• Hallo iedereen!

    Binnenkort ga ik misschien een lange treinreis maken, namelijk eentje van ongeveer twee uur en een half. Ik heb nog nooit een lange treinreis in mijn eentje gedaan, dus ik vraag me af of jullie weten wat ik op de trein kan doen om de tijd te vullen, zodat ik me niet urenlang zit te vervelen? Wat misschien wel handig is om te weten, ik ga naar een pretpark en wil dus niet al te duurzame dingen, zoals een tablet meesleuren op de trein, omdat ik daar een ganse dag mee door een druk park moet lopen. Ik ben niet zo zeer bang dat het gestolen wordt, maar eerder dat het kapot kan gaan of zo, ook al zit het in een stevige hoes.

    Alvast bedankt!


    16 - 09 - '17

    Een boek meenemen? Muziek luisteren op je mobiel/ipod/mp3, is ook mogelijk. In de Hema hebben ze draagbare batterijtjes waaraan je via USB kan opladen, wat altijd handig is voor roadtrips of uitstapjes ^^
    Je kan ook wat magazines aanschaffen of de Metro lezen (als die in het station ligt, of, als je geluk hebt, op de trein).


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Haha, omg. Ik dacht waaw, dat gaat er een van een uur of vijf worden, maar toen realiseerde ik me dat niet iedereen zo gek is op treinen. Maar wat Schraeder zegt, lezen. Misschien kun je een puzzelboekje aanschaffen en puzzelen of uit het raam staren.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Puzzelboekje? ;3


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Lezen, schrijven in een schrijfboekje, muziek luisteren, eten, beetje op je mobiel klooien. Das wat ik altijd doe.


    Happy Birthday my Potter!

    Patholoog schreef:
    Haha, omg. Ik dacht waaw, dat gaat er een van een uur of vijf worden, maar toen realiseerde ik me dat niet iedereen zo gek is op treinen. Maar wat Schraeder zegt, lezen. Misschien kun je een puzzelboekje aanschaffen en puzzelen of uit het raam staren.


    Haha, dat dacht ik eigenlijk ook :'D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Thanks iedereen!


    16 - 09 - '17

    Patholoog schreef:
    Haha, omg. Ik dacht waaw, dat gaat er een van een uur of vijf worden, maar toen realiseerde ik me dat niet iedereen zo gek is op treinen. Maar wat Schraeder zegt, lezen. Misschien kun je een puzzelboekje aanschaffen en puzzelen of uit het raam staren.


    Ik vind twee uur en een half best lang, zeker als je alleen bent.


    16 - 09 - '17

    Ik luister altijd muziek terwijl ik dramatisch naar buiten kijk. Van lezen in een auto of trein word ik altijd misselijk. :c


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Scira schreef:
    (...)

    Ik vind twee uur en een half best lang, zeker als je alleen bent.


    Als het de eerste keer is, snap ik het ook wel. En nog veel plezier in je pretpark.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Als het de eerste keer is, snap ik het ook wel. En nog veel plezier in je pretpark.


    Dankje!


    16 - 09 - '17

    Ik reis elke dag zo'n 1,5/2 uur met de trein naar school. Het is dat ik mijn laptop mee heb, zo kan ik lekker tekenen, of lekker op internet. Treinen hebben 9/10 keer wifi. Dus met een mobiele telefoontje of laptop kun je je aardig vermaken :Y)

    Scira schreef:
    (...)

    Ik vind twee uur en een half best lang, zeker als je alleen bent.

    Nou ja, dat verschilt voor iedereen gewoon. Ik weet bijvoorbeeld nog dat ik eens een stuk ging wandelen met een groep mensen, en zei dat ik het wel lang vond. Een paar mensen die mee waren, keken me met een verbaasde blik aan, en vertelden dat zij dat helemaal niet zo zagen. Zo zie je maar dat mensen verschillende waarden kunnen hebben.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    DualShock schreef:
    Ik reis elke dag zo'n 1,5/2 uur met de trein naar school. Het is dat ik mijn laptop mee heb, zo kan ik lekker tekenen, of lekker op internet. Treinen hebben 9/10 keer wifi. Dus met een mobiele telefoontje of laptop kun je je aardig vermaken :Y)


    In Belgie heb je geen wifi op de trein, hoor! Je mag al blij zijn als je gewoon netwerkverbinding hebt met je mobiel :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Schraeder schreef:
    (...)

    In Belgie heb je geen wifi op de trein, hoor! Je mag al blij zijn als je gewoon netwerkverbinding hebt met je mobiel :')


    Oh omg, toch een reden om van de NS te houden :')

    Patholoog schreef:
    Haha, omg. Ik dacht waaw, dat gaat er een van een uur of vijf worden, maar toen realiseerde ik me dat niet iedereen zo gek is op treinen. Maar wat Schraeder zegt, lezen. Misschien kun je een puzzelboekje aanschaffen en puzzelen of uit het raam staren.


    Ghehe precies dit. Voor mij is een lange treinreis er eentje van meer dan 3 en een half uur. :p


    Maar 2 en een half uur zijn zo voorbij. Don't worry. (:
    Doe lekker oortjes in met leuke muziek op en lees een boek. Een praatje maken met medepassagiers levert vaak ook wel leuke gesprekken op! c:
    Eventueel kun je ook je laptop/mobiel meenemen en tgaan internetten. Wanneer ik heel zenuwachtig ben met een treinreis ga ik al mijn vrienden onderspammen en leidt ik me op die manier af van mijn zenuwen.

    Veel plezier alvast in het pretpark! :3

    [ bericht aangepast op 24 aug 2015 - 23:07 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •