• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    Met open ogen en betraande ogen lig ik in Ralfs bed met mijn armen om hem heen geslagen. Hij heeft de hele nacht al nachtmerries en ik weet dat ze allemaal over mij gaan. Zelf heb ik helemaal niet kunnen slapen aangezien iedere keer dat ik mijn ogen sluit ik Ralf zie, die over mijn dode lichaam heen hangt.
          'Fred!' schreeuwt Ralf opeens. Hij botst tegen de muur aan en loopt naar de deur toe. Ik kijk wat hij gaat doen en ook of niemand wakker is geworden. Gelukkig slapen deze jongens allemaal als kleine baby's. Vooral Ron kan je nooit wakker krijgen, wat soms erg grappig kan zijn.
          Ik loop achter Ralf aan, die tegen een muur aan met zijn handen in zijn haar zit en ga naast hem zitten. 'Ik ben bij je,' zeg ik zachtjes en ik sla mijn armen beschermend om hem heen. 'Ik blijf bij je,' voeg ik eraan toe, hoewel het pijn doet om de woorden te zeggen aangezien ik weet dat ik hem ooit ga verlaten.       'Wil je alvast naar de Grote Zaal gaan? Ik kan toch niet slapen en zo te zien jij ook niet.' Ik probeer rustig te klinken en te glimlachen, maar waarschijnlijk ziet het er vreselijk uit. Hij is zo ontzettend verdrietig en dat komt door mij. Ik had alles voor mezelf moeten houden. Dan had hij het kleine beetje tijd dat hij nog met mij heeft beter kunnen besteden. En dan zou hij kunnen slapen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Als je wilt dat Ralf voor de aankomende twee jaar zich nornaal gaat gedragen, moet je echt wel zijn geheugens wissen x') een tip; vertel dit niet aan George anders word alles nog erger. Vertel het aan camp :'3 en hij verteld het nisschien per igeluk tegen george.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2014 - 14:53 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    We zullen wel zien.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ralf Auron

    'Ik ben bij je. Ik blijf bij je,'
    Een arm werd beschermend om mij heen geslagen waardoor ik opkeek waar ik Fred naast mij op het grond zitten.
    'Wil je alvast naar de Grote Zaal gaan? Ik kan toch niet slapen en zo te zien jij ook niet.'
    Wederom voelde ik hete tranen achter mijn ogen prikken die ik dichtkneep en mezelf wat dichter tegen Fred aan drukte.
    'M-maakt niets uit.. a-als jij m-maar bij m-mij bent..' Murmelde ik zachtjes. Toen ik er eenmaal voor elkaar had gekregen om mijn tranen weg te drukken, opende ik mijn ogen en staarde Fred even aan. Alsof dit de laatste keer zou zijn dat ik hem zie. Ik beet zachtjes op mijn lip en murmelde: 'ik dacht dat ik je kwijt had geraakt.'
    Zachtjes schudde ik met mijn hoofd voordat ik overeind krabbelde en tegen het muur aan leunde.
    'Ik bedoel- s-sorry.. ik- we- we gaan wel naar het grote zaal.' Zei ik dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    'M-maakt niets uit.. a-als jij m-maar bij m-mij bent..' Ik knik en leg mijn hoofd tegen zijn schouder. Zo lang als ik kan verlaat ik hem geen moment. 'Ik dacht dat ik je kwijt had geraakt. Ik bedoel- s-sorry.. ik- we- we gaan wel naar het grote zaal.' Ik knik en kijk hem even aan.
          'Ik blijf bij je,' zeg ik zachtjes en ik probeer niet in tranen uit te barsten. Nu moet ik sterk blijven, voor Ralf. 'Ik ben zo terug, ga even omkleden,' zeg ik en ik loop naar mijn slaapzaal. Als ik op mijn bed wil gaan zitten, zie ik dat er al iemand onder de deken ligt. Meteen herken ik hem. 'Aleksander.'
          'Hallo Freddie. Leuk om je te zien. Ik hoorde het trieste nieuws al en-'
          'Wat kom je hier doen. En geen leugens of wat dan ook. Ik laat je niet opnieuw mijn leven verpesten. Ik hou niet meer van jou, ik hou van Ralf en daar kun jij niks aan doen dus laat mij en iedereen waarvan ik hou met rust.'
          'Je houdt nog wel van me, je wil het alleen niet toegeven omdat je weet dat je Auron ermee zal kwetsen. Maar diep vanbinnen hou je nog van me.' Hij staat op en ik doe een stap achteruit. Steeds komt hij weer dichterbij en ik weet dat hij sterker is.
          'Ga weg,' zeg ik zachtjes, maar hij is al veel te dichtbij en drukt zijn lippen op die van mij. Ik kan nergens heen omdat hij sterker is, maar probeer hem met al mijn kracht van me af te duwen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ralf Auron

