• Het Herstel heeft het heft in handen genomen. Overal op de wereld is er hongersnood en de meeste dieren zijn niet meer terug te vinden. Mensen zijn zelfs zo wanhopig geworden dat velen zich bij hun leger aansluiten om toch nog geld te kunnen verdienen. Het Herstel beweert de hongersnood te kunnen oplossen en de dieren te kunnen terug brengen.
    Echter word er gefluistert dat er een ondergronds verzet is, genaamd Omega Point, klaar voor de strijd tegen Het Herstel. Dit geeft de bewoners nieuwe hoop, en dat zorgt er uiteraard voor dat Het Herstel Omega Point zo snel mogelijk uit de weg wilt ruimen.

    Maar wat gebeurd er met de bewoners? Sluiten ze zich aan bij Omega Point of Het Herstel? Of gaan ze simpelweg dood doorheen de strijd? Bloeit er misschien zelfs liefde tussen de strijders van Omega Point en Het Herstel?


    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd:
    Groep (Het Herstel, gewoon burgers of Het Verzet):
    Sector (enkel voor mensen uit Het Herstel)
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra (eventueel gave):

    De bewoners van Omega Point hebben meestal een gave, 'Energie'. Maar ook burgers of mensen die voor Het Herstel vechten kunnen een gave hebben. Dat zet je dan bij extra.
    Je personage kan ook altijd veranderen van groep, bijvoorbeeld: eerst vecht hij voort Het Herstel, en daarna sluit hij zich toch aan bij het verzet. Dat mag je er bij zetten, maar je kan ook even goed de groep waarbij hij/zij aanvankelijk zit opschrijven.

    Rollen:


    Het Herstel:

    Jongens: ! Drie plaatsen over !

    • Cale Wyatt Robertson ~ Extra Sensory Perception ~ Constellation ~ Pagina 11
    • Nathan SimoMcCartney ''Nate’’ ’ ~ Vechter ~ Minewt
    •
    •
    Meisjes: ! Een plaats over !

    • Emily Sara Jones ~ Termokinese ~ TheHangingTree
    • Madeline Emma Jones ~ Genezende krachten ~ WhereITold
    • Kaijill Emma Argent
    ‘’Kai’’
    ~ Elektriciteit beheersen ~Minewt
    • Cheryl Penelope McCartney ~ Gedaanteverwisseling ~ Mrs_Hemmings
    •

    Omega Point:

    Jongens: ! STOP OP DE JONGENS VAN HV

    • Gereserveerd - Door muren heen lopen - xNotlovejustme
    • Elleon Jones- Microgolven manipuleren - Malevolent ~ Pagina 3
    • Archibald "Archie" Cleaver ~ Manipuleren van geest (Telepathy) ~ NecklessOfHope
    • Drake Clinton Bratva ~ Manipulatie metalen, magnetisme ~ Burnley ~ Pagina 6
    •Henry John McCain ~ Telekinese ~
    Mrs_Hemmings

    Meisjes: ! STOP OP MEISJES VAN HV !

    • Maxime "Max'' Alycante ~ Teleporteren ~ Sempre ~ Pagina 2
    • Riley May Lewis
    ‘’Lewis’’
    ~ Gevoelens lezen ~ Minewt ~ Pagina 4
    • Katherine Elise Jones.~ Psychometrie ~TheHangingTree ~ Pagina 3
    • Phoebe Ariana Ross ~ Aarde ~ Calendis ~ Pagina 6
    • Silena Amy Collins ~ Vuur ~ MetUpAtMidnight

    Burgers:

    Jongens: ! STOP OP DE MANNELIJKE BURGERS !

    • Dean Nicolas Suáreza ~ Bilocatie ~ Lost_Voice ~ Pagina 6
    • Bryce Owens ~ Sempre ~ Pagina 7
    • Pietro Alexander Maximoff~ Supersnelheid ~ Burnley ~ Pagina 6
    • Shawn Jason Chamberlain ~ onzichtbaarheid ~ Mrs_Hemmings
    • Gereserveerd ~ Superheroes

    Meisjes: ! Eén plaatsen over !

