• Wat is Flight Rising?
    Het is een Amerikaanse website waarop je je eigen "clan" kunt beginnen met draken. Je kunt ze vervolgens fokken, ze aankleden met allerlei accessoires, ze laten vechten in het Colliseum en meer. Het heeft wel wat weg van Neopets, eigenlijk. Klik hier voor meer info en klik hier om je aan te melden. Registratie is op dit moment gesloten, sorry! Ze hebben zo nu en dan een periode waarin je je kunt aanmelden, dus waarschijnlijk zal er over een paar weken weer zo'n dag zijn.

    Volgende registratieperiode
    Nog onbekend. Zodra dit op de site bekend gemaakt wordt, komt het ook hier te staan.

    Mensen die een melding willen wanneer je je de volgende keer kunt aanmelden:

    Laat het even weten als je hier graag bij wilt, dan zal ik je een gb'tje sturen wanneer de volgende registration window wordt aangekondigd. (:

    Q'ers op Flight Rising
    Square | Square | Wind
    Aire | Grandina | Wind
    Klang | Combattant | Wind
    Yayde | Yayde | Wind
    Gibbs | DiNozzo | Arcane
    Bat | Novoselic | Arcane
    Jethro | ColouredWind | Arcane
    Yoda | Yoda | Arcane
    JasperJordan | Dracy | Shadow
    Dauth | DarkSavior | Shadow
    Twisty | Lestrange | Shadow
    Aureolus | Aureolus | Shadow
    Fabrizio | CheeseCupcake | Lightning
    Gaudino | Vinception | Lightning
    Ninuturu | Ninuturu | Lightning
    Orochi | Lazulis | Lightning
    SPECS | Lyora | Lightning
    Vergilius | Vergilius | Lightning
    Oin | JamesPotter | Lightning
    Woodhouse | Lovegood | Water
    Sharknado | Dadle | Water
    Erza | Plue | Water
    Franciennn | Franciennn | Water
    Kanda | Ruskow | Water
    Kilicious | Kilicious | Fire
    Assassin | Niksel | Ice
    Gardenzio | Momsen | Ice
    Nestor | Nestor | Ice
    Oakenshield | Elladan | Ice
    Adara | Mercedene | Ice
    Ungoliant | Marthali | Ice
    Feline | Erieka | Plague
    Sterben | skTiger | Plague
    Sempre | Sempre | Light
    Soundwave | strstrckstrgzr | Light
    Gally | Lumineer | Light
    Wiarda | Wiarda | Light
    Niphredil | Antithese | Light
    Flutterby | Biersack | Nature
    Svarog | Svarog | Nature


    Vorige topics
    -1- || -2- || -3- || -4- || -5- || -6- || -7- || -8- || -9- || -10- || -11- || -12- || -13- || -14- || -15- || -16- || -17- || -18- || -18- || -19- || -20- || -21- || -22-

    Ik weet niet of dit al ergens anders staat, maar hier een paar dingen waar je mee kunt beginnen en waarvan het handig is om ze sowieso iedere dag te doen:
    1) Je draken voeren. Door je energy voor drie opeenvolgende dagen boven 80% te houden krijg je allerlei bonussen.
    2) Op "Incubate" klikken bij alle nesten waar je eieren hebt liggen. Je moet dat vijf keer doen en op de zesde dag kun je de eieren laten uitkomen.
    3) Bij "Gather Items" al je beurten opgebruiken. Dit is de voornaamste manier om aan eten te komen voor je draken. Bij Digging en Scavenging kun je allerlei voorwerpen vinden, waaronder soms ook apparel. Ik had zelfs twee keer een ei.
    4) Als je draken hebt met een Familiar, klik dan bij iedere Familiar op dat hartje. Zo bouw je een "band" op en je krijgt er wat treasure voor. Als je een niveau omhoog gaat, krijg je bovendien een kist die je in je Hoard kunt openen en waar soms ook interessante dingen in zitten.
    5) Ga langs bij de Trading Post. Voor Swipp's Swap Stand moet je toevallig net de juiste dingen in je bezit hebben of bereid zijn er geld voor neer te leggen in het Aution House, maar bij Crim's Collection Cart krijg je ieder uur vijf aanbiedingen om dingen te ruilen voor treasure. Let er wel op dat je geen dingen ruilt voor minder dan ze waard zijn; bij voedsel of materiaal is dit eigenlijk nooit zo, maar als je Apparel of Battle Items ruilt ben je weleens slechter uit dan wanneer je het te koop zou zetten in het Auction House.

