• Ken je het gevoel dat?
    Je beste vrienden zeggen dat ze alles met je delen maar elkaar stiekem toch net iets meer vertellen dan zij jou?
    Ken je het gevoel dat?
    Je denkt dat iemand van je houd, maar je dat compleet mis hebt?
    Ken je het gevoel dat?
    Je eens wat spontaner wil wezen omdat je vriendinnen dat ook kunnen?
    Ken je het gevoel?
    Dat je precies als iedereen moet zijn omdat je anders niet ge accepteerd word?
    Ken je het gevoel dat?
    Pijn heet, pijn van binnen dat word aangericht door anderen?


    Oke, het is altijd als ik eraan kom waren ze druk in gepsrek sta ik er. Is het stil vraag ik wat er is is er niks.
    Vandaag in de aula zegt Barbara zo: ''Mag ik mee?'' Andwoord Anne-Marie: ''Ja tuurlijk!'' Dan vraag ik: ''Waarnaar?'' Barbara: ''Niks mag je niet weten is ons geheimpje!''

    Gott hoe kan ik dit stoppen?! Deze meiden hebben ook quizlet en stiekem hoop ik dat ze dit lezen want ik vind het kut ik heb er al eens iets van gezegt maar ze gaan door! ):

    xox


    I do not hook up.

    Tijd voor andere vriendinnen ;D


    Sing the song of the stars for me.

    Doen ze dat alleen als ze in een groepje zijn? misschien als je bijv: Even alleen met barbara bent, doet ze er heel anders over. Mensen 'veranderen' altijd als er iemand bij is. x.x
    En met dat gevoel van dat feestje begrijp ik, er zijn altijd kinderen die naar elkaar toetrekken, en als je dan overblijft is dat echt kut. Denk even goed na of je nog wel echt wilt gaan. *Knuffelt*
    Haia meis (: xx

    Ik heb wel besloten dat ik ga er zijn nog wel andere mensen daar en anders kan ik altijd nog besluiten naar huis te gaan ofzo.

    Maar kijk dat is het juist ieder apart zijn ze super maar samen worden ze kut >.< En ach ik heb genoeg vriendinnen die dat niet doen. Maar het zijn me beste vriendinnen ik ken Anne-Marie vanaf dat ik in groep 2 zat en Barbara vanaf groep 3. Ik was in gr 5 BF met Anne-Marie maar Barbara is er tussen gekomen wered BF met mij maar sinds ik weg ben geweest in de herfst vakantie trekken ze alleen maar samen op ze gaan logeren en hebben veel lol enzo...
    *Hugt*


    I do not hook up.

    vraag dan wrm ze dat doen


    IkOwnJou! JijOwntMij!! Angelina en Daphne.

    vraag dan wrm ze dat doen
    Ben ik te laf voor :$


    I do not hook up.

    Oh! Datte! Got, ik had precies hetzelfde met twee meisjes uit de klas. Het is simpel hunni, laat ze even van elkaar 'genieten' [omg x3] Ze merken vanzelf wel dat er iemand ontbreekt, en het ook tussen hun twee gaat botsen. Ik hád ook een beste vriendin, todat ze een nacht bij talia ging logeren. op een gegeven moment woonden ze bijna samen.. Toch is dat ook weer stuk gegaan, alles word zoals bij af, trust me. (:

    Sorry hoor, maar dat ze nou niet alles aan een vriendin willen zeggen is toch oké. Het zal vast niks ergs zijn wat ze gaan doen.
    Vertel ze dat het je dwarszit anders kunnen ze er niks aan doen(gewoon doen en anders kunnen ze er niet rekening mee houden). Vraag ze of ze niet zo stiekem willen doen en of ze die dingen ergens anders kunnen bespreken waar jij niet bent.
    En als ze door blijven gaan ajuus zeggen, want dan zijn ze je niet waard.

    Oh! Datte! Got, ik had precies hetzelfde met twee meisjes uit de klas. Het is simpel hunni, laat ze even van elkaar 'genieten' [omg x3] Ze merken vanzelf wel dat er iemand ontbreekt, en het ook tussen hun twee gaat botsen. Ik hád ook een beste vriendin, todat ze een nacht bij talia ging logeren. op een gegeven moment woonden ze bijna samen.. Toch is dat ook weer stuk gegaan, alles word zoals bij af, trust me. (:

    Ja ik hoop het maar :3


    I do not hook up.

    Sorry hoor, maar dat ze nou niet alles aan een vriendin willen zeggen is toch oké. Het zal vast niks ergs zijn wat ze gaan doen.

    Vertel ze dat het je dwarszit anders kunnen ze er niks aan doen(gewoon doen en anders kunnen ze er niet rekening mee houden). Vraag ze of ze niet zo stiekem willen doen en of ze die dingen ergens anders kunnen bespreken waar jij niet bent.

    En als ze door blijven gaan ajuus zeggen, want dan zijn ze je niet waard.


    Ik weet het het is normaal niet alles te vertellen maar toch het is kut om ineens te horen te krijgen. ''Oo Renee hadden we dat nog niet vertelt?'' Ik: ''Nee.'' Hun: ''Ow het is al 3 dagen uit met Tim hij zag niks meer in me!''
    Of: ''Renee hadden we je dat nog niet vertelt?''
    Ik: ''Nee'' ''Ooo. nou we gaan samen dit doen!''


    I do not hook up.

    Dat zijn geen vriendinnen.


    I recycle my thoughts.

    Succes hunni. n_n'
    Anders wil ik het er best een beetje voorzichtig met barbara overhebben :']
    ik ga nu richting huis [Zit op stageplek] je kunt me altijd een mailtje sturen. (:
    byeByee <3

    Succes hunni. n_n'
    Anders wil ik het er best een beetje voorzichtig met barbara overhebben :']
    ik ga nu richting huis [Zit op stageplek] je kunt me altijd een mailtje sturen. (:
    byeByee <3

    Dankje <3
    Maar ik wil niet dat je er over praat met haar want straks voelt ze zich weer schuldig en wil ze weer dood en snijd ze zich weer ö [/ik weet niet of je dit wist]
    Maar als ik je nodig heb zal ik dat doen!<3


    I do not hook up.

    o_O WAT5 LULLIGE LUITJES

    schat je moet mr bij mij kome wone x3 heb je een heel leuk hyperactief vriendinnetje die heel veel huppelvriendinnetjes heeft o_o xP


    We can only learn to love by loving.

    o_O WAT5 LULLIGE LUITJES

    schat je moet mr bij mij kome wone x3 heb je een heel leuk hyperactief vriendinnetje die heel veel huppelvriendinnetjes heeft o_o xP

    Dat is een super idee!<3
    Dat wil ik!<333 Jij laat mij toch nooit vallen :3


    I do not hook up.

    (...)
    Dat is een super idee!<3
    Dat wil ik!<333 Jij laat mij toch nooit vallen :3


    JEEEHH ! xP ik sou je niet eens durven laten vallen lieverd ik hou daarvoor teveel vn je <33


    We can only learn to love by loving.

    Heunsel<3
    Aaah ik vind dt fxkin' erg voo jou maar weet hoehet voelt want ik word overal buitengehouden >,< Kom lekker gezellig naar mij toe, richte we samen een haat-aan-vrienden-die-alles-verzwijge-voor-ons clubje x] Nee da's erover ^^ Maar hunn<3 Ifyou wanna talk, bn d'r voor jouw^^