• TOPICO 14 (yeah)


    Once upon a time,
    Waren er vijf Spammers, Leonie, Ilona, Laura, Romee en Henk. Ze hadden elkaar leren kennen door de RPG's en waren vriendjes geworden.
    Op een dag spamden de vijf Spammers een praattopic vol in één uur. Maar de beheerder was offline, en kon dus geen nieuw topic maken!
    Ilona zei: 'Laten we een gezelligheidstopic maken.'
    Leonie zei toen: 'Dat doe ik wel! Het wordt ons spamtopic!'
    Zo is dit spamtopic onstaan. In de loop der dagen kwamen er meerdere spammers bij, sommige RPG'ers, andere spammers. Tot op de dag van vandaag spammen ze nog topic na topic vol.
    And they lived happily ever after...

    Inwoners van ons gezellige RPG spam eilandje:
    • MetUpAtMidnight ~ Leonie >> De gestoorde paardengek die nogal veel spamt •
    • ComingToTheTree ~ Ilona >> De persoon die van de trap af pleurt en vervolgens gaat Just Dancen •
    • WhereITold ~ Laura >> De persoon die zich weet te snijden aan haar haar •
    • NecklessOfHope ~ Romee >> De rijstwafel met skittles en energy verslaafde vogel die vogels haat •
    • TheHangingTree ~ Henk Jente >> De toekomstige president van Amerika •
    • AreYouAreYou ~ Marjolein >> De tostieverslaafde fangirl •
    • Catesbeianus ~ Floor >> De gestoorde gek die inspiratieloos en vaag is •
    • Burnley ~ Xantha >> De over geobsedeerde fan die maar door ratelt over van alles en nog wat •
    • Ephrya ~ Sha're >> De kerstman waarvan niemand weet wie ze is en die ons steeds dreigt te verlaten •
    • Bamboe ~ Joop Julia >> De pinguïn, bamboe, panda verslaafde die Satan aanbidt•


    - Naamsveranderingen graag doorgeven ^^.
    - Het blobfish leger van Jente, genaamd Hank, Henk en Gerard zijn onze goden.
    - Karel is onze duivel, maar onthoud: zelfs de duivel was ooit een engel. Dus hoe afgrijselijk eng kippen ook zijn, heb respect voor Karel. De duivel is eng.
    - De laatste reactie opent een nieuw topic! Tenzij dat die persoon offline is.
    - Exclusieve club voor Spammers Only:(:(
    - In onze herinnering staat voor altijd TomRiddle oftewel Tamara, de sexy perv die verslaafd is aan gaysmut en eten en gelovig is. Zij is helaas niet meer acief, maar we zullen haar nooit vergeten.



    Username Of The Month ~
    The Hanging Tree


    Waiting List:

    • Deep In The Meadow
    Geclaimde Usernames:
    • DeepInTheMeadow ~ Ilona
    • TheSunWillRise ~ Marjolein
    • KarelDeKip ~ Romee
    • HiddenFarAway ~ Jente
    • SoftGreenPillow / CloakOfLeaves ~ Leonie



    Obliged Ships:
    You are obliged to ship the following ships:
    • Roomijs •
    • Nixan •
    • Maxilena •
    • Jummy •
    • Lewily •
    • Christarel •



    Dit topic bevat de toekomstige sterren van de toekomstige hitshow: 'Spammers & Co Dealwithit (cool) Show.
    We are going to be famous! Yeeyh!

    [ bericht aangepast op 22 dec 2014 - 11:44 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    Okay. Lol. I'm done here.
    Niet persoonlijk :'S maar jullie spammen letterlijk te veel, ik spam ook graag, maar dan is het om te kletsen en niet spammen om te spammen —'
    Dit is gewoon nutteloos, had gedacht dat het zoals TNC ging zijn; gezellig, nope.
    Haal me maar van de lijst.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Vergilius schreef:
    Okay. Lol. I'm done here.
    Niet persoonlijk :'S maar jullie spammen letterlijk te veel, ik spam ook graag, maar dan is het om te kletsen en niet spammen om te spammen —'
    Dit is gewoon nutteloos, had gedacht dat het zoals TNC ging zijn; gezellig, nope.
    Haal me maar van de lijst.

    Jammer ;(


    “A queen will always turn pain into power.”

    Nou ja. Ik kan jullie vast even verzekeren dat dit niet bepaald 'professioneel' is, in de maten dat een off-topic dat kan zijn.
    Maar denk even na. 1) jullie titel. Helft staat in caps, en de titel is btw te lang. 2) onoverzichtelijke beginpost 3) in een off-topic mag niemand, niemand, de leiding naar zich toeschuiven. Dan bekom je een standenmaatschappij :') 4) jullie concepten... :'S

    Maar goed. Als jullie dit leuk vinden, mij best.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    ComingToTheTree schreef:
    https://www.customjewels.nl/catalog/harry-potter-deathly-hallows-ketting
    Je kan ook ander HP spul kopen en andere fandom spullenn (:


    Thank you. Ik ga die site echt helemaal bekijken.


