• Het Herstel heeft het heft in handen genomen. Overal op de wereld is er hongersnood en de meeste dieren zijn niet meer terug te vinden. Mensen zijn zelfs zo wanhopig geworden dat velen zich bij hun leger aansluiten om toch nog geld te kunnen verdienen. Het Herstel beweert de hongersnood te kunnen oplossen en de dieren te kunnen terug brengen.
    Echter word er gefluistert dat er een ondergronds verzet is, genaamd Omega Point, klaar voor de strijd tegen Het Herstel. Dit geeft de bewoners nieuwe hoop, en dat zorgt er uiteraard voor dat Het Herstel Omega Point zo snel mogelijk uit de weg wilt ruimen.

    Maar wat gebeurd er met de bewoners? Sluiten ze zich aan bij Omega Point of Het Herstel? Of gaan ze simpelweg dood doorheen de strijd? Bloeit er misschien zelfs liefde tussen de strijders van Omega Point en Het Herstel?


    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd:
    Groep (Het Herstel, gewoon burgers of Het Verzet):
    Sector (enkel voor mensen uit Het Herstel)
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra (eventueel gave):

    De bewoners van Omega Point hebben meestal een gave, 'Energie'. Maar ook burgers of mensen die voor Het Herstel vechten kunnen een gave hebben. Dat zet je dan bij extra.
    Je personage kan ook altijd veranderen van groep, bijvoorbeeld: eerst vecht hij voort Het Herstel, en daarna sluit hij zich toch aan bij het verzet. Dat mag je er bij zetten, maar je kan ook even goed de groep waarbij hij/zij aanvankelijk zit opschrijven.

    Rollen:


    Het Herstel:

    Jongens: ! Drie plaatsen over !

    • Cale Wyatt Robertson ~ Extra Sensory Perception ~ Constellation ~ Pagina 11
    • Nathan SimoMcCartney ''Nate’’ ’ ~ Vechter ~ Minewt
    •
    •
    Meisjes: ! Een plaats over !

    • Emily Sara Jones ~ Termokinese ~ TheHangingTree
    • Madeline Emma Jones ~ Genezende krachten ~ WhereITold
    • Kaijill Emma Argent
    ‘’Kai’’
    ~ Elektriciteit beheersen ~Minewt
    • Cheryl Penelope McCartney ~ Gedaanteverwisseling ~ Mrs_Hemmings
    •

    Omega Point:

    Jongens: ! STOP OP DE JONGENS VAN HV

    • Gereserveerd - Door muren heen lopen - xNotlovejustme
    • Elleon Jones- Microgolven manipuleren - Malevolent ~ Pagina 3
    • Archibald "Archie" Cleaver ~ Manipuleren van geest (Telepathy) ~ NecklessOfHope
    • Drake Clinton Bratva ~ Manipulatie metalen, magnetisme ~ Burnley ~ Pagina 6
    •Henry John McCain ~ Telekinese ~
    Mrs_Hemmings

    Meisjes: ! STOP OP MEISJES VAN HV !

    • Maxime "Max'' Alycante ~ Teleporteren ~ Sempre ~ Pagina 2
    • Riley May Lewis
    ‘’Lewis’’
    ~ Gevoelens lezen ~ Minewt ~ Pagina 4
    • Katherine Elise Jones.~ Psychometrie ~TheHangingTree ~ Pagina 3
    • Phoebe Ariana Ross ~ Aarde ~ Calendis ~ Pagina 6
    • Silena Amy Collins ~ Vuur ~ MetUpAtMidnight

    Burgers:

    Jongens: ! STOP OP DE MANNELIJKE BURGERS !

    • Dean Nicolas Suáreza ~ Bilocatie ~ Lost_Voice ~ Pagina 6
    • Bryce Owens ~ Sempre ~ Pagina 7
    • Pietro Alexander Maximoff~ Supersnelheid ~ Burnley ~ Pagina 6
    • Shawn Jason Chamberlain ~ onzichtbaarheid ~ Mrs_Hemmings
    • Gereserveerd ~ Superheroes

    Meisjes: ! Eén plaatsen over !

    • Alana Linore Therese Fox ~ Extra Sensory Perception ~ Primie ~ Pagina 9
    • Eleanor "Elly" Jane Fox ~ WhereITold
    • Isabelle Aurora Garcia
    ‘’Belle’’Superheroes
    • Skylar 'Sky' Brooklynn Moore ~ Dodelijke aanraking ~ Mashtonx
    •


    Indelingen:


    Leider herstel:
    • Kaijill Emma Argent
    ‘’Kai’’ ~Minewt
    Onderbevelhebber herstel:
    • Emily Sara Jones ~ TheHangingTree
    Opperbevelhebber trainingen:
    • Nathan Simon McCartney
    ‘’Nate’’ ~ Minewt
    Soldaten herstel:
    • Cale Wyatt Robertson ~ Constellation
    •
    •
    ...
    Hulp (genezers):
    • Madeline Emma Jones ~ WhereITold

    Leiders Omega Point:
    • Drake Clinton Bratva ~ Burnley en Phoebe Ariana Ross ~ Calendis
    Onderbevelhebber Omega Point:
    • Timothy "Tommy" Cleaver ~ NecklessOfHope
    Opperbevelhebber trainingen:
    • Maxime "Max'' Alycante ~ Sempre
    Hulp (genezers) Omega Point:
    •
    ...
    Kledingontwerper(s) Omega Point:
    • Katherine Elise Jones ~TheHangingTree
    •
    ...


    Kamerindeling:

    Omega Point:

    Meisjeskamer 1:
    •
    •
    •
    Meisjeskamer 2:
    • Katherina
    • Silena
    Meisjeskamer 3:
    •
    •
    •
    Meisjeskamer 4:
    •
    •

    Jongenskamer 1:
    •
    •
    •
    Jongenskamer 2:
    •
    •
    Jongenskamer 3:
    •
    •
    Jongenskamer 4:
    •
    •
    •
    - Je moet niet altijd in een kamer zitten met iemand van Q. Het kan ook een ander persoon zijn dat door iedereen bestuurt word. -


    Het Herstel
    - Enkel voor de leider en onderbevelhebber, soldaten slapen in hun huis als alle andere burgers

    • Alana en Elly zitten samen in een huis
    • Cale zit (voor zover ik weet) alleen in een huis

    • Emily en Madeline zitten samen op een kamer

    Trainingsindeling:


    Omega Point:
    Groep 1:
    •
    •
    •
    Groep 2:
    •
    •
    •
    •
    Groep 3:
    •
    •
    •
    Groep 4:
    •
    •
    •
    •
    ...
    Het Herstel:
    Groep 1:
    •
    •
    •
    Groep 2:
    •
    •
    •
    •
    Groep 3:
    •
    •
    •
    Groep 4:
    •
    •
    •
    •

    Niet alle groepen staan erbij, want er zijn natuurlijk nog veel meer soldaten in Het Herstel en Omega Point, maar dit zijn enkel de groepen die er voor ons toe doen, dit geld ook voor de kamers

    Nogmaals: je hoeft niet perse met een persoon in de kamer of groep zitten die door iemand van Q word bestuurt. Het kan ook een personage zijn dat in het verhaal zit.


    Huisindeling soldaten Herstel of burgers:

    Zet ergens op het rollentopic of praattopic neer of je met een bepaalde persoon in een huis woont (bv: broer of zus, misschien zelfs gewoon vrienden)



    OPGELET

    Ik heb er wat extra indelingen bijgezet, deze moeten niet allemaal gevuld worden met onze personages. Maar gelieve er wel op te letten te melden met wie je wilt trainen of een kamer of huis mee wilt delen. Ook zoek ik nog genezers en ontwerpers voor Omega Point en leiders voor beide de groepen.

