• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Kealan-Dereck Moore.

    Het enige wat ik voor elkaar kreeg was een boze blik; hoewel ik kan zweren dat ze straks gaat lopen janken in een hoekje bij haar ‘vriendinnen’
    ‘Jonah, is dit wat je wilt? Ik geef je een keuze, hem of mij.’ Verbaasd trok ik een wenkbrauw op; merlin- dat ze serieus dat nog hoeft te vragen. Heeft ze me wel eens goed bekeken? Ze had dan beter kunnen weten dat haar vraag allang beantwoord was.
    ‘Het spijt me, maar we zijn al twee jaar lang samen en we hebben altijd ruzie. Ik- ik wil het niet meer.’ Merlin; het is maar goed dat Jonah zo goed kon acteren want ik had waarschijnlijk allang gezegd; je ben niet goed genoeg- en zal dat nooit zijn. punt uit. Misschien was dat dan ook de reden waarom mijn grijns alleen maar breder werd bij het zien van haar tranen die ze al niet meer kon tegen houden. Dat noemt zich een ‘slytherin’ ze paste veel beter in Hufflepuf naar mijn mening; want een IQ had ze ook al niet.
    ‘Ik heb al twee jaar een relatie met haar, maar in al die tijd heb ik niet zo gevoeld als jij me net liet voelen.’ Verbaasd keek ik op naar Jonah wier weer naar mij omgedraaid was. Mijn grijns stierf weg en ik voelde me zo-nodig nog bleker worden waardoor ik- om mijzelf een houding te geven een hand door mijn haar haalde. Merlin- ik had hem nog nooit vertelt- ik had hem nooit vertelt… het was dan ook niet echt iets waar ik trots op was. Ietwat nerveus- wat totaal geen reden had gezien ik nooit nerveus was; en vooral niet naar Jonah- beet ik op mijn lip.
    ‘Jonah... - ik weet niet hoe ik dit moet brengen – maar ik, we hebben geen toekomst. Ik- je weet dat ik uit een volbloed tovenaars familie kom. Ik- ga trouwen met Victoire. Victoire d’ Euvre van Beauxbattons.’


    Ik had nog ergens @ goblet een FC voor Victoire... ff researchen denk ik... (begrijp wel dat Victoire ook 100% dooddoener is x'D anders heeft t geen nut :'D En ja sphinxx; dit ga jij lezen. Dit is dezelfde Victoire als Campbell & Victoire; Victoire. )


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya



    FC Victoire :'D



    Nathaniel-Jean Saunders trouwens :'D

    P.S. Campbell lijkt op zijn mama en Nathaniel op zijn papa.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2014 - 0:23 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jonah Barret