    • Alana Linore Therese Fox ~ Extra Sensory Perception ~ Primie ~ Pagina 9
    • Eleanor "Elly" Jane Fox ~ WhereITold
    • Isabelle Aurora Garcia
    ‘’Belle’’Superheroes
    • Skylar 'Sky' Brooklynn Moore ~ Dodelijke aanraking ~ Mashtonx
    •


    Indelingen:


    Leider herstel:
    • Kaijill Emma Argent
    ‘’Kai’’ ~Minewt
    Onderbevelhebber herstel:
    • Emily Sara Jones ~ TheHangingTree
    Opperbevelhebber trainingen:
    • Nathan Simon McCartney
    ‘’Nate’’ ~ Minewt
    Soldaten herstel:
    • Cale Wyatt Robertson ~ Constellation
    •
    •
    ...
    Hulp (genezers):
    • Madeline Emma Jones ~ WhereITold

    Leiders Omega Point:
    • Drake Clinton Bratva ~ Burnley en Phoebe Ariana Ross ~ Calendis
    Onderbevelhebber Omega Point:
    • Timothy "Tommy" Cleaver ~ NecklessOfHope
    Opperbevelhebber trainingen:
    • Maxime "Max'' Alycante ~ Sempre
    Hulp (genezers) Omega Point:
    •
    ...
    Kledingontwerper(s) Omega Point:
    • Katherine Elise Jones ~TheHangingTree
    •
    ...


    Kamerindeling:

    Omega Point:

    Meisjeskamer 1:
    •
    •
    •
    Meisjeskamer 2:
    • Katherina
    • Silena
    Meisjeskamer 3:
    •
    •
    •
    Meisjeskamer 4:
    •
    •

    Jongenskamer 1:
    •
    •
    •
    Jongenskamer 2:
    •
    •
    Jongenskamer 3:
    •
    •
    Jongenskamer 4:
    •
    •
    •
    - Je moet niet altijd in een kamer zitten met iemand van Q. Het kan ook een ander persoon zijn dat door iedereen bestuurt word. -


    Het Herstel
    - Enkel voor de leider en onderbevelhebber, soldaten slapen in hun huis als alle andere burgers

    • Alana en Elly zitten samen in een huis
    • Cale zit (voor zover ik weet) alleen in een huis

    • Emily en Madeline zitten samen op een kamer

    Trainingsindeling:


    Omega Point:
    Groep 1:
    •
    •
    •
    Groep 2:
    •
    •
    •
    •
    Groep 3:
    •
    •
    •
    Groep 4:
    •
    •
    •
    •
    ...
    Het Herstel:
    Groep 1:
    •
    •
    •
    Groep 2:
    •
    •
    •
    •
    Groep 3:
    •
    •
    •
    Groep 4:
    •
    •
    •
    •

    Niet alle groepen staan erbij, want er zijn natuurlijk nog veel meer soldaten in Het Herstel en Omega Point, maar dit zijn enkel de groepen die er voor ons toe doen, dit geld ook voor de kamers

    Nogmaals: je hoeft niet perse met een persoon in de kamer of groep zitten die door iemand van Q word bestuurt. Het kan ook een personage zijn dat in het verhaal zit.


    Huisindeling soldaten Herstel of burgers:

    Zet ergens op het rollentopic of praattopic neer of je met een bepaalde persoon in een huis woont (bv: broer of zus, misschien zelfs gewoon vrienden)



    OPGELET

    Ik heb er wat extra indelingen bijgezet, deze moeten niet allemaal gevuld worden met onze personages. Maar gelieve er wel op te letten te melden met wie je wilt trainen of een kamer of huis mee wilt delen. Ook zoek ik nog genezers en ontwerpers voor Omega Point en leiders voor beide de groepen.

    Mensen die personages in Het Herstel hebben: gelieve er een sector bij te vermelden

    Regels:
    - Geen perfecte personages
    - Geen overdreven gave
    - Niet iedereen kan in dezelfde groep
    - Ruzies op het praattopic of via mail
    - Relaties (vrienden, familie etc.) worden besproken op het praattopic of via mail
    - Enkel ik maak nieuwe topics aan tenzij ik iemand anders aanwijs
    - Denk eerst na voor je meedoet i.p.v. na twee dagen te stoppen
    - Minstens 200 woorden, dit zou haalbaar moeten zijn
    - Wanneer je toch niet meer kunt meedoen meld je dit en zorg je ervoor dat je personage bijvoorbeeld sterft



    Deze verhaallijn komt van de touching Juliette trilogie - Tahereh Mafi

    [ bericht aangepast op 30 dec 2014 - 15:22 ]


    Geloof niet alles wat je denkt

    Zet haar d'r maar neer ^-^. Morgen maak ik haar af,


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Minewt schreef:
    Zet haar d'r maar neer ^-^. Morgen maak ik haar af,


    Komt voor elkaar


    Geloof niet alles wat je denkt

    Primie schreef:
    @WhereITold, misschien het zusje van de tweeling Alana en Cale. (Al weten ze niet dat ze tweeling zijn)
    Dan kunnen Alana en Elly misschien in hetzelfde huis.


