren en aan het feit dat die twee verdomde jongens er ook bij zijn.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Mag ik umbridge spelen ?? :D enneehh ik ga zo reageren ff naar huis fietsen xd.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Mag ik umbridge spelen ?? :D enneehh ik ga zo reageren ff naar huis fietsen xd.


    natuurlijk =D enneh, pas op. quizletten tijdens het fietsen is gevaarlijk, want ik liet iemand per ongeluk vallen van zijn fiets door deze reden (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik wacht nog even op een Kealan reactie


    Spoiler alert: you will save yourself

    SphinxX schreef:
    (...)

    natuurlijk =D enneh, pas op. quizletten tijdens het fietsen is gevaarlijk, want ik liet iemand per ongeluk vallen van zijn fiets door deze reden (:


    haha ik schreef het niet toen ik aan het fietsen was :) het enige wat ik met mijn mob doe is muziek luisteren met dopjes :'D die ik overigens nieuw gekocht had laatst met het Take me to Church zo leuk nummer ^^ en natuurlijk vele andere :'p

    Oke ik ga nu posten x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    waauuww wat is het stil D';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    waauuww wat is het stil D';


    omdat we niets kunnen posten op dit moment :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    omdat we niets kunnen posten op dit moment :')


    bijna klaar ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Verweer tegen de Zwarte Kunsten.’ Met dat keek ik op naar George die leek te twijfelen voordat hij mijn hand omsloot en me weg uit de slaapkamer trok naar de leerlingenkamer waar Leo zat met een meisje. Leo zoals gewoonlijk; had een brede grijns op zijn gezicht gesierd waardoor George wat naar hem fluisterde wat ik niet kon verstaan wat me ietwat argwanend deed worden- vooral toen hij diep adem haalde voordat hij me mee de portret door trok. Alsof hij zich voorbereiden dat ik iets ergs zou doen wat zijn reputatie kan verpesten; alweer.
    ‘Zullen we deze gebeuren achter de rug laten, doen alsof het nooit is gebeurd want ik weet dat jij anders deze hele dag door verlegen naar de grond gaat staren wat dus niet zo fijn is voor mij om jou zo aan te zien, het waas niets bijzonders en negeer Leo maar want hij is eenmaal zo, probert grappig te doen en grappiger te zijn dan mij en Fred, nou, het is niet dat ik mezelf nu een geniale grappenmaker noem, wat ik ook ben, volgens de anderen dan, maar Leo ziet het wel zo, hij is tenminste Freds en mijn beste vriend. Dus over Verweer tegen de Zwarte Kunsten, ik geloof moeilijk dat je dat ook op Klammfels had gekregen, het is de enige vak op school die ik echt wel leuk vind, hopelijk vind je dat ook. Zit je naast mij in het lokaal?’ met dat ging de lokaal open en keek ik maar weer omlaag. Deze keer niet omdat ik verlegen was- maar gekwetst. Alles wat zojuist was gebeurd was omdat ik van hem hield; het betekende veel voor mij- heel veel. Het was intiem en misschien was ik wel te ver gegaan; en misschien heb ik dingen verkeerd opgemerkt en vond hij het toch minder fijn dan ik dacht. ‘…dus ik herhaal het nogmaals; er was net echt niets interessants gebeurd.’ Ik slikte terwijl ik mijn maag finaal omdraaien terwijl het leek alsof iemand hard in mijn hart kneep terwijl de afdruk van Georges nagels in mijn schouders- ik enorm voelde branden waardoor ik zijn hand los liet. ‘Ik begrijp het. Sorry- ik wilde je niet dwingen.’ Fluisterde ik zachtjes zodat niemand het hoorde en maar naar een willekeurig tafeltje liep; helemaal achterin de klas in een hoekje terwijl ik mijn hoofd afwendde naar de muur, om zo niemand te hoeven aan te kijken; omdat ik ergens bang was om in huilen uit te barsten.

    Kealan- Dereck Moore

    Voor ik er erg in had verdween Jonahs hand uit die van mij wat me toch gespannen op mijn lip deed bijten. Merlin; hij zegt dat ik hem in de war breng; maar wat dacht hij überhaupt wat hij bij míj deed? Vooral het feit dat zijn hand iedere keer mijn hand aantikte wat iedere keer op een rare manier mijn hart een sprongetje deed maken. ‘Waar gaan we zitten? Of moet ik wachten tot Saunders er is en dan gaan zitten. Niet dat ik liever naast hem zit.’ Abrupt schudde ik mijn hoofd terwijl ik zijn blik meed.
    ‘Het was maar een grapje- van gisteren. Je hoeft helemaal niks te doen met Campbell; beter gezegd- je blijft uit zijn buurt.’ Loog ik. Het was absoluut geen grapje- dat hij Campbell had moeten versieren- maar dat had ik gezegd voordat wij gekust hadden. Voordat zijn handen in mijn nek gelegen hadden en hij me tegen zijn warme lichaam aangedrukt had. Hij is van míj en van niemand anders. Ook niet van Campbell & May.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jonah Barret

    ‘Het was maar een grapje- van gisteren. Je hoeft helemaal niks te doen met Campbell; beter gezegd- je blijft uit zijn buurt.' Ik frons en kijk hoe Saunders en Weasley het klaslokaal binnen lopen.
          'Was het ook een grapje dat ik hem moest kussen? Als jij niet doorgaat met deze missie dan doe ik het wel alleen. Vertel ik de Heer van het Duister wel dat Kealan Moore te jaloers is voor deze opdracht.' Ik glimlach nog even naar Kealan en loop dan weg. Als ik eenmaal ergens aan begin dan wil ik het ook afmaken. Ik geef niet zomaar dingen op. Dat is iets wat mijn vader ontzettend lang in mijn hoofd gestampt heeft waardoor ik het nooit meer vergeet.
          Ik zie Campbell achterin het lokaal in een hoekje gaan zitten en ren er snel heel voor Weasley naast hem kan komen zitten. 'Hey,' zeg ik buiten adem. Dat zag er waarschijnlijk echt vreselijk uit, maar ik zit ten minste naast hem. Nu kan het acteren beginnen.
          'Het spijt me, ik moest hier zitten. Ook spijt het me van gisteren. Hopelijk heb je er niet al teveel problemen mee gekregen?' Het is niet echt een vraagzin maar ik zeg het toch vragend. 'Anders dan spijt het me echt.'


    Spoiler alert: you will save yourself