    She was always looking for more..

    Hallo guys


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Vergilius schreef:
    Nou ja. Ik kan jullie vast even verzekeren dat dit niet bepaald 'professioneel' is, in de maten dat een off-topic dat kan zijn.
    Maar denk even na. 1) jullie titel. Helft staat in caps, en de titel is btw te lang. 2) onoverzichtelijke beginpost 3) in een off-topic mag niemand, niemand, de leiding naar zich toeschuiven. Dan bekom je een standenmaatschappij :') 4) jullie concepten... :'S

    Maar goed. Als jullie dit leuk vinden, mij best.


    Naar mijn mening maakt de titel en begin post op zich niet uit. We hebben het hier gezellig met zijn allen en daar gaat het voor mij om. Jammer dat je weg gaat.


    -

    Vergilius schreef:
    Nou ja. Ik kan jullie vast even verzekeren dat dit niet bepaald 'professioneel' is, in de maten dat een off-topic dat kan zijn.
    Maar denk even na. 1) jullie titel. Helft staat in caps, en de titel is btw te lang. 2) onoverzichtelijke beginpost 3) in een off-topic mag niemand, niemand, de leiding naar zich toeschuiven. Dan bekom je een standenmaatschappij :') 4) jullie concepten... :'S

    Maar goed. Als jullie dit leuk vinden, mij best.

    Het is inderdaad niet heel professioneel, maarja.
    En ik vind de beginpost niet zo heel onoverzichtelijk, maar oké, maar niemand neemt hier de leiding, toch? Degene die het laatste post mag een nieuw topic aanmaken, etc. Maarja :/


    “A queen will always turn pain into power.”

    Vergilius schreef:
    Nou ja. Ik kan jullie vast even verzekeren dat dit niet bepaald 'professioneel' is, in de maten dat een off-topic dat kan zijn.
    Maar denk even na. 1) jullie titel. Helft staat in caps, en de titel is btw te lang. 2) onoverzichtelijke beginpost 3) in een off-topic mag niemand, niemand, de leiding naar zich toeschuiven. Dan bekom je een standenmaatschappij :') 4) jullie concepten... :'S

    Maar goed. Als jullie dit leuk vinden, mij best.


    Ik snap je punt, maar persoonlijk vindt ik het hier echt superleuk en heb ik hele leuke mensen leren kennen.


    She was always looking for more..

    TheHangingTree schreef:
    (...)

    Naar mijn mening maakt de titel en begin post op zich niet uit. We hebben het hier gezellig met zijn allen en daar gaat het voor mij om. Jammer dat je weg gaat.


    Het geeft alvast een betere indruk voor anderen. Aangezien off-topics nooit in een goed daglicht komen. Maar goed, ik ben hier weg.
    Toedels.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    WhereITold schreef:
    (...)

    IK HAAT DE KAPPER OOK!

    EN IK SNAP HET WEL!!!
    *Voelt zich onbegrepen en gaat weer in haar eigen hoekje huilen.*

    En ikke ga gelijk posten met Lewis.[/quo

    HIGHFIVE!

    *troost Laura weer en geeft haar een knuffel zonder haar te attacken*

    Ugh. Ik ben klaar bij de kapper. Finally


    take me back to the basics and the simple life

    I posted with Lily.


    -

    Ephrya schreef:
    Hallo guys

    HELLOOW


    “A queen will always turn pain into power.”

    MetUpAtMidnight schreef:
    WhereITold schreef:
    (...)

    IK HAAT DE KAPPER OOK!

    EN IK SNAP HET WEL!!!
    *Voelt zich onbegrepen en gaat weer in haar eigen hoekje huilen.*

    En ikke ga gelijk posten met Lewis.[/quo

    HIGHFIVE!

    *troost Laura weer en geeft haar een knuffel zonder haar te attacken*

    Ugh. Ik ben klaar bij de kapper. Finally



    *Attackt Laura en Leonie terwijl ze knuffelen*

    Is het mooi geworden?

    Post je zo even met Sam?


    -

    Maar guys even serieus wat kan ik met Brad doen :') Anders kan ik me net zo goed uitschrijven


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    TheHangingTree schreef:
    (...)


    *Attackt Laura en Leonie terwijl ze knuffelen*

    Is het mooi geworden?

    Post je zo even met Sam?


    Jaa. Ik zal zo posten met Sam.

    ER IS HAAR AF!


    take me back to the basics and the simple life