    Dat lijkt me wel leuk! Dan zal ik Elly dezelfde achternaam geven als Alana.


    She was always looking for more..

    WhereITold schreef:
    (...)

    Dat lijkt me wel leuk! Dan zal ik Elly dezelfde achternaam geven als Alana.


    Oké super!


    Geloof niet alles wat je denkt

    Ik heb de gave van Alana al enigszins beschreven, echter is het niet echt erg goed gedaan. Als ik volgende week eindelijk op de PC kan typ ik het allemaal wel eens over.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Ik ben heel slecht, maar ik heb Nate's achternaam fout gespeld: Het moet McCartney zijn. Als je dit wilt aanpassen waardeer ik het echt.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Iemand die een - positief of negatief - verleden wil hebben met Maxime (pagina 2) of Bryce (pagina 7)?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    @Minewt, geen probleem

    @Sempre, misschien kennen Bryce en Alana elkaar?


    Geloof niet alles wat je denkt

    Minewt schreef:
    Kaijill Emma Argent
    ‘’Kai’’ – Ze haat haar voornaam, dus maakt ze er maar Kai van.

    ‘’You can't break me, I'm already broken babe.’’




    † Leeftijd † Ze is twintig jaar oud en verjaart op 6 juni.

    † Groep † Het Herstel

    † Uiterlijk † [FC: Phoebe Tonkin] Kaijill is nog wel redelijk onzeker over zich zelf, hoewel ze dit niet toont. Je ziet in haar smaragdgroene ogen altijd een harde blik staan. Of ze kijken je kil aan. Om deze groene ogen zitten lange en donkere wimpers waar altijd mascara op komt. Haar huid is licht en wordt iedere dag mooi egaal gemaakt met foundation en rouge. Haar lippen krijgen door lippenstift meestal een roze of een bloedrode kleur en negen van de tien keer zit er een grijns rond haar lippen.
    Ze heeft halflange, zwarte lokken die wat slag met zich mee dragen. En dit doet haar zich er nog lichter door uit zien. Kaijill heeft haar lokken vaak los of in een staart. Het ligt er maar aan. Kaijill is niet de allerlangste --1 meter en 68 centimeter en om dit te veranderen draagt ze vaak hakken om wat langer te lijken. De jonge vrouw is redelijk onzeker over haar lichaam, zij is van mening dat ze te dik is --wat zij eigenlijk niet eens is. En hierdoor eet ze ook niet zo veel.

    † Karakter † Als je een meedogenloos iemand zoekt dan kun je bij deze jonge vrouw terecht. Zij zal namelijk nooit haar pijn, verdriet of onzekerheden tonen en zich hier al helemaal niet aan toe geven. Want volgens haar is dit een zwakte, en zwaktes moet je opbergen. Aan angsten toegeven doet zij ook niet en eigenlijk gaat alles verbergen haar heel erg goed af. Kaijill heeft ook geen zin in mensen die vragen of alles oké is, want niets in de wereld is helemaal oké. En dat is het leven.
    Echter heb je wel veel aan haar als het om wachten gaat, haar geduld is erg groot en zal dus ook niet snel weggaan. Kaijill is redelijk wel een prater, maar ook echt een luisteraar en met haar geduld past zij zo precies in het plaatje van een behulpzame vriend, want als je advies nodig hebt kan zij dat aan je geven als je dit wilt. Zo is ze ook wel weer. Ze is namelijk best wel wijs en heeft in haar leven al wel wat dingen meegemaakt die ze zelfs haar ergste vijanden niet toewenst. Kaijill kan ook erg snel boos worden en dit ook lang blijven, niet een perfect iets voor een leider; maar een echt mens is niet perfect, Kai dus ook niet. Wanneer ze boos is moet je haar met rust laten en haar laten nadenken, want anders koelt ze niet af. Wel is ze het typ dat haar excuses aanbied voor haar 'onverantwoordelijke' gedrag. Want ze weet wat ze moet doen en doet dit ook, wanneer iemand anders niet weet wat hij of zij moet doen legt ze het diegene rustig uit en als iemand hulp nodig heeft is zij ook wel zo'n persoon die je wilt helpen.