    Overige tips:
    1) Als je wat tijd hebt en spelletjes wel leuk vindt, moet je absoluut bij de Fairgrounds langsgaan. Je kunt daar per dag maximaal 75.000 treasure verdienen.
    2) Aanvulling van Dauth: Wat ook handig is, is het raffle/weggeef gedeelte op het forum. Moet je zeker eens een kijkje gaan nemen als newbie. Veel mensen geven namelijk gratis spullen/draken weg aan nieuwe leden.
    3) Aanvulling van Dauth: Nog een tip voor mensen die al iets kunnen uitgeven: The Wishing Well. Als je een van iemands wensen vervult, mag je zelf 5 wensen doen. Lees de regels in de eerste post wel heel goed door!
    4) Aanvulling van Dauth: Ik heb gemerkt dat de website altijd even offline is als het 12:00 is geweest. Dit omdat de servers op de achtergrond gerestart worden tegen botters en dat soort dingen. Dit duurt +- 30 minuten. Dus als de tijd op Flight Rising 00:30 is, dan kun je vaak weer inloggen.
    5) Hatchlings worden volwassen ze vijf dagen oud zijn. De eerste middernacht nadat hun leeftijd vijf is, worden het grote draken.

    Een paar handige links:
    x Deze handige guide voor het trainen van draken in het Coliseum, zodat je niet eindeloos op één level vast blijft zitten. Inclusief lijsten met tegenstanders per gebied en de volgorde waarin ze het beste uitgeschakeld kunnen worden.
    x Een lijst met Exaltation Payout by Level op de FR Wiki.
    x Alle drakensoorten op een rijtje op FR, gesorteerd op "rarity" en dus de lengte van hun breeding cooldown.
    x Een kleurenwiel met alle mogelijke kleuren voor draken in FR. Als je twee draken een nest laat leggen moet je hun twee kleuren opzoeken. Alles wat daar op de kortste weg tussenin zit, is een mogelijke kleur voor de kleintjes.
    x Een Flight Rising Colour Predictor die iemand buiten de FR site heeft gemaakt. Werkt hetzelfde als het kleurenwiel, maar dan automatisch. Je hoeft alleen de kleuren van je draken in te vullen.
    x De Scrying Workshop. Er staat gewoon een linkje hiernaartoe in het linkermenu onder Library, maar dit is zo onmisbaar als je kleine draakjes wilt maken dat ik het toch even noem. Onder Assay Bloodlines kun je kijken of twee draken geen familie van elkaar zijn, bij Foresee Progeny krijg je vier mogelijke kleintjes van twee willekeurige draken te zien (zorg wel dat het ook echt draken zijn die samen kúnnen breeden!) en bij Predict Morphology kun je zelf alle details over een draak opgeven en krijg je een plaatjes van hoe die draak eruit zou zien.
    x De Flight Rising Wiki. Ik heb al naar een specifieke pagina gelinkt, maar de hele Wiki staat vol met nuttige en interessante informatie, dus het is een uitgebreider kijkje waard.



