• Het Herstel heeft het heft in handen genomen. Overal op de wereld is er hongersnood en de meeste dieren zijn niet meer terug te vinden. Mensen zijn zelfs zo wanhopig geworden dat velen zich bij hun leger aansluiten om toch nog geld te kunnen verdienen. Het Herstel beweert de hongersnood te kunnen oplossen en de dieren te kunnen terug brengen.
    Echter word er gefluistert dat er een ondergronds verzet is, genaamd Omega Point, klaar voor de strijd tegen Het Herstel. Dit geeft de bewoners nieuwe hoop, en dat zorgt er uiteraard voor dat Het Herstel Omega Point zo snel mogelijk uit de weg wilt ruimen.

    Maar wat gebeurd er met de bewoners? Sluiten ze zich aan bij Omega Point of Het Herstel? Of gaan ze simpelweg dood doorheen de strijd? Bloeit er misschien zelfs liefde tussen de strijders van Omega Point en Het Herstel?


    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd:
    Groep (Het Herstel, gewoon burgers of Het Verzet):
    Sector (enkel voor mensen uit Het Herstel)
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra (eventueel gave):

    De bewoners van Omega Point hebben meestal een gave, 'Energie'. Maar ook burgers of mensen die voor Het Herstel vechten kunnen een gave hebben. Dat zet je dan bij extra.
    Je personage kan ook altijd veranderen van groep, bijvoorbeeld: eerst vecht hij voort Het Herstel, en daarna sluit hij zich toch aan bij het verzet. Dat mag je er bij zetten, maar je kan ook even goed de groep waarbij hij/zij aanvankelijk zit opschrijven.

    Rollen:


    Het Herstel:

    Jongens: ! Drie plaatsen over !

    • Cale Wyatt Robertson ~ Extra Sensory Perception ~ Constellation ~ Pagina 11
    • Nathan SimoMcCartney ''Nate’’ ’ ~ Vechter ~ Minewt
    •
    •
    Meisjes: ! Een plaats over !

    • Emily Sara Jones ~ Termokinese ~ TheHangingTree
    • Madeline Emma Jones ~ Genezende krachten ~ WhereITold
    • Kaijill Emma Argent
    ‘’Kai’’
    ~ Elektriciteit beheersen ~Minewt
    • Cheryl Penelope McCartney ~ Gedaanteverwisseling ~ Mrs_Hemmings
    •

    Omega Point:

    Jongens: ! STOP OP DE JONGENS VAN HV

    • Gereserveerd - Door muren heen lopen - xNotlovejustme
    • Elleon Jones- Microgolven manipuleren - Malevolent ~ Pagina 3
    • Archibald "Archie" Cleaver ~ Manipuleren van geest (Telepathy) ~ NecklessOfHope
    • Drake Clinton Bratva ~ Manipulatie metalen, magnetisme ~ Burnley ~ Pagina 6
    •Henry John McCain ~ Telekinese ~
    Mrs_Hemmings

    Meisjes: ! STOP OP MEISJES VAN HV !

    • Maxime "Max'' Alycante ~ Teleporteren ~ Sempre ~ Pagina 2
    • Riley May Lewis
    ‘’Lewis’’
    ~ Gevoelens lezen ~ Minewt ~ Pagina 4
    • Katherine Elise Jones.~ Psychometrie ~TheHangingTree ~ Pagina 3
    • Phoebe Ariana Ross ~ Aarde ~ Calendis ~ Pagina 6
    • Silena Amy Collins ~ Vuur ~ MetUpAtMidnight

    Burgers:

    Jongens: ! STOP OP DE MANNELIJKE BURGERS !

    • Dean Nicolas Suáreza ~ Bilocatie ~ Lost_Voice ~ Pagina 6
    • Bryce Owens ~ Sempre ~ Pagina 7
    • Pietro Alexander Maximoff~ Supersnelheid ~ Burnley ~ Pagina 6
    • Shawn Jason Chamberlain ~ onzichtbaarheid ~ Mrs_Hemmings
    • Gereserveerd ~ Superheroes

    Meisjes: ! Eén plaatsen over !

    • Alana Linore Therese Fox ~ Extra Sensory Perception ~ Primie ~ Pagina 9
    • Eleanor "Elly" Jane Fox ~ WhereITold
    • Isabelle Aurora Garcia
    ‘’Belle’’Superheroes
    • Skylar 'Sky' Brooklynn Moore ~ Dodelijke aanraking ~ Mashtonx
    •


    Indelingen:


    Leider herstel:
    • Kaijill Emma Argent
    ‘’Kai’’ ~Minewt
    Onderbevelhebber herstel:
    • Emily Sara Jones ~ TheHangingTree
    Opperbevelhebber trainingen:
    • Nathan Simon McCartney
    ‘’Nate’’ ~ Minewt
    Soldaten herstel:
    • Cale Wyatt Robertson ~ Constellation
    •
    •
    ...
    Hulp (genezers):
    • Madeline Emma Jones ~ WhereITold

    Leiders Omega Point:
    • Drake Clinton Bratva ~ Burnley en Phoebe Ariana Ross ~ Calendis
    Onderbevelhebber Omega Point:
    • Timothy "Tommy" Cleaver ~ NecklessOfHope
    Opperbevelhebber trainingen:
    • Maxime "Max'' Alycante ~ Sempre
    Hulp (genezers) Omega Point:
    •
    ...
    Kledingontwerper(s) Omega Point:
    • Katherine Elise Jones ~TheHangingTree
    •
    ...