    'Ik blijf bij je, Ik ben zo terug, ga even omkleden,' zei hij en liep terug naar zijn eigen slaapzaal toe. Ik zucht zachtjes en liep maar ook terug naar mijn eigen slaapzaal toe. Iedereen sliep nog, misschien was het handiger dat ik ze wakker zou maken voordat ze zich zouden verslapen. Maar dat deed ik niet. Ik trok maar snel mijn pyjama uit en trok mijn gewoonlijke schoolgewaad weer aan om terug naar buiten te lopen. Fred zag ik nog nergens dus schuifelde ik maar richting zijn slaapzaal toe om daar achter het deur te wachten die nog op een kiertje open vond. Even staarde ik naar het plafond en begon op mijn plek te wankelen. Ik keek weer terug naar mijn vingers voordat ik mijn armen met een zucht over elkaar heen gooide. En eindelijk kon ik het niet laten en spiekte wat door de kiertje naar binnen. Maar in plaats van een Fred met een schoolgewaad te zien, zag ik niets en hoorde ook niemand.
    '..Fred?' Murmelde ik en ik voelde mijn hart weer twgen mijn borstkast aan kloppen. Hard en snel. Ik beet op mijn lip en duwde de deur wat open om naar binnen te kunnen kijken. En ja hoor, daar stond Fred, vlak naast het deur. Maar natuurlijk kon hij niet roepen dat hij in het kamer was net aangezien hij al iets anders aan zijn lippen had. Een andere stel paar lippen van een andere jongen.
    'Oh Merlin,' siste ik geschrokken en trok me weer terug om het deur met een harde klap dicht te gooien en speersnel de trap af te rennen. Ik plofte op het bank neer en negeerde al de andere personen die met een luide stem aan het praten, kletsen en schreeuwen waren. Oh Merlin, wie was dat jongen? Ik kon hem niet zo goed zien aangezien ik alleen naar hun lippen staarde die overduidelijk een connectie met wlkaar hadden. Ik voelde me weer wat misselijk worden terwijl mijn hart maar als een gek tegen mijn borstkas aan het beuken was, alsof get eruit wilde gaan vliegen. Oh Merlin, Merlin. Wat heb ik net juist gezien? Ongelovig schuddw ik met mijn hoofd en deed mijn handen voor mijn mond alsof ik op het punt stond om mijn avondeten er weer uit te braken.
    'Heei, Auron!'
    Ik negeerde de jongen die naast mij plaats nam en schudde maar met mijn hoofd.
    'Je ziet er bleekjes uit. Ik weet dat je School stom vind et als iedereen, maar het is verplicht, he. Overigens, iemand zocht jou. Ik heb die naam niet echt kunnen horen, maar hij had wel fel blonde haren..'

    Jij kust Alex :o blonde jongen is mijn wraak (: (niet dat hij echt gaat komen)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    'Fred?' Als ik Ralfs stem hoor probeer ik nog harder Aleksander weg te duwen. Maar hij doet precies het tegenovergestelde en trekt me dichter naar zich toe. 'Oh Merlin,' hoor ik nog net Ralf zeggen voor hij weg loopt. Pas als ik geen voetstappen meer hoor laat Aleksander me los.
          'Wat wil je van me?' vraag ik terwijl ik hem woedend aankijk. 'Weet je wat? Het maakt me niet uit. Het enige wat ik wil is dat Ralf van me houdt en de laatste tijd die ik nog heb met hem doorbreng.'
          'Wat lief, romantisch. Dat was je niet toen ik je ontmoette. Je was toen veel brutaler en kon je mond niet houden. Maar weet je wat? Ik denk dat die Fred er nog steeds is, alleen probeer je hem uit te sluiten. Net zoals je bij mij doet. Ik ben beter voor je, Fred.' Hij doet weer stappen naar me toe.
          Ik deins een beetje achteruit. 'Jij wilde dat ik mijn tweelingbroer vermoordde. Je bent zeker niet beter voor me. Nu wil ik naar Ralf om te kijken of jij niet mijn hele leven verpest hebt.' Zonder hem nog een blik waardig te keuren ren ik de zaal uit naar de leerlingenkamer, waar ik Ralf met een andere jongen zie zitten.
          'Het was Aleksander, geloof me, ik probeerde hem weg te duwen. Alsjeblieft, geloof me.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    SphinxX schreef:
    Als je wilt dat Ralf voor de aankomende twee jaar zich nornaal gaat gedragen, moet je echt wel zijn geheugens wissen x') een tip; vertel dit niet aan George anders word alles nog erger. Vertel het aan camp :'3 en hij verteld het nisschien per igeluk tegen george.