    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Wiarda schreef:
    Wat een schatje, Yol! Sommige Nocs lukken bijzonder goed hier. :'D

    Ik ben al mijn gevonden kistjes aan het verkopen en mijn hemel Inge, je had helemaal gelijk. :'D Ik zit inmiddels op bijna 1K gems, dus als het Coli weer werkt, wordt het mijn doel om zo snel mogelijk crystal voor mijn bananenbaby te krijgen. :Y)


    Om eerlijk te zijn heb ik nog geen enkele lelijke gezien. Maar misschien komt dat omdat ik de soort sowieso onwijs leuk vind, en misschien heb ik wel gewoon nog niet goed gekeken. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Sorry dat ik het zeg, maar ik kan het momenteel gewoon niet aan om al die hatchlings te zien. Ik ben de hele ochtend bezig geweest, heb al met al wel honderden chests gehad denk ik, of in ieder geval erg veel, maar ik krijg gewoon niks anders dan troep. Ik word gewoon groen en geel van jaloezie, omdat ik ook zo'n hatchling wil en ik er keihard mijn best voor doe, maar ik krijg er gewoon geen :c


    26 - 02 - '16

    Frosty schreef:
    Sorry dat ik het zeg, maar ik kan het momenteel gewoon niet aan om al die hatchlings te zien. Ik ben de hele ochtend bezig geweest, heb al met al wel honderden chests gehad denk ik, of in ieder geval erg veel, maar ik krijg gewoon niks anders dan troep. Ik word gewoon groen en geel van jaloezie, omdat ik ook zo'n hatchling wil en ik er keihard mijn best voor doe, maar ik krijg er gewoon geen :c


    Eigenlijk had ik stiekem al een beetje in mijn achterhoofd dat jij best die Midnight/Avocado/Crimson mag hebben als de deal niet doorgaat met diegene in Yoda's flight die naar Midnights op zoek is, want je hebt je echt al helemaal rotgezocht en ik vind het heel naar voor je dat jij dan helemaal niks krijgt. :c Als je dat wilt, tenminste. En als die deal dus niet doorgaat. ><


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Frosty schreef:
    Sorry dat ik het zeg, maar ik kan het momenteel gewoon niet aan om al die hatchlings te zien. Ik ben de hele ochtend bezig geweest, heb al met al wel honderden chests gehad denk ik, of in ieder geval erg veel, maar ik krijg gewoon niks anders dan troep. Ik word gewoon groen en geel van jaloezie, omdat ik ook zo'n hatchling wil en ik er keihard mijn best voor doe, maar ik krijg er gewoon geen :c


    Ik ken je gevoel en natuurlijk ook voor andere. Maar ik ben van plan om er niet meer aan te denken en als ik morgen nieuwe chests krijg ga ik ze gewoon openmaken voor al die troep.
    Meestal als je er niet naar zoekt, vindt je het. (Ik zit nog steeds met 4 van die Puppet dingen.)


    Vampire + Servant = Servamp

    Wiarda schreef:
    (...)

    Eigenlijk had ik stiekem al een beetje in mijn achterhoofd dat jij best die Midnight/Avocado/Crimson mag hebben als de deal niet doorgaat met diegene in Yoda's flight die naar Midnights op zoek is, want je hebt je echt al helemaal rotgezocht en ik vind het heel naar voor je dat jij dan helemaal niks krijgt. :c Als je dat wilt, tenminste. En als die deal dus niet doorgaat. ><


    Dat zou echt awesome zijn, want ik heb ook nog een andere donkere draak en eventueel nog wit als dat er mooi bij zou zijn.. Ik denk gewoon dat ik vandaag gewoon een pechdagje heb. Ik ga vanavond, als het coliseum het weer doet, verder zoeken.

    Orochi schreef:
    (...)

    Ik ken je gevoel en natuurlijk ook voor andere. Maar ik ben van plan om er niet meer aan te denken en als ik morgen nieuwe chests krijg ga ik ze gewoon openmaken voor al die troep.
    Meestal als je er niet naar zoekt, vindt je het. (Ik zit nog steeds met 4 van die Puppet dingen.)


    Da's waar ja. Als je niet naar iets zoekt, vindt je het.