    Kamerindeling:

    Omega Point:

    Meisjeskamer 1:
    •
    •
    •
    Meisjeskamer 2:
    • Katherina
    • Silena
    Meisjeskamer 3:
    •
    •
    •
    Meisjeskamer 4:
    •
    •

    Jongenskamer 1:
    •
    •
    •
    Jongenskamer 2:
    •
    •
    Jongenskamer 3:
    •
    •
    Jongenskamer 4:
    •
    •
    •
    - Je moet niet altijd in een kamer zitten met iemand van Q. Het kan ook een ander persoon zijn dat door iedereen bestuurt word. -


    Het Herstel
    - Enkel voor de leider en onderbevelhebber, soldaten slapen in hun huis als alle andere burgers

    • Alana en Elly zitten samen in een huis
    • Cale zit (voor zover ik weet) alleen in een huis

    • Emily en Madeline zitten samen op een kamer

    Trainingsindeling:


    Omega Point:
    Groep 1:
    •
    •
    •
    Groep 2:
    •
    •
    •
    •
    Groep 3:
    •
    •
    •
    Groep 4:
    •
    •
    •
    •
    ...
    Het Herstel:
    Groep 1:
    •
    •
    •
    Groep 2:
    •
    •
    •
    •
    Groep 3:
    •
    •
    •
    Groep 4:
    •
    •
    •
    •

    Niet alle groepen staan erbij, want er zijn natuurlijk nog veel meer soldaten in Het Herstel en Omega Point, maar dit zijn enkel de groepen die er voor ons toe doen, dit geld ook voor de kamers

    Nogmaals: je hoeft niet perse met een persoon in de kamer of groep zitten die door iemand van Q word bestuurt. Het kan ook een personage zijn dat in het verhaal zit.


    Huisindeling soldaten Herstel of burgers:

    Zet ergens op het rollentopic of praattopic neer of je met een bepaalde persoon in een huis woont (bv: broer of zus, misschien zelfs gewoon vrienden)



    OPGELET

    Ik heb er wat extra indelingen bijgezet, deze moeten niet allemaal gevuld worden met onze personages. Maar gelieve er wel op te letten te melden met wie je wilt trainen of een kamer of huis mee wilt delen. Ook zoek ik nog genezers en ontwerpers voor Omega Point en leiders voor beide de groepen.

    Mensen die personages in Het Herstel hebben: gelieve er een sector bij te vermelden

    Regels:
    - Geen perfecte personages
    - Geen overdreven gave
    - Niet iedereen kan in dezelfde groep
    - Ruzies op het praattopic of via mail
    - Relaties (vrienden, familie etc.) worden besproken op het praattopic of via mail
    - Enkel ik maak nieuwe topics aan tenzij ik iemand anders aanwijs
    - Denk eerst na voor je meedoet i.p.v. na twee dagen te stoppen
    - Minstens 200 woorden, dit zou haalbaar moeten zijn
    - Wanneer je toch niet meer kunt meedoen meld je dit en zorg je ervoor dat je personage bijvoorbeeld sterft



    Deze verhaallijn komt van de touching Juliette trilogie - Tahereh Mafi

    [ bericht aangepast op 30 dec 2014 - 15:22 ]


    Geloof niet alles wat je denkt

    AANDACHT

    Ik zou graag willen weten wie met wie in de kamer/een huis zou willen. Maar neem jullie tijd hoor. Misschien kunne jullie het via het topic of via mail met elkaar bespreken, maar ik zou het het liefst ook te weten krijgen.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Is er iemand die graag met Katherine of Emily op de kamer/in een huis wilt?


    -

    TheHangingTree schreef:
    Is er iemand die graag met Katherine of Emily op de kamer/in een huis wilt?


    Katherine en Silena op een kamer? (cool)


    take me back to the basics and the simple life

    MetUpAtMidnight schreef:
    (...)

    Katherine en Silena op een kamer? (cool)


    Is goed (:


    -

    TheHangingTree schreef:
    (...)

    Is goed (:


    Nicee.

    Btw, moet iedereen een speciale rol hebben binnen Omega Point? Een heler of zo'n ontwerper of zo? Want ik zoi dan niet weten wat Silena moet zijn aanezien ik dr in mn hoofd al uitgewerkt heb en die beiden niet echt bij dr passen, vuur en kleding/mensen helen gaan niet echt goed samen hehe


    take me back to the basics and the simple life

    MetUpAtMidnight schreef:
    (...)

