• Vijf jongens, vijf criminelen, vijf misbruikers, houden enkele jonge meisjes al een paar jaar vast. De villa waar ze in wonen zit heel goed in elkaar en geen enkel meisje is er ooit uit ontsnapt. Bovendien hebben ze allemaal een vreemde ketting aan, als ze toch een stap uit het huis doen, geeft het hen een elektrische shok. De meisjes worden misbruikt door de jongens, en zijn ook al vaak naar feestjes gegaan met de ergste mensen. Het is de nachtmerrie van elk jong meisje, en het is erg moeilijk om er wat tegen te doen. Maar na die twee jaar komt er nog het slechtste nieuws van al, één van de meisjes moet worden verkocht ! De criminelen hebben niet meer genoeg geld, en moeten dus één van hun slachtoffers aan een vreemde man, die erg veel eist verkopen. Word één van de meisjes echt verkocht ? Wie is die vreemde man ? Wat zullen de meisjes er aan doen ?

    Regels :
    - Minimum 250 woorden !
    - 16+ is toegestaan
    - Zo vaak mogelijk reageren
    - Geen ruzie buiten de RPG
    - Reserveringen blijven drie dagen staan
    - Vergeet niet dat de jongens geen lievertjes zijn

    Jongens : VOL
    - Jason Avalon ~ Ephrya
    - Lucas Arthur Lowell ~ Catesbeianus
    - Finn Robert Willow ~ Newt_Runner
    - Nathan Zack Clifford ~ Californication
    - Thomas 'Tom' Noel Mitchell ~ ComingThoTheTree
    Meisjes : VOL
    - Lucia 'Lucie' Nathalia Mells ~ Allirian
    - Destiny Genevieve Dorcas ~ WhereITold
    - Lily June Hale ~ Iniminicum
    - Samantha Lynn Hale ~ Eleutheromania
    - Claire Maeve Deveraux ~ Sangster


    Het begin :
    De meisjes worden wakker in hun kamer, allemaal in een aparte kamer. Ze moeten deze avond naar een heel belangrijk feest voor de jongens. Ze moeten zich er allemaal gedragen, als ze dit niet doen, worden ze streng gestraft. De meiden krijgen kleding mee van de jongens, wat niet altijd erg makkelijk zit.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2015 - 21:35 ]


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring


    Nathan Zack Clifford

    De twee waren thuis gekomen en ik had mezelf gesetteld op de bank, meer kon ik niet doen en ik streste hem dood van het feit dat ik niks in handen had. Ik had mijn longen zwart zitten roken en de geur was dan ook niks te missen, na een aantal minuten verbaasde het me dat ik niks hoorde maar dat de stemmen van boven kwamen. Ik stond op van de bank en probeerde mezelf nuttig te maken door naar boven te lopen en ving de laatste woorden van Jason op.
          ''Finn, kom. Thomas handelt dit wel af.'' Hoe kon zoiets mij ontglippen? Ik voelde mij enorm opgefokt en ik had nog geen eens een idee van wat er aan de hand was. Het duurde niet lang voor hij tegen Jason opbotste op de gang, ''wat is er aan de hand?'' Vroeg ik en bekeek de jongen kort. ''Thomas handelt helemaal niks af, ik doe het wel,'' nam ik de verantwoordelijkheid op me. Ik meende wat ik tegen Finn zei, de jongens waren niet zoals ze waren toen dit allemaal begon.
    ''We gaan dit niet als een stel wijven zitten op te lossen, wie niet luisteren wil moet maar voelen. Dat zou jij wel moeten aanspreken, Jase.'' Ik leunde nonchalant tegen de muur aan en keek hem uitdagend aan.


    Everything is illuminated by the light of our past.