    ‘Jonah... - ik weet niet hoe ik dit moet brengen – maar ik, we hebben geen toekomst. Ik- je weet dat ik uit een volbloed tovenaars familie kom. Ik- ga trouwen met Victoire. Victoire d’ Euvre van Beauxbattons.’ Het zijn niet meer dan drie zinnen, maar ze beteken zo ontzettend veel voor mij. Hoewel ik nog maar heel kort geleden aan hem heb verteld dat ik van hem hou, is het nu al onmogelijk.
          'Had je dat niet kunnen bedenken voor je me kuste?' vraag ik en ik merk dat mijn stem behoorlijk boos klinkt. Dat is natuurlijk ook niet zo raar aangezien ik net mijn vriendin voor hem heb gedumpt. 'Waarom heb je me dit aangedaan?' vraag ik, maar mijn stem klinkt te zwak. Dit ben ik niet, ik ben niet zwak. Waarom doe ik zo?
          'Weet je wat, trouw die Victiore maar. Wordt gelukkig en vergeet mij maar.' Zonder verder nog iets te zeggen loop ik naar de leerlingenkamer. Kealan en ik zijn de enige twee jongens uit het zevende jaar. Zo snel als ik kan kleed ik me om en ga ik onder de deken liggen. Ik wil zo graag dit alles vergeten of denken dat het een droom was.
          Even dacht ik dat hij echt van me hield. Maar hij gaat trouwen met iemand anders. Hoe kan ik daar ooit enige weerstand tegen bieden? Met mij heeft hij geen toekomst en andersom ook niet. Edward is uit de familie geschopt, dus ben ik de enige die de lijn voort kan zetten. Maar nog steeds, ik weet niet meer wat ik moet doen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    Zachtjes streelden als de zeegolven aan het strand gleden Georges handen over mijn rug terwijl ik mijn gezicht tegen zijn lichaam platdrukte.
    ‘Ik ga je niet verlaten, Camp. Ik ben niet net als de anderen.’ Tot mijn ellende maakte hij meer afstand tussen ons waardoor mijn handen maar grijperig zijn richting op gingen alsof ze iets wilde knijpen tot zijn duim over mijn wangen gleed.
    ‘Ga maar slapen; ik blijf bij je. Morgen- morgen komt alles weer goed. Ik- ik zal tot aan de einde bij je blijven, Camp.’ Ik schudde mijn hoofd van zacht naar heviger. ‘Ik mag niet slapen- ik kan niet slapen... Ik mag niet slapen.’ Murmelde ik voordat ik mezelf naar achter drukte waardoor George bovenop me viel op het bed. Ik wist niet of het door de drank kwam of het bed zelf maar de pijn ervan viel redelijk mee. Waarschijnlijk was dit dan ook te danken voor het eerste reden.
    ‘… ik vind het zo fijn als je me in mijn nek kust..’ murmelde ik zachtjes, maar in plaats van hem een kans te geven drukte ik al een kus langs zijn kaak gezien ik vrij weinig kon bewegen omdat George zwaader dan mij was en mijn kracht 0,0% was evenals mijn coördinatievermogen.
    ‘overal eigenlijk.. m’n hoofd….wang…hand..’ bij iedere woord plaatste ik zachtjes een kus rond Georges kaak terwijl ik mijn handen wat moeilijk spartelde gezien het onmogelijk leek om tussen het bed en George uit te komen wat mij haast leek te vermoorden. Merlin; ik wilde zo graag met mijn handen zijn rug voelen, zijn nek, zijn haar... ‘George; your killing me.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Weet je welke topic George/ Camp dronken? :Y) anders moet ik ze allemaal afsneupen want ik weet niet meer precies wat er gebeurd was


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=164474&page=16

    Hier begon het :')


    Had fred overigens al gepost? Want ik weet eigenlijk niet echt meer hoe en wat ik moet posten met ralfie :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Eh was er een Ralf post?


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    ‘Ik mag niet slapen- ik kan niet slapen... Ik mag niet slapen.’
    Hij gooide zichzelf achterover neer het bed op en trok me met zich mee waardoor ik boven op hem belandde.
    ‘… ik vind het zo fijn als je me in mijn nek kust..’
    Verward schudde ik met mijn hoofd en probeerde op te staan maar mijn lichaam wilde niet meewerken, al helemaal toen er een kus langs mijn kaak gedrukt werd.
    ‘overal eigenlijk.. m’n hoofd….wang…hand..’
    En bij iedere woord voelde ik een nieuwe kus die op mijn kaak geplant werd. Alsof hij bij iedere kus met een hamer mijn hart tot moes slaat. Of mijn hersenen beetje bij beetje uit elkaar trekt. Maar nog steeds, merlin George; hij is verdomme dronken.
    'Camp..' murmelde ik.
    ‘George; your killing me.’
    Ik bleef hem even sprakeloos aanstaren voordat ik mijn handen die nog in het matras geboord zaten abrupt langs zijn wangen legde. Ik boog me maar wat meer naar voren en plaatste een tedere kus op zijn lippen, niet meer wetend waarom ik dit doe. Waarom er plotseling een monster in mij is beland die om hem staat te grommen. Een vreemd soort verlangen die ik nooit eerder bij Campbell heb gevoeld. Verlangen voor meer. Meer van hem. Ik liet het feit dat hij dronken was achterwegen en verplaatste mijn lippen naar zijn nek waar ik slechts een kus op plantte voordat ik abrupt stil bleef liggen.
    Ik schudde zachtjes met mijn hoofd en rolde van hem af waardoor ik naast hem terecht kwam en mijn handen even in mijn gezicht vervorg.
    'Dronken, jij bent verdomme dronken.'
    Weer schudde ik met mijn hoofd en liet mijn handen gaan. Mijn hoofd draaide ik wat meer naar Campbells richting toe om hem aan te kunnen staren en zuchtte zachtjes.
    'Verdomme.. doe- doe gewoon wat ik zeg.'
    Ik krabbelde weer overeind en merkte nu pas dat het zweet zich aan mijn rug en shirt vastklampte. Ik sprong maar op Fred zijn bed neer en dook in de dekens waar ik me tot een eskimo opkrulde en 'welterusten Campbell.' Murmelde. Vandaag mag Fred naast Ralf slapen. Van mijn part op het bank. Maar ik kom deze bed niet uit.

