• Het verhaal draait rond de familie Heck. Zij wonen in het fictieve stadje Orson in de Amerikaanse staat Indiana. Het gezin bestaat uit 5 leden: moeder Francis 'Frankie' Spence is getrouwd met Mike Heck. Mama Frankie werkt in een garage als verkoopster en vader Mike werkt in een groeve. Samen hebben ze drie kinderen: oudste zoon Axl is een tiener die aan alles een hekel heeft en altijd halfnaakt rondloopt; Sue is hun (beetje vreemde) tiener dochter die altijd in alles wil slagen, maar in alles wat ze probeert faalt en telkens het deksel op haar neus krijgt en jongste zoon Brick is helemaal in zichzelf gekeerd en heeft als beste vriend zijn rugzak en zijn verbeelding.

    Centraal staan de problemen van de kinderen en het leven van een gezin in de middenklasse in tijden van een economische crisis. Het verhaal wordt verteld vanuit het standpunt van moeder Frankie.




    Wil je op de lijst? Zet gewoon je naam, leeftijd en bij welk seizoen je bent neer.
    • Kyle • 18 • seizoen 1 • JasperJordan
    • Amber • 14 • seizoen 6 • Keynes
    • Marleen • 19 • seizoen 6 • SonOfGondor
    • Sharon • 20 • seizoen 6 • Blitzen

    Er zijn wel een paar regeltjes;
    Spoilers moeten onder de spoilerknop, ook al is het een serie met weinig inhoud, er zijn toch mensen die sommige dingen niet willen weten
    Graag naamsveranderingen doorgeven



    Ik hoop dat ik niet de enige ben hier ;D

    [ bericht aangepast op 27 dec 2014 - 21:38 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nou mensen (die dit lezen) ik ga naar bed. Byee! (doeg)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Haha geweldig ; "Ah come on I am trying to get some sleep, have some respect for other people, people!" Axl heeft de geweldigste zinnen ;D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    Haha geweldig ; "Ah come on I am trying to get some sleep, have some respect for other people, people!" Axl heeft de geweldigste zinnen ;D


    Dat heeft hij zeker hahahah

    Schrijft me er maar bij


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Welk seizoen?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    6 ofzo, ik volg het al heel lang via fox (wbw)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik ben bijna bij seizoen 2 *O*


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.