    Nee vertel het niet Camp :'o ik was van plan hem ietsje vrolijker te maken nu hij BFFS gaat worden met Leo & Jonah :'3 en ik wist niet of je het weet maar Camp praat in zijn slaap- en dan als hij zoiets hoort. Nee. Niet doen. Hij word dan sws sad D; omdat George dan sad is als hij het zou wete nD;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oké, het was maar een suggestie (:
    Overigens, Wie gaat eerst posten? Camp of George ?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Zojuist jullie posts gelezen... Campbell word gezoend door Lindes character Jonah en iedereen is meteen 'judgy' en Fred word gezoend daar Aleksander en Ralf ook (al deze hele RP al door andere GOF) en dat is normaal; net zoals dat George vele heeft gekust voordat hij Campbells lippen vond... x'd Wat is er mis met mij D';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    Oké, het was maar een suggestie (:
    Overigens, Wie gaat eerst posten? Camp of George ?


    George


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Kealan- Dereck Moore

    ‘Natuurlijk. Ik wil niet dat een of andere tweedejaars mijn plaats als beater inneemt.’ Afwezig knikte ik terwijl mijn blik op mijn hand op zijn been viel. Merlin- waarom lag mijn hand daar in vredesnaam- maar voordat ik uberhaupt af kon vragen waarom Jonah zijn been niet wegtrok of vroeg waarom hij daar lag- voelde ik zijn hand op die van mij geplaatst worden.
    ‘Welke les hebben we het eerste uur? Ik reken erop dat onze nieuwe hoofdmonitor al het hele rooster uit zijn hoofd kent.’ Snel keek ik weg waardoor ik snel mijn ingehouden adem liet ontsnappen voordat ik weer terug durfde te kijken. ‘ik- we..’ stotterde ik lichtjes terwijl mijn blik weer op onze handen vielen die ik abrupt ruw scheidden om mijn armen over elkaar heen te slaan om mijzelf een houding te geven. ‘Verweer tegen.. Zwarte kunsten..?’ Merlin. Het klonk totaal niet op de manier waarop ik normaal praatte. Hoe kon een of twee, of nouja- drie kussen dit veranderen.
    ‘Wat denk jij van de nieuwe lerares?’ vroeg ik maar om de onderwerp hopelijk wat gemakkelijker te maken en naar de vrouw in haar roze kleding knikte terwijl ik zijn hand nog voelde branden op die van mij.


    Oke slecht D"; I knoop :l maar wist niet wat Kealan hem moest vragen behalve de suiker x'D of Omber :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jonah Barret

    'Ik- we..’ Hij haalt zijn hand weg waardoor ik die van mij ook snel weghaal. ‘Verweer tegen.. Zwarte kunsten..?’ Zijn stem klinkt totaal niet zoals die normaal klinkt. Hij klinkt altijd zelfverzekerd, alsof alles wat hij zegt waar is. Even kijk ik naar hem, maar al snel merk ik dat ik aan het staren ben, waardoor ik wegkijk. Hoe lang gaat het nog duren voor we normaal met elkaar om kunnen gaan?
          ‘Wat denk jij van de nieuwe lerares?’ Ik kijk naar de in het roze geklede vrouw die voor in de zaal is. Aan de ene kant hebben alle Griffoendors een hekel aan haar - waardoor ik haar aardig vind - maar aan de andere kant lijkt ze me vervelend. Toch zei de Heer dat ze goede dingen op deze school gaat doen.
          'Ik weet het niet. Aan de ene kant lijkt ze me wel een redelijke docent, maar aan de andere kant ziet ze eruit als een opgeblazen barbiepop die mislukt is of zoiets.' Ik wil wat boter pakken, maar als ik daar naartoe rijk raakt mijn hand die van Kealan waardoor ik hem snel terugtrek. Ik zucht en kijk of er niemand in gehoorsafstand is. 'Dit kan niet zo doorgaan. We kunnen niet doen alsof er niks gebeurt is.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    Zojuist jullie posts gelezen... Campbell word gezoend door Lindes character Jonah en iedereen is meteen 'judgy' en Fred word gezoend daar Aleksander en Ralf ook (al deze hele RP al door andere GOF) en dat is normaal; net zoals dat George vele heeft gekust voordat hij Campbells lippen vond... x'd Wat is er mis met mij D';


    Ralf is door niemand gezpen, alleen george, ginny en Fred. George is alleen gezoend door Campbell en verder niemand. Fred is alleen door die Alex en Fred, en Camp is door alle personages van ons gezoend x') het is gewoon plotseling iets allerdaags geworden omdat als we geen drama meer hebben, het "vreemd gaan" plan ondernemen.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ralf is door niemand gezpen, alleen george, ginny en Fred. George is alleen gezoend door Campbell en verder niemand. Fred is alleen door die Alex en Fred, en Camp is door alle personages van ons gezoend x') het is gewoon plotseling iets allerdaags geworden omdat als we geen drama meer hebben, het "vreemd gaan" plan ondernemen.


    Ralf heeft ook nog George gezoend omdat Ginny dat aan hem vroeg :'D


    Spoiler alert: you will save yourself