    Nicee.

    Btw, moet iedereen een speciale rol hebben binnen Omega Point? Een heler of zo'n ontwerper of zo? Want ik zoi dan niet weten wat Silena moet zijn aanezien ik dr in mn hoofd al uitgewerkt heb en die beiden niet echt bij dr passen, vuur en kleding/mensen helen gaan niet echt goed samen hehe


    Nee nee het hoeft niet


    Geloof niet alles wat je denkt

    Ik denk dat ik mijn personage beschrijvingen morgen afmaak.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Iemand met Tommy op la chambre?


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Als iemand van Omega Point het niet erg vind om een kamer te delen met een wandelende magnetron, is Elleon nog beschikbaar.

    We zoeken ook nog wat personages voor Het Herstel of gewoon burgers. Maar we hebben nog tijd. Ik hoop dat er wat bij komen want ik zou het percentage van mensen in alle drie de groepen graag ongeveer gelijk houden.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2014 - 1:46 ]


    Geloof niet alles wat je denkt

    Ik maak hoogstwaarschijnlijk Lucas vandaag af.
    En als het moet wil ik nog wel een meid bij HH.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik maak Sileba misschien vandaag, maar waarschijnlijk wordt et morgen, af


    take me back to the basics and the simple life

    Ik maak Cale en Alana denk ik ook vandaag af. Of toch iig voor een deel.

    @Minewt: Ik meld je wel als het nodig is


    Geloof niet alles wat je denkt

    Minewt schreef:
    Nathan Simon McCarthy
    ‘’Nate’’ Vaak wordt zijn naam afgekort.
    ‘’Just shut up and if you’re annoying me, I will rip your skin off.’’





    † Leeftijd † Hij is negentien jaar oud en verjaart op vijf mei.

    † Groep † Het Herstel.

    † Uiterlijk † [FC: Thomas Brodie-Sangster] Nathan is nog wel totaal niet lang met zijn 1 meter 67. En hiermee is zijn lengte klein voor een jongeman. Zijn huid is lichtelijk verkleurd, en verkleurd best wel snel. Hierdoor heeft hij in de zomer nog een wat donker tintje dan dat hij nu eigenlijk al heeft. Al hij in de winter lichter lijkt dan hij eigenlijk is.
    Nathaniels haren hebben een lichtbruine kleur. Als hij weinig tijd heeft haalt hij er enkel een hand door, maar anders doet hij het wel met beter met gel. Zijn ogen hebben een mooie, hazelbruinige kleur. Meestal staan deze wel iets wat rustig naar de rest. Maar bij zijn vrienden staan deze ondeugend. Ook heeft hij hier en daar wat littekens door het verleden. Voornamelijk op zijn borstkas.

    † Karakter † Nathan is een verlegen en rustig persoon als je hem net ontmoet. En dit zal zo blijven tot je zijn vertrouwen gewonnen hebt. Het ligt er maar net aan wie je bent, en of jij hem vertrouwt. Dus bij de een is het sneller dan de ander. Nathan houdt zich van anderen het liefste afzijdig, gezien hij geen zin heeft in heel veel mensen.
    Toch is hij als vriend een aardig persoon met wie je vreselijk veel lol kan hebben. En ook veel grappen uithalen, waardoor je wel eens in de problemen komt. Maar meestal verzint hij dan wel weer iets. Nathan is ook iemand die je over het algemeen wel kunt vertrouwen. Hij vertelt niets door, aangezien hij wel weet dat niet iedereen alles hoeft te weten over iemand. Als je een probleem hebt kun je ook naar hem toe komen voor advies.
    Ondanks dit heeft hij een redelijk kort lontje, die bij zijn vrienden en familie wel ietsjes langer is. Zijn geduld is redelijk groot en dit raakt ook niet snel op. Wanneer hij je niet mag, of je hem net ontmoet kunnen zijn sarcastische opmerkingen niet missen. Hierdoor blijven de meesten ook weg bij hem. Wat hij oké vindt. Hij is niet de allergelukkigste, maar vindt het leven wel prima. En zal zich nooit terug trekken vol donkere tijden, maar die gewoon doorgaan tot het licht weer komt.

    † Extra † Hij heeft geen gave, maar is wel ontzettend goed in vechten. Ook heeft hij een typisch Brits accent. Verder heeft Nathan de leiding over de trainingen.


    Ik heb hem een andere naam en faceclaim gegeven. Ook zijn innerlijk is anders dan ik eerst wilde, maar okay.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2014 - 11:01 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    @Minewt: Nog een klein detail (maakt in principe niet uit), de seizoenen zijn niet meer zoals vroeger. Het is zowat allemaal door elkaar. Ik had dat inderdaad nog niet vermeld, sorry daarvoor, echter is het niet zó belangrijk.


    Geloof niet alles wat je denkt