• “We are the shadow, the smoke in your eyes,
    the ghosts that hide in the night.”





    T H E Q U I V E R.
    Heroes today. Legends forever.



    Een groep elite huurlingen, gevestigd in New Orleans, krijgen een aanbod van een man genaamd Moses, die werkt voor de CIA.
          Deze aanbod gaat over een softwaremagnaat die is ontvoerd, vanwege een geheime operatie en waaraan hij mee heeft gewerkt – wat zich “Nighteye” noemt. Deze operatie was tijdens de Koude Oorlog uitgevoerd om een nucleair wapen onderdeel voor onderdeel de Rusland in te smokkelen.
          De groep huurlingen, dat zich The Quiver noemt, moeten deze veilig stellen voordat iemand anders dit in hun handen krijgen voor slechte doeleinden. Elk van hun is goed in hun werk, maar wie zitten er allemaal achter het nucleaire wapen aan? En waar bevindt deze softwaremagnaat zich? Is hij wel echt ontvoerd?

    – Wat voor gevaren kunnen ze onderweg tegen komen? Personen? Of ook andere vallen waar ze in kunnen tuimelen?
    Personen, zoiezo. Die kunnen we wel zelf verzinnen als ze aan beurt komen in de RPG. Dat zijn toch geen vaste personages. En andere vallen.. Hm, daar moet ik nog eens goed over nadenken. Ik denk dat ze het vooral druk hebben over het nucleair wapen veilig te stellen en deze ook nog eens eerst te vinden – want ze weten de plek niet waar dit zich bevindt. Daarvoor moeten ze eerst de maker ervan hebben.
    – Hoe worden ze gecontacteerd?
    Moses, die voor de CIA werkt, heeft hen ingeschakeld. Dit komt doordat ze niet willen dat dit publiek gaat en de mensen ervan weten. Zo kunnen hen een slechte naam krijgen en weten ze ook nog van het nucleair wapen dat vreselijk gevaarlijk is. Wie weet..

    Dit idee is afgeleid van The Expendables.



    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik kan denk ik vanmiddag een post maken.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Als mijn post niet klopt, krijg ik het wel te horen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nice. Ik ga vanavond posten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tsuchiya: Als jullie er niets mee kunnen hoor ik dat vanzelf wel.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2015 - 1:25 ]


    † Love? I want to sleep.

    Is alleen Max nog niet in het vliegtuig? Zo ja, dan zal ik 'm gauw naar boven sturen!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Iemand naar Aurora, want ik denk dat 'de' leider naast Kendra het vliegtuig gaat besturen en het me dan onnodig lijkt om Ro erheen te sturen. Dus iemand voor Ro? :3


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Amaris schreef:
    Iemand naar Aurora, want ik denk dat 'de' leider naast Kendra het vliegtuig gaat besturen en het me dan onnodig lijkt om Ro erheen te sturen. Dus iemand voor Ro? :3


    Waar bevindt Ro zich? (:
    Dan kan ik Max er wel heen sturen?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Karabatic schreef:
    (...)

    Waar bevindt Ro zich? (:
    Dan kan ik Max er wel heen sturen?


    Ro zit oo de grond in het vliegtuig, ik vindt het prima. :3


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Karabatic schreef:
    Is alleen Max nog niet in het vliegtuig? Zo ja, dan zal ik 'm gauw naar boven sturen!

    Ik weet niet of Jason/Assassin en Dakota/Cheryl al boven is in het vliegtuig eigenlijk.. Volgens mij niet, ze hebben nog maar 1 post :').


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    In die posts staat dat ze al in het vliegtuig zitten, ze waren er zelfs als eerste.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Okee (: Zit Jason naast Lys?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oké, fijn dat ik het nu pas weet.(cat)
    En Lys riep een aantal keer dat ze op moesten schieten, dus dat Max zo reageert, ergert haar mateloos.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sacramental schreef:
    Oké, fijn dat ik het nu pas weet.(cat)
    En Lys riep een aantal keer dat ze op moesten schieten, dus dat Max zo reageert, ergert haar mateloos.


    What did he do? ;o


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Karabatic schreef:
    (...)
    What did he do? ;o

    Op z'n dooie gemakkie naar het vliegtuig lopen, terwijl Lys (en de anderen) op hem zitten te wachten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Lol. Ruzie/discussie/whatsoever in de RPG: Yes. Buiten de RPG: No.


    Don't walk. Run, you sheep, run.