    Ondanks dat zij haar gevoelens niet toont, zoals hier boven vermeld, heeft ze er niets tegen als iemand zijn of haar hart bij haar wilt uitstorten, want voor haar is het belangrijk dat iedereen kan zijn wie die is en als jij je gevoelens toont dan heeft zij er geen problemen mee; want zo ben jij.
    Kaijill is een doelbereikend iemand en vindt het nutteloos als het haar na drie keer niet lukt. Want aan opgeven doet zij niet; overal is een oplossing voor. En als die er niet is dan verzin je wat. Op het eerste gezicht is ze een bitch, maar naar mate je haar leert kennen kan ze wel aardig zijn. Want als jij haar met respect behandeld, doet zij dit ook. Met anderen vertrouwen heeft ze moeite, en breek je dit? Dan krijg je dit hoogstwaarschijnlijk niet meer terug.
    Als ze je mag kan ze een lieve jonge vrouw zijn met wie je een goed gesprek kan hebben en ook goed kan lachen.

    † Extra † Kaijill heeft elektrokinese, hiermee kan zij elektriciteit besturen. Wat haar de gelegenheid geeft om mensen een stroomschok te geven. Ook is ze openlijk bi, met een voorkeur naar meisjes. Verder is Kaijill van Franse afkomst, wat je aan haar tweede naam en achternaam ziet.
    Kaijill is overigens ook de leider van Het Herstel en dit bevalt haar goed.


    Madame Argent is ook af ;3


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Henry John McCain.

    'Don't hurt me! I'm just an innocent blond boy!'


    Leeftijd: Henry is twintig jaartjes oud en geboren op vijftien januari.
    Groep: Omga Point.
    Karakter: Henry is een vrolijk jongen die in de bloei van het leven is. Hij houdt er absoluut niet van om op mensen boos te worden of om ze te straffen. Met andere woorden, hij is soft. Je mag hem gerust zo noemen, en hij weet zelf ook dat hij het is, maar toch vindt Henry het niet leuk. Hij vindt zichzelf geen type om snel op mensen boos te worden of irritant te zijn. Daarom is hij bijna altijd stil en houdt zich meestal op de achtergrond als er iets gaande is. Als Henry toch zijn mond opentrekt om iets te zeggen, denkt hij eerst goed na of het niet te kwetsend is of dat hij kwaad overkomt. Je kan Henry goed vertrouwen omdat hij geen geheimen zal doorvertellen en hij is gewoon trouw aan zijn vrienden. Hij kan er niet tegen als hij iemand gepest of geplaagd ziet worden, hij heeft er een gloeiende hekel aan en komt meteen voor die persoon op. Maar toch past Henry op omdat hij geen klappen wil krijgen. Henry is in zijn verleden vaak gepest en was altijd het buitenbeentje in zijn gezin. Hoe hard hij ook zijn best deed om erbij te horen, ze negeerden hem en mochten hem niet. Henry is op straat gezet en zo heeft hij meer op zichzelf gelet. Onzeker is hij nou niet maar helemaal zeker van zijn karakter is hij ook niet. Ook vindt Henry het ontzettend moeilijk om tegen iemand nee te moeten zeggen, daarom komt hij weleens in de nesten omdat hij tegen iedereen ja zegt om ze niet te kwetsen. Kortom: Deze jongen is een softie. Maar wel een hele aardige softie.
    Uiterlijk: [FC: Jake Abel] Henry heeft donkerblonde haren die hij soms in een kuif heeft staan maar meestal heeft hij deze warrig op zijn hoofd liggen. Hij heeft oceaanblauwe ogen en die kunnen ook meteen verraden hoe hij zich voelt. Als hij vrolijk is staat er een twinkeling in maar als hij verdrietig is of ergens mee zit staan deze echter dof en is die twinkeling helemaal verdwenen. Hij is te lang met zijn 1.85, wat hij zelf ook vindt, en komt daardoor ontzettend slungelig over. Henry heeft bij zijn kin al een lichte baardgroei wat hij zelf ''best wel tof'' vindt. Hij heeft een goedgetraind lichaam maar op zijn polsen zijn nog een paar littekens te vinden van zijn vroegere onzekerheid. Daardoor draagt hij ook wat armbanden om dat te verbergen, ook draagt hij soms een snapback.
    Extra: Henry zijn gave is Telekinese, waar hij ontzettend blij mee is. Henry heeft een relatie met Riley Lewis, je zou denken dat ze totaal niet goed bij elkaar passen maar ze passen eigenlijk als twee puzzelstukjes bij elkaar. Henry is smoorverliefd op Riley en laat haar nooit meer gaan.