    Thomas 'Tom' Noel Mitchell

    De meiden beweren dat ze een plan hebben en er makkelijk uit zullen komen. Lijkt mij sterk. Naast alle overduidelijke bescherming, zitten er nog wat andere slimme boobytraps verstopt zodat ze niet weg kunnen hier.
    Dan kijkt Lily me plots aan, en mijn hart begint te bonzen, niet normaal. Haar blik brandt naar binnen, kijkt door mijn masker heen, en weet de oude Tom bijna te bereiken. Bijna, want ik sla mijn blik neer.
    'Finn, kom. Thomas handelt dit wel af,' hoor ik Jason dan zeggen. Verward kijk ik op, waarna ik Jason en Finn de kamer uit zie lopen.
    'Eh, ja,' zeg ik snel, waarna ik me omdraai naar de meisje. Met iets meer moeite dan normaal zet ik mijn masker weer op, voel de verlichting die het brengt.
    'Meiden, jullie komen hier niet uit. En als jullie zo doorgaan met 'plannen' zullen er maatregelen moeten worden genomen,' zeg ik, proberend mijn stem weer zo dreigend en gemeen te laten klinken als het eerst nog deed. Het lukt niet, het klinkt eerder alsof ik gewoon een feit vertel dan ze bedreig.
    Met een zucht zak ik neer op een stoel, en ik voel me weer eens een oude man. 'Vanavond hebben we weer een feest,' vertel ik de meiden die om me heen staan.
    'Jullie moeten je gedragen, anders komen er consequenties en dat weten jullie. En proberen te ontsnappen gaat ook niet. We hebben onze mannetjes. Maar...' eventjes ben ik stil. Is het tijd om het ze te vertellen?
    'We hebben een paar problemen,' pers ik er dan uit. 'Over... geld.'
    De meisjes kijken meteen blij. 'Maar dat betekent niet veel goeds voor jullie. We gaan geen beveiliging verzwakken ofzo. Het zal alleen maar erger worden, en ik vind dat jullie dat moeten weten.'
    De andere jongens zullen niet blij zijn met het feit dat ik het hun vertel, maar ik vertel dan ook niet alles. Dat we misschien één van hun gaan verkopen, dat vertel ik niet.
    Voetstappen komen dichterbij, en ik hoor Nathan's stem. 'Veel plezier met Nathan,' vertel ik de meisjes, waarna ik de deur uitloop en hem open houdt voor Nathan.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2014 - 16:55 ]


    “A queen will always turn pain into power.”


    Destiny Genevieve Dorcas


    "Oh, gefeliciteerd, wil je nu een sticker?" Zegt Finn toen ik zei dat ik gewonnen had. Ik rol met mijn ogen, hoe kinderachtig kan je zijn?
    "Ja, eigenlijk wel." Zeg ik op een verveelde toon, waarop ik best duidelijk maak dat het allemaal niet meer boeit. Pas als ik begin over zijn gevloek van net verdwijnt die stomme instelling van hem weer.
    "Ik brak iets belangrijks." Zegt hij en ik knik totaal niet overtuigd.
    "O, ja dat zal wel, wat zonde." Zeg ik, nog steeds niet overtuigd en een tikkeltje sarcastisch.
    "Finn, kom. Thomas handelt dit wel af." Ineens besluit Jason zich ermee te bemoeien. Vanuit zijn standpunt gezien is hij best wel slim bezig, hij let beter op dan Finn. Dat had ik uiteraard wel eerder gemerkt, maar pas nu besluit ik dat goed in mijn geheugen te prenten. Finn is labiel en kan elk moment omvallen. Jason niet. Ik moet voorzichtig zijn bij Jason.
    "Eh, ja," Antwoord Thomas. Niet al te overtuigend. "Meiden, jullie komen hier niet uit. En als jullie zo doorgaan met 'plannen' zullen er maatregelen moeten worden genomen," Ik ben benieuwd wat voor maatregel, maar ik besluit me er voorlopig niet zoveel zorgen over te maken. "Vanavond hebben we weer een feest," Alsof we dat nog niet wisten. Wat een verassing. "Jullie moeten je gedragen, anders komen er consequenties en dat weten jullie. En proberen te ontsnappen gaat ook niet. We hebben onze mannetjes. Maar..." Maar wat? Geen maar blijkbaar. "We hebben een paar problemen," En dat is het moment waarop ik echt serieus begin op te letten. Ik ga rechter zitten en ik kijk met een serieuze blik. "Over... geld." Ik frons mijn wenkbrauwen en mijn mond maakt een 'o' geluidje. Dit is interessant. Mooi dat Thomas dit afhandelt want sommigen anderen zouden dit nooit verteld hebben. "Maar dat betekent niet veel goeds voor jullie. We gaan geen beveiliging verzwakken ofzo. Het zal alleen maar erger worden, en ik vind dat jullie dat moeten weten." En erger op wat voor manier? Kan hij dat dan ook niet even zeggen?
    "Thomas handelt helemaal niks af, ik doe het wel," Nathan. Shit. Jason is niet te vergelijken met Nathan. Jason is wel slimmer, maar Nathan is gemener. Wie weet wat hij wilt gaan doen. ''We gaan dit niet als een stel wijven zitten op te lossen, wie niet luisteren wil moet maar voelen. Dat zou jij wel moeten aanspreken, Jase.'' Eerlijk gezegd is het rustige in mij een beetje verdwenen. Het plan was om Jason, Thomas en Finn om de tuin te leiden. Nathan is een heel ander verhaal.
    "Veel plezier met Nathan," Zegt Thomas. Echt super bedankt Thomas. Wat nu?

