• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:21 ]

    Ik ook niet. Het kan zijn dat er iets mis is gegaan in een getypte code, of codes door elkaar.


    Your make-up is terrible

    Ik heb dit al eens eerder gezegd in een ander topic; Het is een fout in de html door de spoiler-knop. De combinatie spoiler en html gaat dan fout.
    Het enige dat kan helpen is terug te gaan naar de pagina waar de persoon de post aan het schrijven was en die aan te passen(moet de persoon zelf dan doen), maar vaak hebben ze die niet meer.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2014 - 22:27 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Assassin schreef:
    Ik ook niet. Het kan zijn dat er iets mis is gegaan in een getypte code, of codes door elkaar.


    Queer zijn is gewoon alles

    Onlangs was dit ook in een ander topic. Dat kwam doordat de img-code in drukletters gebruikt werd.
    Ik zal eens kijken. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb nergens last van?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Opgelost. ^^
    Twisty had het gebroken hartje gepost. Dat geeft problemen met de spoilerknop.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Opgelost. ^^
    Twisty had het gebroken hartje gepost. Dat geeft problemen met de spoilerknop.


    Kan nog niets doen


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Welke mod is nog bezig?
    Want toen ik het om 22.30 fixte werkte het weer. En ondertussen zijn een aantal berichten weer aangepast.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Bij mij werkt het allemaal inderdaad nog steeds niet. Creepy, ik heb dit nog niet eerder gezien. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Bij mij werkt het allemaal inderdaad nog steeds niet. Creepy, ik heb dit nog niet eerder gezien. :'D


    Is best vaak gebeurd al, hahah. Zelf al twee keer veroorzaakt ;x

    [ bericht aangepast op 21 dec 2014 - 22:40 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Square schreef:
    Bij mij werkt het allemaal inderdaad nog steeds niet. Creepy, ik heb dit nog niet eerder gezien. :'D

    Dat komt als je andere codes gebruikt dan Q eigenlijk toestaat i(n combinatie met codes die Q wel toestaat), zoals de img-code in hoofdletters of het gebroken hartje.

    Ik heb het nogmaals aangepast. Hopelijk past niemand anders het nog eens aan. =P
    Bij mij werkt pagina 2 in ieder geval weer helemaal normaal. ^^

    [ bericht aangepast op 21 dec 2014 - 22:41 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Eey dat herken ik :'D.. In het otaku topic hebben wij wel eens pagina's kapot gemaakt :'D
    Meestal is het opgelost wanneer we een pagina verder zijn


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    It works again! Thanks!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Scandal schreef:
    (...)
    Dat komt als je andere codes gebruikt dan Q eigenlijk toestaat i(n combinatie met codes die Q wel toestaat), zoals de img-code in hoofdletters of het gebroken hartje.

    Ik heb het nogmaals aangepast. Hopelijk past niemand anders het nog eens aan. =P
    Bij mij werkt pagina 2 in ieder geval weer helemaal normaal. ^^


    Ik wist wel dat zulke codes Q konden laten spacen, maar ik had dit nog nooit gezien. Weer wat geleerd. :'D

    En jep, het werkt bij mij ook weer. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ik wist wel dat zulke codes Q konden laten spacen, maar ik had dit nog nooit gezien. Weer wat geleerd. :'D

    En jep, het werkt bij mij ook weer. ^^


    Weet je wat ik zo raar vind, met dat topic van die avatars, jeweetwel, van het tien jarig bestaan. Heb ik zeker twintig/dertig keer de [img] code in hoofdletters gebruikt en er liep niets fout.:'D

    [ bericht aangepast op 21 dec 2014 - 22:49 ]


    Queer zijn is gewoon alles