    Mensen die personages in Het Herstel hebben: gelieve er een sector bij te vermelden

    Regels:
    - Geen perfecte personages
    - Geen overdreven gave
    - Niet iedereen kan in dezelfde groep
    - Ruzies op het praattopic of via mail
    - Relaties (vrienden, familie etc.) worden besproken op het praattopic of via mail
    - Enkel ik maak nieuwe topics aan tenzij ik iemand anders aanwijs
    - Denk eerst na voor je meedoet i.p.v. na twee dagen te stoppen
    - Minstens 200 woorden, dit zou haalbaar moeten zijn
    - Wanneer je toch niet meer kunt meedoen meld je dit en zorg je ervoor dat je personage bijvoorbeeld sterft



    Deze verhaallijn komt van de touching Juliette trilogie - Tahereh Mafi

    [ bericht aangepast op 30 dec 2014 - 15:22 ]


    Geloof niet alles wat je denkt

    We hebben nu dus één tweeling en één drieling. Oké. Is eens wat anders


    Geloof niet alles wat je denkt

    Mrs_Hemmings schreef:
    Is het mogelijk om de laatste jongen van Omega Point te reserveren? Met als kracht graag telekinese (:


    Hoewel...eigenlijk zou ik liever hebben dat er meer mensen in Het Herstel komen. Je mag wel in Omega P, maar liefst in HH.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Ziet iemand trouwens iets wat ik nog niet heb opgeschreven?


    Geloof niet alles wat je denkt

    FC Colton Haynes


    Geloof niet alles wat je denkt

    Ik kan de leider van het Herstel wel maken als dat nodig is?


    -

    Cale Wyatt Robertson

    I have this weird sort of Gemini thing where I can really be empathetic and a loving person. But if you piss me off, I can be one of the meanest, most sadistic people.


    Leeftijd: 21 [8-12]
    Groep: Het Herstel
    Sector: Sector 7
    Karakter: Cale heeft meerdere kantjes. Het eerste, en meest voorkomende kantje zou je kunnen omschrijven met de woorden: wreed, bloeddorstig, onmenslievend, ijselijk en misschien enigzins sadistisch. Hij is niet echt de persoon waar je een conflict mee zou willen hebben, want hij heeft geen enkel compassie met je wanneer hij je iets aandoet. Hij is totaal medogeloos. De meest waarschijnlijke reden waarom hij zo is ontwikkeld is dat hij al van jongs af aan geleerd heeft dat om mensen geven zinloos is, want wat krijg je er voor terug? Enkel en alleen problemen. Cale ziet het zo: je besteed je tijd aan voor mensen te zorgen, je geld door eten te kopen voor anderen, en je riskeert je leven door een kogel voor iemand anders op te vangen.
    Wat heb jij er dan aan? Het enige wat jij er aan overhoud is verloren geld en tijd en een penibele wond die waarschijnlijk niet meer geneest binnen het jaar.
    Dat sluit ook makkelijk aan bij het volgende onderwerp: egoïstisch.
    Cale is totaal op zichzelf gericht.
    Als hij medelijden heeft, is het met zichzelf.
    Als hij om iemand geeft, is het om hemzelf.
    Als hij iemand een compliment geeft, is het aan hemzelf.
    Als hij aardig doet, is het waarschijnlijk enkel omdat het in zijn voordeel ligt.
    Trap er dan ook nóóit in als hij vriendelijk of open is tegen je, aangezien het dan gewis een valstrik is.
    Cale is dus absoluut niet iemand die je doodleuk hulpverlening aanbied, er zal altijd een prijsje aan hangen.
    En weer loopt dit over naar het volgende punt: Betrouwbaar.
    Als Cale je assistentie of steun schenkt zal daar ook iets tegenover moeten staan. Hij zit niet voor niets in het leger. Dacht je nou echt dat hij ook maar iets gaf om het plan van Het Herstel? Nee hoor. Hij werd enkel een soldaat zodat hij geld kon verdienen, en bovendien mocht hij mensen neerschieten.
    Maar dus, als hij een overeenkomst maakt, houd hij zich eraan.
    En dan, ten slotte, iets wat je misschien minder zou verwachten van hem, hij is erg gevoelig.
    Ja, Cale heeft een behoorlijk kort lontje, je zou aldus niet moeten schrikken wanneer hij opeens uitbarst.