    [ bericht aangepast op 31 dec 2014 - 17:57 ]


    She was always looking for more..

    Lucia Nathalia Mells



          Er gebeurt zoveel en de jongens komen één voor één binnen. Ik kijk rond me heen en zie de meeste mensen al in discussie. Wat gaat er nu gebeuren met ons ? Al snel gaat mijn aandacht naar Finn en dan weer naar Destiny. Ik zie dat de jongens onrustig naar ons kijkt en ik krijg een lach om mijn gezicht. Was hij nou... Zenuwachtig ? Zo had ik hem nog nooit gezien. Hoe had Destiny dit voor elkaar gekregen ?
          'Finn, kom. Thomas handelt dit wel af.', zegt Jason opeens en ik frons mijn wenkbrauwen. Het leek wel of Finn de slachtoffer was. Hiermee zal ik hel kunnen chanteren, en ik grijns al bij de gedachten. Hij was gevoelig.
    Thomas kijkt even verward maar herpakt zich snel
          "Meiden, jullie komen hier niet uit. En als jullie zo doorgaan met 'plannen' zullen er maatregelen moeten worden genomen,' zegt hij dan. Ik rol met mijn ogen, wat had hij dan gedacht ? Dat we ons zomaar lieten misbruiken en voor altijd hier gingen blijven ? Sukkel. De gasten snappen helemaal niets.
          'Vanavond hebben we weer een feest. Jullie moeten je gedragen, anders komen er consequenties en dat weten jullie. En proberen te ontsnappen gaat ook niet. We hebben onze mannetjes. Maar...', begint Thomas. Ik kijk hem aan, maar wat ?
          'We hebben een paar problemen, over ... geld', zegt hij weer. Mijn ogen worden groot, wat betekent dat dan nu voor ons ? Al snel krijg ik een antwoord op mijn vraag die me niet bepaald blij maakt. En dat Nathan ook binnenkomt al helemaal niet. Hier gaan we weer, denk ik.
          'We gaan dit niet als een stel wijven zitten op te lossen, wie niet luisteren wil moet maar voelen. Dat zou jij wel moeten aanspreken, Jase.", zegt Jase dan. Ik kijk hem boos aan.
          "Blijf gewoon van ons af, hebben jullie niets anders te doen ? Zoals dat kutfeest klaarmaken ?", zeg ik schreeuwend en vooral boos.


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    [Misschien kunnen we proberen deze RPG weer levend te maken? Ik vond hem erg leuk (:]


    -

    I'm in. Op zich wil ik wel reageren maar ik wachtte eigenlijk op Jason geloof ik. Nou ja, niet wachten hoor hahaha dacht meer dat het slim was of zo. :') Maar ik wil hem graag weer tot leven brengen.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2015 - 19:45 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    (Dat lijkt mij ook wel leuk, al heb ik momenteel niet iets waar ik het woorden aantal mee kan halen.)


    She was always looking for more..

    Ik ben ook voor ^^ in ieder geval, ComingToTheTree went Sobremesa (:


    “A queen will always turn pain into power.”

    TheHangingTree >> Mangata


    -

    I'm in! MetUpAtMidnight >> Goya


    take me back to the basics and the simple life

    {Waldeinsamkeit >> Ameliorate

    Ik meldt het toch maar even omdat ik het, zoals eerder gezegd, echt erg leuk zou vinden als deze RPG weer tot leven komt.}


    She was always looking for more..

    [Ja, ik wil hier inderdaad ook graag mee verder, ik wachtte eigenlijk op een post van andere omdat de laatste post stuurde (; Het is trouwens niet erg als jullie onder het minimum van woordenaantal zitten hoor (: Maar maak het toch niet te kort.]

    [ bericht aangepast op 15 feb 2015 - 19:30 ]


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    {Eigenlijk zou ik nu bij lange na niet bij het aantal woorden halen nu, aangezien dat het enige wat ik nu met Destiny kan schrijven is wat Lucia heeft gezegd.}


    She was always looking for more..

    Volgens mij heb ik wel wat te antwoorden, zal er zo aan beginnen.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Sadventure schreef:
    Volgens mij heb ik wel wat te antwoorden, zal er zo aan beginnen.


    [Haha, hetzelfde hier, maar ik ben nu nog even met andere dingen bezig.]


    take me back to the basics and the simple life