    Henry is ook af (:


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Hij is echt cute Moon ^


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Minewt schreef:
    Hij is echt cute Moon ^


    Thankyou Nootje :3 Hij is zo'n lieve softie.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2014 - 15:08 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Cheryl Penelope McCartney.

    'I'm the badass here. I kick your ass when you say no.'



    Leeftijd: Cheryl is eenentwintig jaren oud en geboren op 8 maart.
    Groep: Het Herstel.
    Karakter: Cheryl is een moeilijk geval. Ze heeft een niet zo fijne jeugd gehad als je zou denken en daardoor lijkt het alsof ze echt harteloos is geworden. Zo is Cheryl iemand die bijna niemand mag en ook altijd een gemene opmerking naar iemands hoofd slingert. Ze denkt niet na over wat ze zegt en daardoor kan het ontzettend bot overkomen maar dat boeit Cheryl geen ene moer. Ze lijkt geen gevoelens te hebben en zo hard als steen maar dat is ze niet. Ze heeft een harde buiten en binnenkant waar je maar moeilijk door komt maar als ze je eenmaal mag zal ze haar echte gevoelens tonen. Ze was vroeger altijd al iemand met gevoelens die ze niet kon beheersen en altijd verkeerd eruit kwamen. Daardoor laat ze aan niemand haar echte emoties tonen, behalve als je echt een goede vriend lijkt. Cheryl is ook het soort persoon dat het bloed onder je nagels vandaan halen en je helemaal gek maakt. Ze weet goed wat ze wil en zal dat ook echt laten merken. Door dat krijgt ze ook vaak worden als 'bitch' of 'harteloze freak' te horen als iemand over haar praat. Echter kan Cheryl hier totaal niet tegen en zal je zo een klap verkopen. Ze ergert zich altijd aan mensen en als zich ze dan ergert negeert ze hun gewoon. Hoe hard je ook doordramt bij haar, ze duwt je gewoon aan de kant en doet dan alsof je lucht bent.
    Uiterlijk: [FC: Kristen Stewart] Cheryl heeft donkerbruine haren die ongeveer tot haar borsten komen. Meestal kamt ze deze naar één kant toe omdat ze dat veel mooier vindt staan. Ze heeft een normale lengte van 1.75 en is daardoor niet de grootste maar ook niet kleinst. Precies goed. Ze heeft rozige lippen en een ietwat te bleke huid omdat ze niet veel zon krijgt. Cheryl heeft donkerblauwe ogen met meestal een ondeugende twinkeling erin, als ze echter boos is lijkt het net alsof haar ogen vlammen, wat niet zo is maar wel zo lijkt.
    Extra: Cheryl heeft de gave van Shape-Shifting oftewel van gedaante te verwisselen. Van zowel mensen als dieren. Als ze in een gevecht zit neemt ze meestal de gedaante aan van een sneeuwluipaard. Ook omdat het perfect bij haar karakter past. Cheryl is de grote zus van Nathan, ze kleineert hem altijd maar zo zijn hun twee nou eenmaal. Ook is Cheryl bi met voorkeur naar meiden, hier heeft ze helemaal geen problemen mee.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2014 - 19:31 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Het valt me nu op dat dit me een beetje het idee van The Hunger Games geeft. Het Herstel is zeg maar het Capitool, en het Verzet momenteel de Districten. :')

    Maargoed, Minewt en ik hebben samen besproken dat we onze rollen (Phoebe en Nathan) graag een soortdemet 'verboden' relatie willen laten hebben. Ze kenden elkaar zeg maar al voor het Herstel en Verzet gebeuren en kregen toen iets, daarvoor hadden ze dan ook contact. Nu komt het contact enkel met brieven.
    Is dit goedgekeurd of niet? c:


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Calendis schreef:
    Het valt me nu op dat dit me een beetje het idee van The Hunger Games geeft. Het Herstel is zeg maar het Capitool, en het Verzet momenteel de Districten. :')

    Maargoed, Minewt en ik hebben samen besproken dat we onze rollen (Phoebe en Nathan) graag een soortdemet 'verboden' relatie willen laten hebben. Ze kenden elkaar zeg maar al voor het Herstel en Verzet gebeuren en kregen toen iets, daarvoor hadden ze dan ook contact. Nu komt het contact enkel met brieven.
    Is dit goedgekeurd of niet? c:


    Is ook zo ^-^ Viel me ook op toen ik het boek las :3

    Ja hoor


    Geloof niet alles wat je denkt