    Verder zul je nog wel meerdere kantjes van hem ontdekken doorheen het gehele verhaal.
    Uiterlijk: FC, Colton Haynes

    Of klik hier


    Afbeelding
    Extra:
    Cale heeft als gave ESP, wat ook wel bekend staat als buitenzintuiglijke waarnemingen.
    Dit houd in dat Cale dingen kan waarnemen zonder de bekende zintuigelijke processen te gebruiken. Zo kan hij bijvoorbeeld op onbepaalde momenten dingen horen, zien, of ruiken die in andere kamers of tijden voorkomen.
    Stel dat hij in ruimte staat die in twee delen word gescheiden door een muur (hij word zodanig geïsoleerd dat normale mensen niet zouden kunnen horen wat er in de kamer gebeurt), en er aan de andere kant van de muur een moord word gepleegd, dan kan het zijn dat Cale de geur of het beeld van bloed of het geluid van iemand die schreeuwt binnenkrijgt.
    Echter kan hij niet kiezen op welke momenten hij het ontvangt en ook niet wat hij ontvangt. Hij kan namelijk nog niet kiezen om te horen wat anderen die op afstand staan zeggen, daarvoor zou hij nog moeten trainen, maar helaas heb je zo'n trainingen niet in Het Herstel.
    Het kan dus evengoed zijn dat hij niet wilt horen wat anderen zeggen, maar het wel hoort, dan dat hij het wel wilt horen, maar niet hoort.
    Ook kunnen de geuren, geluiden beelden tevens uit het verleden komen of uit de toekomst, wat soms vrij verwarrend kan zijn voor hem.

    Cale is trouwens een tweeling met Alana zonder dat ze het weten.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2014 - 17:24 ]


    Geloof niet alles wat je denkt

    TheHangingTree schreef:
    Ik kan de leider van het Herstel wel maken als dat nodig is?


    Als jij dat goed vind is het voor mij super!


    Geloof niet alles wat je denkt

    Primie schreef:
    (...)

    Als jij dat goed vind is het voor mij super!


    Reserveer voor mij dan maar een man (:


    -

    TheHangingTree schreef:
    (...)

    Reserveer voor mij dan maar een man (:


    Sure.
    Maak hem dan wel niet te jong. Hij mag jong zijn, maar zeker wel boven de 18


    Geloof niet alles wat je denkt

    Primie schreef:
    (...)

    Sure.
    Maak hem dan wel niet te jong. Hij mag jong zijn, maar zeker wel boven de 18


    Ik was van plan om hem rond de 28 te maken (:


    -

    Wie zijn de genezers en ontwerpers van Omega P?


    Geloof niet alles wat je denkt

    TheHangingTree schreef:
    (...)

    Ik was van plan om hem rond de 28 te maken (:


    Prima


    Geloof niet alles wat je denkt

    Primie schreef:
    Wie zijn de genezers en ontwerpers van Omega P?


    Katherine kan een ontwerper zijn?


    -

    TheHangingTree schreef:
    (...)

    Katherine kan een ontwerper zijn?


    Ik zet het er zo meteen bij.


    Zie je trouwens nog iets fouts staan? Het is namelijk vrij moeilijk via mobiel.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Christian Jason Hale.
    "Monsters are real and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win"




    Naam: Christian Jason Hale.
    Leeftijd: 26 jaar.
    Groep: Het Herstel.
    Karakter:
    Uiterlijk: [FC Joseph Morgan]
    Extra:

    [ bericht aangepast op 26 dec 2014 - 22:54 ]


    -