    26 - 02 - '16

    Frosty schreef:
    Sorry dat ik het zeg, maar ik kan het momenteel gewoon niet aan om al die hatchlings te zien. Ik ben de hele ochtend bezig geweest, heb al met al wel honderden chests gehad denk ik, of in ieder geval erg veel, maar ik krijg gewoon niks anders dan troep. Ik word gewoon groen en geel van jaloezie, omdat ik ook zo'n hatchling wil en ik er keihard mijn best voor doe, maar ik krijg er gewoon geen :c


    Naahw, sorry. Ik had er niet bij nagedacht dat mensen het vervelend konden vinden, toen ik mijn hatchling plaatste. Het is inderdaad zeer vervelend dat je na zo lang zoeken nog steeds niets hebt. :c
    Maar gelukkig is het nog geen januari, dus er is nog hoop! Ik weet zeker dat je je ei of andere leuke dingen vinden zult! <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik kan 't vanavond weer proberen, want het coliseum werkt weer eens niet :/


    26 - 02 - '16

    Frosty schreef:
    Sorry dat ik het zeg, maar ik kan het momenteel gewoon niet aan om al die hatchlings te zien. Ik ben de hele ochtend bezig geweest, heb al met al wel honderden chests gehad denk ik, of in ieder geval erg veel, maar ik krijg gewoon niks anders dan troep. Ik word gewoon groen en geel van jaloezie, omdat ik ook zo'n hatchling wil en ik er keihard mijn best voor doe, maar ik krijg er gewoon geen :c


    In ieder geval ben je niet alleen! (: En hebben wij wél een privéshitload aan kontsteentjes en bruine vissen om naar te staren 8)
    Ik vind het wel heel vervelend voor je, want ik denk ook wel dat jij het nog grager wilt dan ik en een stuk meer van die kisten hebt geopend. Eigenlijk denk ik juist dat het niet zo heel lang meer zal duren totdat jij je nocturne hebt :3


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Ik word ook echt helemaal gek van dat Coliseum. Het ene moment is het het enige deel van de website dat lekker loopt, het andere moment laadt hij niet eens. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Frosty schreef:
    Sorry dat ik het zeg, maar ik kan het momenteel gewoon niet aan om al die hatchlings te zien. Ik ben de hele ochtend bezig geweest, heb al met al wel honderden chests gehad denk ik, of in ieder geval erg veel, maar ik krijg gewoon niks anders dan troep. Ik word gewoon groen en geel van jaloezie, omdat ik ook zo'n hatchling wil en ik er keihard mijn best voor doe, maar ik krijg er gewoon geen :c


    Je bent niet alleen, ik ook.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dragon only - 20K
    Dragon and Familiar - 40K
    Dragon, familiar and background - 60K
    Dragon, background, aparel, gene and clan symbol op shirt - 100K (This is everything included aparel and full colour.)
    Everything + Sprite and normal familiar - 150 K

    Zijn dit redelijke prijzen voor art. Want ik maak ze digitaal en full colour.
    Alleen ik weet niet hoe ik die twee laatste het makkelijkst kan beschrijven.
    En hoe kan ik het nog aantrekkelijker maken?


    Vampire + Servant = Servamp

    Whut happend in those three days i was gobe 0-0


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Orochi schreef:
    Dragon only - 20K
    Dragon and Familiar - 40K
    Dragon, familiar and background - 60K
    Dragon, background, aparel, gene and clan symbol op shirt - 100K (This is everything included aparel and full colour.)
    Everything + Sprite and normal familiar - 150 K

    Zijn dit redelijke prijzen voor art. Want ik maak ze digitaal en full colour.
    Alleen ik weet niet hoe ik die twee laatste het makkelijkst kan beschrijven.
    En hoe kan ik het nog aantrekkelijker maken?

    Apparel* en er staat op en dat is Nederlands : ')
    Verder weet ik het niet, ik heb er niet zoveel verstand van.


    --

    Gally schreef:
    Whut happend in those three days i was gobe 0-0


    De hel barstte los, want er kwamen nieuwe Nocturne draken. Ik heb voor jou ook digging gedaan, ipv gathering gisteren (omdat je daar de strange chests bij krijgt), maar vandaag moest ik jouw profiel nog doen, maar dat kun je nu dus zelf doen.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Gally schreef:
    Whut happend in those three days i was gobe 0-0


    Er kwam een nieuwe drakensoort, heel FR is geobserdeerd door irritante schatkistjes en de site ligt constant plat. Welkom terug! :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.