• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    [ bericht aangepast op 21 dec 2014 - 21:41 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wauw. Dat was een vreemde en toch leuke avond. Wat moet ik hier nu van denken?


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Niet eerlijk... ik had voor kerst een boekenbon gevraagd omdat mensen altijd de verkeerde boeken voor mij kopen
    Maar nu ligt er onder de boom een pakje voor mij wat lijkt op een boek. Nu wil ik heel graag weten welk boek het is!
    hopelijk heeft mijn moeder mijn te lezen lijst gebruikt voor mijn boek


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ja want mijn hond een knietje geven omdat hij blaft is zo'n briljant plan. Ik hoop dat u in de stront stapt.

    Ungoliant schreef:
    Ja want mijn hond een knietje geven omdat hij blaft is zo'n briljant plan. Ik hoop dat u in de stront stapt.


    Heb je hem geslagen, die man/vrouw?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JasperJordan schreef:
    (...)

    Heb je hem geslagen, die man/vrouw?


    Toen ik eenmaal voorbij haar was gelopen bedacht ik me opeens dat ik niet eens duidelijk had gemaakt dat ze niet zo belachelijk moest doen. Wel een beetje spijt van achteraf.

    Yay, waarschijnlijk vanavond naar Kensington in het glazen huis. (krul)


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Time to give up.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Sablier schreef:
    Time to give up.


    26 - 02 - '16

    Zo voelt dus een gebroken hart.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Die stelling haalt het bloed onder m'n nagels weg.


    26 - 02 - '16

    I don't care, I love it


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Haarlem, here we come. (krul)


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Lang leven krasloten, ik win twee gratis loten en 2 euro :')

    [ bericht aangepast op 22 dec 2014 - 15:24 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het feit dat die anime nu zelfs ze eigen wifi kanaal heeft laat mij te hard lachen. Sorry :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    het is zo moeilijk om de verbeter punten van mijn stage bedrijf in mijn stage verslag te zetten.
    want om heel eerlijk te zijn is de verbeter punten lijst heel veel groter dan de positieven punten lijst (cat)

    en dan moet ik deze ook nog aan mijn praktijkopleider laten lezen


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about