• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    [ bericht aangepast op 21 dec 2014 - 21:41 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom is het altijd zo vreselijk om op iets te moeten wachten waarvan je niet wil dat gebeurt?

    Braniel schreef:
    Vriendinnen zijn niet aan mij gegund, krijg ik steeds meer het idee. En al helemaal geen beste vriendinnen.
    Ik heb er dan ook een totaal andere betekenis aan gegeven.



    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dornan schreef:
    (...)


    Bedankt voor al die knuffels, Cheryl. Soms is dat het beste als je, je even niet goed voelt.
    Maar damn, ik denk dat ik gewoon een bitchmaatje nodig heb voortaan i.p.v. een "vriendin".


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik voel me plotseling vreselijk gestrest en angstig voor morgen.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wat had ik anders ook verwacht. It's just bad luck, I guess.. (no_chears)


    26 - 02 - '16

    Ik heb gewoon helemaal niets om over te klagen en ben vet blij.
    Ik hou van dat gevoel. I feel happy, a real kind of happy. That has been a while ago since the last time I felt like this. It's a nice feeling to have. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Frosty schreef:
    Wat had ik anders ook verwacht. It's just bad luck, I guess.. (no_chears)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Braniel schreef:
    (...)
    Bedankt voor al die knuffels, Cheryl. Soms is dat het beste als je, je even niet goed voelt.
    Maar damn, ik denk dat ik gewoon een bitchmaatje nodig heb voortaan i.p.v. een "vriendin".


    Ik sta altijd open voor wat gebitch. (bloos)


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik sta altijd open voor wat gebitch. (bloos)


    En anders ik wel. Soms is het gewoon nodig om even wat van je af te bitchen (:


    26 - 02 - '16

    Kan ik terug naar afgelopen vrijdag en dan dit weekend weer opnieuw beginnen?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Assassin schreef:
    (...)
    Ik sta altijd open voor wat gebitch. (bloos)

    I know, daarom ga ik ook naar jou toe. Je bitcht zo lekker mee i.p.v. te zeggen dat het slecht of vreemd is wat ik zeg haha.
    Bedankt voor dat trouwens!
    (wbw)

    Frosty schreef:
    (...)
    En anders ik wel. Soms is het gewoon nodig om even wat van je af te bitchen (:

    Aye, het hart luchten, laten we maar zeggen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik vind jou zó irritant.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Braniel schreef:
    (...)
    Aye, het hart luchten, laten we maar zeggen.


    Dat mag ook, maar als je bijvoorbeeld een keer een 'moppermoment' nodig hebt (een moment dat je gewoon even flink van je af wil schelden, weet ik wat) mag je ook bij mij terecht (:


    26 - 02 - '16

    Waarom moet ik heel sterk aan Hearthstone denken als ik Master of Puppets luister...? Zal mijn rare brein wel weer zijn of ik heb te vaak dat nummer geluisterd, terwijl ik Hearthstone speelde.... x'D


    Stenenlikker

    I need a mastermind.


    Quiet the mind, and the soul will speak.