    See you in the morning ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Oeh, ik hem fred al gevonden. Ralfie heb ik indd nog niet gepost D:

    Enig idee wat ze kunnen doen?

    [ bericht aangepast op 21 dec 2014 - 10:00 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Nee :'D


    Spoiler alert: you will save yourself

    Het is zo stil! (huil)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Sorry D= er is ook niet echt iets te posten denk ik :}


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik gberen op beide jullie post te posten maar zit in trein dus ik probeer t te haleb xd

    En omfg. Geotrge'!! Camp gaat pas slapen als george naast hem ligt... muahhaaha en ik zat wel ff met mn hand voor me mond... ik dacht xd... whaaatt gaat geprge je dorn xd oherlin mn mob laaggd ook nog ens met deze wifi


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron

    'Wil je nog wat gaan doen of niet? We kunnen nog naar buiten gaan of zoiets? Vilders kunnen we makkelijk ontlopen, geloof me. Dat heb ik al zo vaak gedaan.'
    Ik keek hem even aan voordat ik zachtjes met mijn hoofd schudde en wegkeek. Leo zat in zijn eentje op het bank en verder was er niemand meer in de leerlingenkamer.
    'Het is al laat..' murmelde ik zachtjes en beet even in mijn lip.
    'Misschien is het beter als ik ga slapen. Ik..'
    Ik voelde me wat rood worden en keek gauw terug naar mijn handen.
    'Wil- wil, kan je vandaag bij onze slaapkamers- uh- s-slapen..?' Murmelde ik ietwat bang voor zijn antwoord. Na wat ik gehoord heb kan ik hem echt niet meer verlaten. Elke seconde van zijn leven tot aan zijn dood wil ik bij hem blijven.. ik kan echt niet zonder hem.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Zit Ralf in het vijfde of in het zesde jaar? Vijfde zou echt awkward zijn want dan slaapt hij met Ron op de slaapzaal (A)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    Zachtjes kneep ik mijn opendicht toen Georges handen mijn wangen omvatten en zijn lippen eindelijk op die van mij drukte die ik gulzig beantwoorde. Tot zijn lippen van mijn mond verdwenen waardoor ik weer een poging deed om hem terug te trekken tot ik zijn lippen in mijn nek voelde wat een zachte kreun uit mijn mond liet glijden. 'Oh george.' Murmelde ik waarbij ik mijn ogen weer opendeed en george aanstaarde die stopte met zijn taak vervullen dat bevestigd werd toen hij zn hoofd schudden. 'Dronken, jij bent verdomme dronken.' Zachtjes kreunde ik van ellende toen hij van me af ging. 'Georgeee.' Smeekte ik zachtjes wier zijn hoofd schudden en weer naar me toe draaide.
    'Verdomme.. doe- doe gewoon wat ik zeg.' Met dat sprong hij op een andere bed. 'Weltrusten Campbell.'
    Met moeite trok ik mezelf omhoog terwijl alles leek te tollen. 'Uch..' murmelde ik zachtjes voordat ik zachtjes naar mijn hoofd greep. 'Ihik- ziee jee.' Murmelde ik terwijl ik mijn best deed om de deurklink omlaag te doen.wat een hele opgave leek. Met een ruk trok ik de deur open waar ik balanceerde tussen de deuropening en de trap. 'Och.. rode tapijt...' murmelde ik ietwat vertederd voordat ik naar onder boog om het aan te raken waardoor ik mijn evenwicht verloor en met een harde klap de trappenhuis afrolde terwijl iedere tree mijn ribbenkast leek te willen breken.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya