• Hoi Hoi!

    Met de feestdagen die langzaam maar zeker naderen, heb ik besloten om mijn haren weer bruin te verven omdat ik het ondertussen echt lelijk vond. Onder de spoilerknop kan je mijn vorige zien.



    Anyway, tot mijn grote teleurstelling, kwam ik vandaag achter dat ik met veel haar, die bij het föhnen en tangen flink afslankt, weinig hairstyles kan doen omdat ze niet blijven zitten of mijn haar werkt gewoon niet mee. Zo probeerde ik een paar hairstyles van de youtuber Zoella na te doen. Grote flop. Daarna probeerde ik om haren te vlechten en met een hete tang erover heen gaan. Eigenlijk hoort het na het losmaken van de vlecht, mooi wavy eruit te zien. Helaas was dat niet het geval.

    Nu komt mijn mini porbleem: naar kerstfeestjes gaan met gewoon los haar, is nogal.....saaitjes. Al jaren laat ik hun los bij het tangen en ik ben ondertussen wel aan een nieuwe hairdo toe. Duuuuus, zijn er zijn leuke suggesties? That'll be very much appreciated :Y)

    [ bericht aangepast op 23 dec 2014 - 3:57 ]


    -

    Stap 1: Hou op met al die tangen!

    En probeer gewoon wat simpele haarstijlen uit.
    Wat je voor slag kan doen is je haar strak invlechten van boven naar beneden en er dan mee slapen en er zo min mogelijk aan borstelen en doen.


    Firm believer of all that is magic

    Je kan ook met zo'n donut een mooie knot maken (:


    26 - 02 - '16

    I feel you. Ik doe altijd krullspellen in mijn haar met Kerst zodat ik mooie krullen heb en dan doe ik meteen een bus haarlak er op omdat ze anders meteen uitzakken. Mn haar moet echt hard zijn zodat het blijft zitten. Ik heb wel eens gelspray op mn haar gehad bij de kapper en dat wierp ook zn vruchten af dus misschien is dat ook iets voor jou. Als je licht golvend haar wilt, moet je er eens een dot indraaien als je haar nog nat is. Dan golft het als je het er uit haalt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mijn topics, ik heb precies hetzelfde probleem.
    Ik heb mijn haar proberen te krullen voor mijn kerstgala, ik stapte daar uit de auto en het was alweer weg.

    Zelfde probleem. Net zoals ik mijn haar witl vlechten, kan dus ook niet :x

    Nu doe ik eerst een hoge staart in, en dan mijn haar vanuit daaruit visgraten.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik had hetzelfde probleem want nog voordat ik mijn haar verfde was het hartstikke dik en kon ik er ook niets mee. Toen heeft mijn moeder ooit eerst een watervalvlecht gemaakt en dan nog eens allemaal kleine vlechtjes. Daar ben ik mee gaan slapen en het was super mooi toen ik de vlechtjes eruit haalde. Misschien is dat een idee? c:


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Douchen, haren invlechten en gaan slapen. De volgende dag heb je krullen. ^^

    Dit vind ik trouwens ook heel leuk.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Sura schreef:
    Douchen, haren invlechten en gaan slapen. De volgende dag heb je krullen. ^^

    Dit vind ik trouwens ook heel leuk.
    Bah ik krijg echt de kriebels van haar vettig haar. En volumepoeder. Werkelijk nog nooit van gehoord. Precies of ze een volledig busje op haar haar doet. :'D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Bah ik krijg echt de kriebels van haar vettig haar. En volumepoeder. Werkelijk nog nooit van gehoord. Precies of ze een volledig busje op haar haar doet. :'D


    Ik doe het zelf met haarlak en een beetje mousse. Bij de gedachte dat ik die poeder op mijn haar ga strooien, begint mijn hoofdhuid al te kriebelen. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Sura schreef:
    (...)

    Ik doe het zelf met haarlak en een beetje mousse. Bij de gedachte dat ik die poeder op mijn haar ga strooien, begint mijn hoofdhuid al te kriebelen. :')

    Ik gebruik poeder omdat ik 'scene hair' heb zodat het blijft zitten en ik vind het veel fijner dan mousse ^-^.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.